2.
Prayer
٢-
كتاب الصلاة


385
Chapter: Sitting In The Ihtiba Position While The Imam Gives Khutbah

٣٨٥
باب الاِحْتِبَاءِ وَالإِمَامُ يَخْطُبُ

Sunan Abi Dawud 1110

Anas ibn Malik (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) prohibited to sit on hips by erecting feet, sticking them to the stomach and holding them with hands on Friday while the Imam is delivering the sermon.


Grade: Sahih

معاذ بن انس رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے جمعہ کے دن امام کے خطبہ دینے کی حالت میں حبوہ ۱؎ ( گوٹ مار کر بیٹھنے سے ) منع فرمایا ہے ۲؎۔

Mu'az bin Anas (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Juma ke din imam ke khutba dene ki halat mein habuwa ( got mar kar bethne se ) mana farmaya hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَوْفٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا الْمُقْرِئُ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ أَبِي أَيُّوبَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي مَرْحُومٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ سَهْلِ بْنِ مُعَاذِ بْنِ أَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنِ الْحُبْوَةِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ وَالْإِمَامُ يَخْطُبُ .

Sunan Abi Dawud 1111

Ya'la bin Shaddad bin Aws said : I came to Mu'awiyah (رضي الله تعالى عنه) in Jerusalem. He led us in the Friday prayer. I saw that most of the people in the mosque were the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). I saw them sitting in Ihtiba position, ie. sitting on hips erecting the feet and sticking them to the stomach and holding them with hands or tying them with a cloth to the back, while the Imam was giving sermon. Imam Abu Dawood said Ibn 'Umar ( رضي الله تعالى عنه) used to sit in Ihtiba position while the Imam gave the Friday sermon. Anas bin Malik, Shuraih, Sa'sa'ah b. Sawhan, Sa'id bin al-Musayyib, Ibrahim al-Nakha'i, Makhul, Isma'il, Ismail bin Muhammad bin Sa'd, and Nu'aim bin Sulamah (رضي الله تعالى عنهم) said : There is no harm in sitting in Ihtiba position. Imam Abu Dawood said : I do not know whether anyone considered it disapproved except 'Ubadah bin Nusayy.


Grade: Da'if

یعلیٰ بن شداد بن اوس کہتے ہیں میں معاویہ رضی اللہ عنہ کے ساتھ بیت المقدس میں حاضر ہوا تو انہوں نے ہمیں جمعہ کی نماز پڑھائی تو میں نے دیکھا کہ مسجد میں زیادہ تر لوگ نبی اکرم ﷺ کے اصحاب ہیں اور میں نے انہیں امام کے خطبہ دینے کی حالت میں گوٹ مار کر بیٹھے دیکھا۔ ابوداؤد کہتے ہیں: عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما بھی امام کے خطبہ دینے کی حالت میں گوٹ مار کر بیٹھتے تھے اور انس بن مالک رضی اللہ عنہ، شریح، صعصہ بن صوحان، سعید بن مسیب، ابراہیم نخعی، مکحول، اسماعیل بن محمد بن سعد اور نعیم بن سلامہ نے کہا ہے کہ اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: میری معلومات کی حد تک عبادہ بن نسی کے علاوہ کسی اور نے اس کو مکروہ نہیں کہا ہے۔

Ya'li bin Shidad bin Aws kehte hain main Muawiyah (رضي الله تعالى عنه) ke sath Baitul Muqaddas mein haazir huwa to unhon ne hamen Juma ki namaz padhai to main ne dekha ke masjid mein ziada tar log Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke Ashab hain aur main ne unhen Imam ke khutba dene ki halat mein got mar kar baithe dekha. Abudawud kehte hain: Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a bhi Imam ke khutba dene ki halat mein got mar kar baithe the aur Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) , Shariah, Sa'sa bin Sauhan, Saeed bin Musayyib, Ibrahim Nakhai, Makhul, Ismail bin Muhammad bin Saad aur Naeem bin Salama ne kaha hai ke is mein koi harj nahi hai. Abudawud kehte hain: meri ma'lumati ki had tak Ibadah bin Nasi ke alawa kisi aur ne is ko makruh nahi kaha hai.

حَدَّثَنَا دَاوُدُ بْنُ رُشَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا خَالِدُ بْنُ حَيَّانَ الرَّقِّيُّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا سُلَيْمَانُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزِّبْرِقَانِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَعْلَى بْنِ شَدَّادِ بْنِ أَوْسٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ شَهِدْتُ مَعَ مُعَاوِيَةَ بَيْتَ الْمَقْدِسِ فَجَمَّعَ بِنَا فَنَظَرْتُ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا جُلُّ مَنْ فِي الْمَسْجِدِ أَصْحَابُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَرَأَيْتُهُمْ مُحْتَبِينَ وَالْإِمَامُ يَخْطُبُ . قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ كَانَ ابْنُ عُمَرَ يَحْتَبِي وَالْإِمَامُ يَخْطُبُ، ‏‏‏‏‏‏وَأَنَسُ بْنُ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏وَشُرَيْحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَصَعْصَعَةُ بْنُ صُوحَانَ، ‏‏‏‏‏‏وَسَعِيدُ بْنُ الْمُسَيِّبِ، ‏‏‏‏‏‏وَإِبْرَاهِيمُ النَّخَعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَمَكْحُولٌ،‏‏‏‏وَإِسْمَاعِيل بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَعْدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَنُعَيْمُ بْنُ سَلَامَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا بَأْسَ بِهَا. قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ وَلَمْ يَبْلُغْنِي أَنَّ أَحَدًا كَرِهَهَا إِلَّا عُبَادَةَ بْنَ نُسَيٍّ.