28.
Foods
٢٨-
كتاب الأطعمة


26
Chapter: Regarding eating horse meat

٢٦
باب فِي أَكْلِ لُحُومِ الْخَيْلِ

Sunan Abi Dawud 3788

Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) forbade the flesh of domestic asses on the day of Khaibar, but permitted horse flesh.


Grade: Sahih

جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہما کہتے ہیں رسول اللہ ﷺ نے خیبر کے دن گھریلو گدھوں کے گوشت کھانے سے منع فرمایا اور گھوڑے کے گوشت کی ہمیں اجازت دی۔

Jaber bin Abdillah ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Khaibar ke din ghareloo gadhon ke gosht khane se mana farmaya aur ghore ke gosht ki hamen ijazat di.

حَدَّثَنَا سُلَيْمَانُ بْنُ حَرْبٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا حَمَّادٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ نَهَانَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمَ خَيْبَرَ عَنْ لُحُومِ الْحُمُرِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَذِنَ لَنَا فِي لُحُومِ الْخَيْلِ .

Sunan Abi Dawud 3789

Jabir ibn Abdullah (رضئ هللا تعالی عنہ) narrated, ‘on the day of Khaibar we slaughtered horses, mules, and assess. The Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) forbade us (to eat) mules and asses, but he did not forbid horse-flesh.’


Grade: Sahih

جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ ہم نے خیبر کے دن گھوڑے، خچر اور گدھے ذبح کئے تو رسول اللہ ﷺ نے ہمیں خچر اور گدھوں سے منع فرما دیا، اور گھوڑے سے ہمیں نہیں روکا۔

Jabir bin Abdillah ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke hum ne Khaibar ke din ghore, khichar aur gadhe zabh kiye to Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne humen khichar aur gadhon se mana farma diya, aur ghore se humen nahi roka.

حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ إِسْمَاعِيل، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا حَمَّادٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ ذَبَحْنَا يَوْمَ خَيْبَرَ الْخَيْلَ، ‏‏‏‏‏‏وَالْبِغَالَ، ‏‏‏‏‏‏وَالْحَمِيرَ، ‏‏‏‏‏‏فَنَهَانَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ الْبِغَالِ وَالْحَمِيرِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يَنْهَنَا عَنِ الْخَيْلِ .

Sunan Abi Dawud 3790

Khalid ibn al-Walid (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) forbade them to eat horse-flesh, the flesh of mules and of asses. The narrator Haywah added, ‘every beast of prey with a fang.’ Imam Abu Dawood said, ‘this view is held by Malik. Imam Abu Dawood said, ‘there is no harm in (eating) horse meat and this tradition is not practiced. Imam Abu Dawood said, ‘this tradition has been abrogated. A body of Companions of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) had eaten horse meat. Among them are, Ibn az-Zubair, Fudalah bin Ubaid, Anas bin Malik ( رضئ هللاتعالی عنہما), Asma (رضي الله تعالى عنها), daughter of Abu Bakr ( رضي الله تعالى عنه), Suwaid bin Ghaflah, Alqamah (رضي الله تعالى عنهم), the Quraish used to slaughter them (horses) during the time of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم).’


Grade: Da'if

خالد بن الولید رضی اللہ عنہ کہتے ہیں رسول اللہ ﷺ نے گھوڑے، خچر اور گدھوں کے گوشت کھانے سے منع کیا ہے۔ حیوۃ نے ہر دانت سے پھاڑ کر کھانے والے درندے کا اضافہ کیا ہے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: یہ مالک کا قول ہے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: گھوڑے کے گوشت میں کوئی مضائقہ نہیں اور اس حدیث پر عمل نہیں ہے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: یہ حدیث منسوخ ہے، خود صحابہ کی ایک جماعت نے گھوڑے کا گوشت کھایا جس میں عبداللہ بن زبیر، فضالہ بن عبید، انس بن مالک، اسماء بنت ابوبکر، سوید بن غفلہ، علقمہ شامل ہیں اور قریش عہد نبوی میں گھوڑے ذبح کرتے تھے۔

Khalid bin Walid (رضي الله تعالى عنه) kehte hain Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne ghore, khuchr aur gadhon ke gosht khane se mana kiya hai. Haiyat ne har dant se phaar kar khane wala darinda ka izafa kiya hai. Abu Dawood kehte hain: yah malik ka qoul hai. Abu Dawood kehte hain: ghore ke gosht mein koi madaiqa nahin aur is hadees par amal nahin hai. Abu Dawood kehte hain: yah hadees mansookh hai, khud sahaba ki ek jamat ne ghore ka gosht khaya jis mein Abdullah bin Zubair, Fazala bin Ubaid, Anas bin Malik, Asma bint Abu Bakr, Suwaid bin Ghafala, Ulaqa mahshool hain aur Quraish ahd-e-Nabuwi mein ghore zabh karte the.

حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ شَبِيبٍ، ‏‏‏‏‏‏وَحَيْوَةُ بْنُ شُرَيْحٍ الْحِمْصِيُّ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ حَيْوَةُ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا بَقِيَّةُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ثَوْرِ بْنِ يَزِيدَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ صَالِحِ بْنِ يَحْيَى بْنِ الْمِقْدَامِ بْنِ مَعْدِي كَرِبَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَدِّهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ خَالِدِ بْنِ الْوَلِيدِ، ‏‏‏‏‏‏أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ أَكْلِ لُحُومِ الْخَيْلِ، ‏‏‏‏‏‏وَالْبِغَالِ، ‏‏‏‏‏‏وَالْحَمِيرِ ، ‏‏‏‏‏‏زَادَ حَيْوَةُ:‏‏‏‏ وَكُلِّ ذِي نَابٍ مِنَ السِّبَاعِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ لَا بَأْسَ بِلُحُومِ الْخَيْلِ وَلَيْسَ الْعَمَلُ عَلَيْهِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ وَهَذَا مَنْسُوخٌ، ‏‏‏‏‏‏قَدْ أَكَلَ لُحُومَ الْخَيْلِ جَمَاعَةٌ مَنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْهُمْ ابْنُ الزُّبَيْرِ، ‏‏‏‏‏‏وَفَضَالَةُ بْنُ عُبَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَنَسُ بْنُ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَسْمَاءُ بِنْتُ أَبِي بَكْرٍ، ‏‏‏‏‏‏وسُوَيْدُ بْنُ غَفَلَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَلْقَمَةُ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَتْ قُرَيْشٌ فِي عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَذْبَحُهَا.