9.
Zakat
٩-
كتاب الزكاة


527
Chapter: On The Place Where Zakat Is To Be Paid

٥٢٧
باب أَيْنَ تُصَدَّقُ الأَمْوَالُ

Sunan Abi Dawud 1591

Abu Dawud said: "I heard this detail of the ages of camels from Rayashi, Abu Hatim, and others, and obtained it from the book of Nadr bin Shumayl and Abu Ubaid, and some things are mentioned by only one of them. They say: A baby camel (when born) is called a "Hawaar." When it is weaned, it is called a "Fasil." When it completes one year and enters the second year, it is called a "Bint Makhad" until the completion of the second year. When it enters the third year, it is called a "Bint Labun." When it completes three years, it is called a "Hiqq" or "Haqqah" until the completion of four years because it becomes suitable for riding and mating, and the female camel becomes pregnant at this age, but the male does not become mature until it reaches double this age (six years). "Haqqah" is also called "Turuqatul Fahal" because the male mounts it. When it enters the fifth year, it is called a "Jadh'ah" until the completion of five years. When it enters the sixth year and sheds its front teeth, it is called a "Thani" until the completion of six years. When it enters the seventh year, the male is called a "Rubai" and the female a "Rubaiyah" until the completion of seven years. When it enters the eighth year and sheds its sixth tooth, it is called a "Sudus" or "Sadis" until the completion of eight years. When it enters the ninth year, it is called a "Bazal" until the beginning of the tenth year because its molars emerge. It is said, "Bazala Nabuhu," meaning its teeth have emerged. And when it enters the tenth year, it is a "Mukhlif." After that, it has no specific name, but it is said: a one-year "Bazal," a two-year "Bazal," a one-year "Mukhlif," a two-year "Mukhlif," and a three-year "Mukhlif." This sequence continues up to five years. "Khalifah" is used for a pregnant camel. Abu Hatim said: "'Jadh'ah' is the name of a period, not the name of a specific tooth. The dentition changes with the rising of the star Canopus." Abu Dawud said: "Rayashi recited verses of poetry to us (whose meaning is): When Canopus (the star) rises at the end of the night, the 'Ibn Labun' becomes a 'Hiqq,' and the 'Hiqq' becomes a 'Jadh'.' No tooth remains except the 'Hab'." "Hab" is the young camel that is not born at the time of the rising of Canopus but is born at some other time; its age is not calculated from Canopus."


Grade: Sahih

ابوداؤد کہتے ہیں میں نے اونٹوں کی عمروں کی یہ تفصیل ریاشی اور ابوحاتم وغیرہ وغیرہ سے سنا ہے، اور نضر بن مشمیل اور ابوعبید کی کتاب سے حاصل کی ہے، اور بعض باتیں ان میں سے کسی ایک ہی نے ذکر کی ہیں، ان لوگوں کا کہنا ہے: اونٹ کا بچہ ( جب پیدا ہو ) «حواءر»کہلاتا ہے۔ جب دودھ چھوڑے تو اسے «فصیل» کہتے ہیں۔ جب ایک سال پورا کر کے دوسرے سال میں لگ جائے تو دوسرے سال کے پورا ہونے تک اسے «بنت مخاض» کہتے ہیں۔ جب تیسرے میں داخل ہو جائے تو اسے «بنت لبون» کہتے ہیں۔ جب تین سال پورے کرے تو چار برس پورے ہونے تک اسے «حِق» یا «حقہ» کہتے ہیں کیونکہ وہ سواری اور جفتی کے لائق ہو جاتی ہے، اور اونٹنی ( مادہ ) اس عمر میں حاملہ ہو جاتی ہے، لیکن نر جوان نہیں ہوتا، جب تک دگنی عمر ( چھ برس ) کا نہ ہو جائے، «حقہ» کو «طروقۃ الفحل» بھی کہتے ہیں، اس لیے کہ نر اس پر سوار ہوتا ہے۔ جب پانچواں برس لگے تو پانچ برس پورے ہونے تک «جذعہ» کہلاتا ہے۔ جب چھٹا برس لگے اور وہ سامنے کے دانت گراوے تو چھ برس پورے ہونے تک وہ «ثنی» ہے۔ جب ساتواں برس لگے تو سات برس پورے ہونے تک نر کو «رباعی» اور مادہ کو «رباعیہ» کہتے ہیں۔ جب آٹھواں برس لگے اور چھٹا دانت گرا دے تو آٹھ برس پورے ہونے تک اسے «سدیس» یا «سدس» کہتے ہیں۔ جب وہ نویں برس میں لگ جائے تو اسے دسواں برس شروع ہونے تک «بازل» کہتے ہیں، اس لیے کہ اس کی کچلیاں نکل آتی ہیں، کہا جاتا ہے «بزل نابه» یعنی اس کے دانت نکل آئے۔ اور دسواں برس لگ جائے تو وہ «مخلف»ہے، اس کے بعد اس کا کوئی نام نہیں، البتہ یوں کہتے ہیں: ایک سال کا «بازل» ، دو سال کا «بازل» ، ایک سال کا «مخلف» ، دو سال کا«مخلف» اور تین سال کا «مخلف» ، یہ سلسلہ پانچ سال تک چلتا ہے۔ «خلفہ» حاملہ اونٹنی کو کہتے ہیں۔ ابوحاتم نے کہا: «جذوعہ» ایک مدت کا نام ہے کسی خاص دانت کا نام نہیں، دانتوں کی فصل سہیل تارے کے نکلنے پر بدلتی ہے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: ہم کو ریاشی نے شعر سنائے ( جن کے معنی ہیں ) : جب رات کے اخیر میں سہیل ( ستارہ ) نکلا تو «ابن لبون» «حِق» ہو گیا اور «حِق» «جذع» ہو گیا کوئی دانت نہ رہا سوائے «ہبع» کے۔ «ہبع» : وہ بچہ ہے جو سہیل کے طلوع کے وقت میں پیدا نہ ہو، بلکہ کسی اور وقت میں پیدا ہو، اس کی عمر کا حساب سہیل سے نہیں ہوتا۔

Abudaud kehte hain main ne unton ki umron ki yeh tafsil Riyashi aur Abuhatim waghera waghera se suna hai aur Nadr bin Mashmil aur Abu Ubaid ki kitab se hasil ki hai aur baaz baaten in mein se kisi ek hi ne zikr ki hain in logo ka kahna hai unt ka baccha jab paida ho hawaar kehlata hai jab doodh chhore to use fasil kehte hain jab ek saal pura kar ke dusre saal mein lag jaye to dusre saal ke pura hone tak use bint makhaz kehte hain jab tisre mein daakhil ho jaye to use bint lubon kehte hain jab teen saal pure kare to char bars pure hone tak use hiq ya huqa kehte hain kyonki wo sawari aur jaffti ke layak ho jati hai aur untni madah is umr mein hamil ho jati hai lekin nar jawan nahi hota jab tak dugni umr chhe bars ki na ho jaye huqa ko taruqat al falh bhi kehte hain is liye ke nar is par sawar hota hai jab panchwa bars lage to panch bars pure hone tak jazua kehlata hai jab chhatha bars lage aur wo samne ke daant girave to chhe bars pure hone tak wo sani hai jab satwa bars lage to sat bars pure hone tak nar ko rubai aur madah ko rubaiya kehte hain jab aathawa bars lage aur chhatha daant gira de to aatth bars pure hone tak use sadis ya suds kehte hain jab wo navin bars mein lag jaye to use daswa bars shuru hone tak bazal kehte hain is liye ke us ki kuchliyan nikal aati hain kaha jata hai bazal nabeh yani us ke daant nikal aaye aur daswa bars lag jaye to wo mukhalif hai is ke baad us ka koi naam nahi balki yun kehte hain ek saal ka bazal do saal ka bazal ek saal ka mukhalif do saal ka mukhalif aur teen saal ka mukhalif yeh silsila panch saal tak chalta hai khalfa hamil untni ko kehte hain Abuhatim ne kaha jazua ek muddat ka naam hai kisi khas daant ka naam nahi danton ki fasl Suhail tare ke nikalne par badalti hai Abudaud kehte hain hum ko Riyashi ne sher sunaaye jin ke maani hain jab raat ke akhir mein Suhail sitara nikla to ibn lubon hiq ho gaya aur hiq jazua ho gaya koi daant na raha siwaay haib ke haib wo baccha hai jo Suhail ke talua ke waqt mein paida na ho balki kisi aur waqt mein paida ho us ki umr ka hisab Suhail se nahi hota

قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ سَمِعْتُهُ مِنْ الرِّيَاشِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي حَاتِمٍ، ‏‏‏‏‏‏وَغَيْرِهِمَا، ‏‏‏‏‏‏وَمِنْ كِتَابِ النَّضْرِ بْنِ شُمَيْلٍ، ‏‏‏‏‏‏وَمِنْ كِتَابِ أَبِي عُبَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَرُبَّمَا ذَكَرَ أَحَدُهُمُ الْكَلِمَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ يُسَمَّى الْحُوَارُ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ الْفَصِيلُ إِذَا فَصَلَ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ تَكُونُ بِنْتُ مَخَاضٍ لِسَنَةٍ إِلَى تَمَامِ سَنَتَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا دَخَلَتْ فِي الثَّالِثَةِ فَهِيَ ابْنَةُ لَبُونٍ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا تَمَّتْ لَهُ ثَلَاثُ سِنِينَ فَهُوَ حِقٌّ، ‏‏‏‏‏‏وَحِقَّةٌ إِلَى تَمَامِ أَرْبَعِ سِنِينَ لِأَنَّهَا اسْتَحَقَّتْ أَنْ تُرْكَبَ وَيُحْمَلَ عَلَيْهَا الْفَحْلُ وَهِيَ تَلْقَحُ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا يُلْقَحُ الذَّكَرُ حَتَّى يُثَنِّيَ، ‏‏‏‏‏‏وَيُقَالُ لِلْحِقَّةِ:‏‏‏‏ طَرُوقَةُ الْفَحْلِ لِأَنَّ الْفَحْلَ يَطْرُقُهَا إِلَى تَمَامِ أَرْبَعِ سِنِينَ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا طَعَنَتْ فِي الْخَامِسَةِ فَهِيَ جَذَعَةٌ حَتَّى يَتِمَّ لَهَا خَمْسُ سِنِينَ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا دَخَلَتْ فِي السَّادِسَةِ وَأَلْقَى ثَنِيَّتَهُ فَهُوَ حِينَئِذٍ ثَنِيٌّ حَتَّى يَسْتَكْمِلَ سِتًّا، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا طَعَنَ فِي السَّابِعَةِ سُمِّيَ الذَّكَرُ رَبَاعِيًا وَالْأُنْثَى رَبَاعِيَةً إِلَى تَمَامِ السَّابِعَةِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا دَخَلَ فِي الثَّامِنَةِ وَأَلْقَى السِّنَّ السَّدِيسَ الَّذِي بَعْدَ الرَّبَاعِيَةِ فَهُوَ سَدِيسٌ وَسَدَسٌ إِلَى تَمَامِ الثَّامِنَةِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا دَخَلَ فِي التِّسْعِ وَطَلَعَ نَابُهُ فَهُوَ بَازِلٌ أَيْ بَزَلَ نَابُهُ، ‏‏‏‏‏‏يَعْنِي طَلَعَ، ‏‏‏‏‏‏حَتَّى يَدْخُلَ فِي الْعَاشِرَةِ فَهُوَ حِينَئِذٍ مُخْلِفٌ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ لَيْسَ لَهُ اسْمٌ، ‏‏‏‏‏‏وَلَكِنْ يُقَالُ:‏‏‏‏ بَازِلُ عَامٍ، ‏‏‏‏‏‏وَبَازِلُ عَامَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏وَمُخْلِفُ عَامٍ، ‏‏‏‏‏‏وَمُخْلِفُ عَامَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏وَمُخْلِفُ ثَلَاثَةِ أَعْوَامٍ إِلَى خَمْسِ سِنِينَ، ‏‏‏‏‏‏وَالْخَلِفَةُ الْحَامِلُ. قَالَ أَبُو حَاتِمٍ:‏‏‏‏ وَالْجَذُوعَةُ وَقْتٌ مِنَ الزَّمَنِ لَيْسَ بِسِنٍّ، ‏‏‏‏‏‏وَفُصُولُ الْأَسْنَانِ عِنْدَ طُلُوعِ سُهَيْلٍ. قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ وَأَنْشَدَنَا الرِّيَاشِيُّ:‏‏‏‏ إِذَا سُهَيْلٌ أَوَّلَ اللَّيْلِ طَلَعْ فَابْنُ اللَّبُونِ الْحِقُّ وَالْحِقُّ جَذَعْ لَمْ يَبْقَ مِنْ أَسْنَانِهَا غَيْرُ الْهُبَعْ وَالْهُبَعُ الَّذِي يُولَدُ فِي غَيْرِ حِينِهِ