1.
Purification
١-
كتاب الطهارة
86
Chapter: Intercourse Without Ejaculation
٨٦
باب فِي الإِكْسَالِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ubay bn ka‘bin | Ubayy ibn Ka'b al-Ansari | Sahabi |
sahl bn sa‘din | Sahl ibn Sa'd al-Sa'idi | Companion |
abī ḥāzimin | Salamah ibn Dinar al-A'raj | Thiqah |
muḥammadin abī ghassān | Muhammad ibn Matraf al-Laythi | Trustworthy |
mubashshirun al-ḥalabī | Mubashshir ibn Isma'il al-Halabi | Trustworthy |
muḥammad bn mihrān al-bazzāz al-rāzī | Muhammad ibn Mihran al-Jammal | Trustworthy Hafiz |
Sunan Abi Dawud 215
Ubayy bin Kaab said: The verdict that water (bath) is necessary when there is emission given by the people (in the early days of Islam) was due to the concession granted by the Messenger of Allah in the beginning of Islam. He then commanded to take a bath (in such a case). Abu Dawud said: By Abu Ghassan is meant Muhammad bin mutarrif.
Grade: Sahih
سہل بن سعد رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ ابی بن کعب رضی اللہ عنہ نے مجھ سے بیان کیا ہے کہ بعض صحابہ کرام رضی اللہ عنہم جو یہ فتوی دیا کرتے تھے کہ منی کے انزال ہونے پر ہی غسل واجب ہوتا ہے، یہ رخصت رسول اللہ ﷺ نے ابتدائے اسلام میں دی تھی پھر اس کے بعد آپ ﷺ نے غسل کرنے کا حکم دیا۔
Sahal bin Saad (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Abi bin Kaab (رضي الله تعالى عنه) ne mujh se bayan kiya hai ke baaz Sahaba e Karam (رضي الله تعالى عنه) jo yeh fatwa diya karte the ke mani ke inzal hone par hi ghusl wajib hota hai, yeh rukhsat Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne ibtida e Islam mein di thi phir us ke baad Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne ghusl karne ka hukm diya.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مِهْرَانَ الْبَزَّازُ الرَّازِيُّ، حَدَّثَنَا مُبَشِّرٌ الْحَلَبِيُّ، عَنْ مُحَمَّدٍ أَبِي غَسَّانَ، عَنْ أَبِي حَازِمٍ، عَنْ سَهْلِ بْنِ سَعْدٍ، حَدَّثَنِي أُبَيُّ بْنُ كَعْبٍ، أَنّ الْفُتْيَا الَّتِي كَانُوا يَفْتُونَ أَنَّ الْمَاءَ مِنَ الْمَاءِ كَانَتْ رُخْصَةً رَخَّصَهَا رَسُولُ اللَّهِ فِي بَدْءِ الْإِسْلَامِ، ثُمَّ أَمَرَ بِالِاغْتِسَالِ بَعْدُ .