13.
Divorce
١٣-
كتاب الطلاق


756
Chapter: Whoever Rejected What Fatimah Bint Qais Said

٧٥٦
باب مَنْ أَنْكَرَ ذَلِكَ عَلَى فَاطِمَةَ

Sunan Abi Dawud 2295

Al-Qasim ibn Muhammad and Sulayman ibn Yasar reported Yahya ibn Sa'id ibn al-'As divorced the daughter of Abdur Rahman ibn al-Hakam absolutely. Abdur Rahman shifted her (from there). Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) sent a message to Marwan ibn al-Hakam who was the governor of Medina, and said to him ‘fear Allah, and return the woman to her home.’ Marwan said (according to Sulayman's version) ‘Abdur Rahman forced me.’ Marwan said (according to the version of al-Qasim) ‘did not the case of Fatimah bint Qays (رضي الله تعالى عنها) reach you?’ Ummul Momineen Aisha ( رضي الله تعالى عنها) replied ‘there would be no harm to you if you did not make mention of the tradition of Fatimah (رضي الله تعالى عنها). Marwan said, ‘if you think that it was due to some evil (reason), then it is sufficient for you to see that there is also an evil between the two.’


Grade: Sahih

حییٰ بن سعید قاسم بن محمد اور سلیمان بن یسار سے روایت کرتے ہیں کہ انہوں نے ان دونوں کو ذکر کرتے ہوئے سنا کہ یحییٰ بن سعید بن عاص نے عبدالرحمٰن بن حکم کی بیٹی کو تین طلاق دے دی تو عبدالرحمٰن نے انہیں اس گھر سے منتقل کر لیا تو ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا نے اس وقت مدینہ کے امیر مروان بن حکم کو کہلا بھیجا کہ اللہ کا خوف کھاؤ اور عورت کو اس کے گھر واپس بھیج دو، بروایت سلیمان: مروان نے کہا: عبدالرحمٰن مجھ پر غالب آ گئے یعنی انہوں نے میری بات نہیں مانی، اور بروایت قاسم: کیا آپ کو فاطمہ بنت قیس رضی اللہ عنہا کا قصہ معلوم نہیں؟ تو ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا: فاطمہ والی حدیث نہ بیان کرو تو تمہارا کوئی نقصان نہیں ہے، تو مروان نے کہا: اگر آپ نزدیک وہاں برائی کا اندیشہ تھا تو سمجھ لو یہاں ان دونوں ( عمرہ اور ان کے شوہر یحییٰ ) کے درمیان بھی اسی برائی کا اندیشہ ہے۔

Hayyi bin Saeed Qasim bin Muhammad aur Sulaiman bin Yasar se riwayat karte hain ke unhon ne in dono ko zikr karte huye suna ke Yahya bin Saeed bin Aas ne Abdul Rahman bin Hkam ki beti ko teen talak de di to Abdul Rahman ne unhen is ghar se muntaqil kar liya to ummul momineen Ayesha (رضي الله تعالى عنها) ne us waqt Madina ke ameer Marwan bin Hkam ko kahla bheja ke Allah ka khouf khaoo aur aurat ko us ke ghar wapis bhej do, barwayat Sulaiman: Marwan ne kaha: Abdul Rahman mujh par ghalib aa gaye yani unhon ne meri baat nahi mani, aur barwayat Qasim: kya aap ko Fatima bint Qais (رضي الله تعالى عنها) ka qissa maloom nahi? To ummul momineen Ayesha (رضي الله تعالى عنها) ne kaha: Fatima wali hadees na bayan karo to tumhara koi nuqsan nahi hai, to Marwan ne kaha: agar aap nazdeek wahan burai ka andesha tha to samjh loo yahan in dono ( Umra aur un ke shauhar Yahya ) ke darmiyan bhi isi burai ka andesha hai.

حَدَّثَنَا الْقَعْنَبِيُّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَسُلَيْمَانَ بْنِ يَسَارٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ سَمِعَهُمَا يَذْكُرَانِ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ يَحْيَى بْنَ سَعِيدِ بْنِ الْعَاصِ طَلَّقَ بِنْتَ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَكَمِ الْبَتَّةَ، ‏‏‏‏‏‏فَانْتَقَلَهَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ، ‏‏‏‏‏‏فَأَرْسَلَتْ عَائِشَةُ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا إِلَى مَرْوَانَ بْنِ الْحَكَمِ وَهُوَ أَمِيرُ الْمَدِينَةِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَتْ لَهُ:‏‏‏‏ اتَّقِ اللَّهَ، ‏‏‏‏‏‏وَارْدُدِ الْمَرْأَةَ إِلَى بَيْتِهَا ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ مَرْوَانُ فِي حَدِيثِ سُلَيْمَانَ:‏‏‏‏ إِنَّ عَبْدَ الرَّحْمَنِ غَلَبَنِي ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ مَرْوَانُ فِي حَدِيثِ الْقَاسِمِ:‏‏‏‏ أَوَ مَا بَلَغَكِ شَأْنُ فَاطِمَةَ بِنْتِ قَيْسٍ ؟ فَقَالَتْ عَائِشَةُ:‏‏‏‏ لَا يَضُرُّكَ أَنْ لَا تَذْكُرَ حَدِيثَ فَاطِمَةَ ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ مَرْوَانُ:‏‏‏‏ إِنْ كَانَ بِكِ الشَّرُّ، ‏‏‏‏‏‏فَحَسْبُكِ مَا كَانَ بَيْنَ هَذَيْنِ مِنَ الشَّرِّ .