25.
The Office of the Judge
٢٥-
كتاب الأقضية
2
Chapter: Regarding The Judge Who Is Mistaken
٢
باب فِي الْقَاضِي يُخْطِئُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abīh | Burayda ibn al-Hasib al-Aslami | Companion |
ibn buraydah | Abdullah ibn Buraidah al-Aslami | Trustworthy |
abī hāshimin | Yahya ibn Abi al-Aswad al-Ramani | Trustworthy |
khalaf bn khalīfah | Khalaf ibn Khalifa al-Ashja'i | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
muḥammad bn ḥassān al-samtī | Muhammad ibn Hassan al-Dabbi | Saduq (truthful) Layyin al-Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِيهِ | بريدة بن الحصيب الأسلمي | صحابي |
ابْنِ بُرَيْدَةَ | عبد الله بن بريدة الأسلمي | ثقة |
أَبِي هَاشِمٍ | يحيى بن أبي الأسود الرماني | ثقة |
خَلَفُ بْنُ خَلِيفَةَ | خلف بن خليفة الأشجعي | صدوق حسن الحديث |
مُحَمَّدُ بْنُ حَسَّانَ السَّمْتِيُّ | محمد بن حسان الضبي | صدوق لين الحديث |
Sunan Abi Dawud 3573
Buraydah ibn al-Hasib (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, Judges are of three types, one of whom will go to Paradise and two to Hell. The one who will go to Paradise is a man who knows what is right and gives judgment accordingly but a man who knows what is right and acts tyrannically in his judgment will go to Hell; and a man who gives judgment for people when he is ignorant will go to Hell. Imam Abu Dawood said, on this subject this is the soundest tradition, that is, the tradition of Ibn Buraidah, Judges are of three types.
Grade: صحیح
بریدہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: قاضی تین طرح کے ہوتے ہیں: ایک جنتی اور دو جہنمی، رہا جنتی تو وہ ایسا شخص ہو گا جس نے حق کو جانا اور اسی کے موافق فیصلہ کیا، اور وہ شخص جس نے حق کو جانا اور اپنے فیصلے میں ظلم کیا تو وہ جہنمی ہے ۔ اور وہ شخص جس نے نادانی سے لوگوں کا فیصلہ کیا وہ بھی جہنمی ہے ۔ ابوداؤد کہتے ہیں: یہ یعنی ابن بریدہ کی تین قاضیوں والی حدیث اس باب میں سب سے صحیح روایت ہے۔
Bareeda (رضي الله تعالى عنه)u se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Qazi teen tarah ke hote hain: ek jannati aur do jahannami, raha jannati to woh aisa shakhs hoga jis ne haq ko jana aur usi ke muwafiq faisla kiya, aur woh shakhs jis ne haq ko jana aur apne faisle mein zulm kiya to woh jahannami hai. Aur woh shakhs jis ne nadani se logoon ka faisla kiya woh bhi jahannami hai. Abudawud kehte hain: yeh yani ibn Bareeda ki teen qazeeyon wali hadees is bab mein sab se sahih riwayat hai.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ حَسَّانَ السَّمْتِيُّ، حَدَّثَنَا خَلَفُ بْنُ خَلِيفَةَ، عَنْ أَبِي هَاشِمٍ، عَنْ ابْنِ بُرَيْدَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: الْقُضَاةُ ثَلَاثَةٌ: وَاحِدٌ فِي الْجَنَّةِ، وَاثْنَانِ فِي النَّارِ، فَأَمَّا الَّذِي فِي الْجَنَّةِ فَرَجُلٌ عَرَفَ الْحَقَّ فَقَضَى بِه، وَرَجُلٌ عَرَفَ الْحَقَّ فَجَارَ فِي الْحُكْمِ فَهُوَ فِي النَّارِ، وَرَجُلٌ قَضَى لِلنَّاسِ عَلَى جَهْلٍ فَهُوَ فِي النَّارِ ، قَالَ أَبُو دَاوُد: وَهَذَا أَصَحُّ شَيْءٍ فِيهِ، يَعْنِي حَدِيثَ ابْنِ بُرَيْدَةَ الْقُضَاةُ ثَلَاثَةٌ.