31.
The Book of Manumission of Slaves
٣١-
كتاب العتق


1492
Chapter: Regarding One Who Manumits Slaves Of His That Exceed One Third Of His Property

١٤٩٢
باب فِيمَنْ أَعْتَقَ عَبِيدًا لَهُ لَمْ يَبْلُغْهُمُ الثُّلُثُ

NameFameRank
‘imrān bn ḥuṣaynin Imran ibn Husayn al-Azdi Sahaba
muḥammad bn sīrīn Muhammad ibn Sirin al-Ansari Trustworthy, Upright, Great in Rank, Does not consider narration by meaning
wa’ayyūb Ayyub al-Sakhtiyani Trustworthy, his narrations are considered strong evidence
yaḥyá bn ‘atīqin Yahya ibn Atiq al-Tifawi Trustworthy
ḥammād bn zaydin Hammad ibn Zayd al-Azdi Trustworthy, Upright, Jurist, Imam, Great, Famous
musaddadun Musaad ibn Musarhad al-Asadi Trustworthy Haafiz

Sunan Abi Dawud 3961

Imran b. Hussain (رضي الله تعالى عنه) narrated that a man emancipated six slaves at the time of his death, and he had no other property. The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) was informed about it. He cast lots among them, emancipated two and retained four in slavery.


Grade: Sahih

عمران بن حصین رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ ایک شخص نے اپنی موت کے وقت اپنے چھ کے چھ غلاموں کو آزاد کر دیا ان کے علاوہ اس کے پاس کوئی اور مال نہ تھا پھر یہ خبر نبی اکرم ﷺ کو پہنچی تو آپ نے ان کے درمیان قرعہ اندازی کی پھر دو کو آزاد کر دیا اور چار کو غلام ہی باقی رکھا۔

Imran bin Hasaan ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke aik shakhs ne apni maut ke waqt apne chhe ke chhe ghulamon ko azad kar diya in ke alawa is ke paas koi aur maal nah tha phir yeh khabar Nabi akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko pahunchi to aap ne in ke darmiyan qur'a andazi ki phir do ko azad kar diya aur char ko ghulam hi baqi rakha.

حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَحْيَى بْنِ عَتِيقٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَيُّوبَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ، ‏‏‏‏‏‏ أَنَّ رَجُلًا أَعْتَقَ سِتَّةَ أَعْبُدٍ عِنْدَ مَوْتِهِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يَكُنْ لَهُ مَالٌ غَيْرُهُمْ، ‏‏‏‏‏‏فَبَلَغَ ذَلِكَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَأَقْرَعَ بَيْنَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏فَأَعْتَقَ اثْنَيْنِ وَأَرَقَّ أَرْبَعَةً .