43.
General Behavior
٤٣-
كتاب الأدب


75
Chapter: The view that Prophet's name and kunyah should not be combined in one person's name

٧٥
باب مَنْ رَأَى أَنْ لاَ يُجْمَعَ بَيْنَهُمَا

Sunan Abi Dawud 4966

Jabir ibn Abdullah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘if anyone is called by my name, he must not be given my kunyah (surname), and if anyone uses my kunyah (surname), he must not be called by my name. Imam Abu Dawood said, Ibn 'Ajlan transmitted it to the same effect from his father on the authority if Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه). It has also been transmitted by Abu Zar'ah from Abu Hurairah (su) in two different versions. And similar is the version of Abdur Rahman bin Abi Amrah from Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه). This version is disputed. Al-Thawri and Ibn Juraij transmitted it according to the version of Abu Az-Zubair; and Ma'qil bin 'Ubaidullah transmitted it according to the version of Ibn Sirin. It is again disputed on Musa bin Yasar from Abu Hurariah (رضي الله تعالى عنه), transmitting it in two versions; Hammad bin Khalid and Ibn Abi Fudaik varied in their versions.


Grade: Da'if

جابر رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: جو میرا نام رکھے، وہ میری کنیت نہ رکھے، اور جو میری کنیت رکھے، وہ میرا نام نہ رکھے ۔ ابوداؤد کہتے ہیں: اسی مفہوم کی حدیث ابن عجلان نے اپنے والد سے، اور انہوں نے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت کی ہے، اور ابوزرعہ کی روایت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے ان دونوں روایتوں سے مختلف روایت کی گئی ہے، اور اسی طرح عبدالرحمٰن بن ابی عمرہ کی روایت جسے انہوں نے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت کیا ہے اس میں بھی کچھ اختلاف ہے، اسے ثوری اور ابن جریج نے ابو الزبیر کی طرح روایت کیا ہے، اور اسے معقل بن عبیداللہ نے ابن سیرین کی طرح روایت کیا ہے، اور جسے موسیٰ بن یسار نے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت کیا ہے اس میں بھی اختلاف کیا گیا ہے، حماد بن خالد اور ابن ابی فدیک کے دو مختلف قول ہیں ۔

Jabir (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Jo mera naam rakhe, wo meri kinit nah rakhe, aur jo meri kinit rakhe, wo mera naam nah rakhe. Abudauud kehte hain: isi mafhoom ki hadees Ibn Ajlan ne apne walid se, aur unhon ne Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) se riwayat ki hai, aur Abu Zar'ah ki riwayat Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) se in dono riwayatoun se mukhtalif riwayat ki gayi hai, aur isi tarah Abdul Rahman bin Abi Umrah ki riwayat jise unhon ne Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) se riwayat kiya hai usme bhi kuchh ikhtilaf hai, ise Thouri aur Ibn Jarij ne Abu al-Zubair ki tarah riwayat kiya hai, aur ise Maqal bin Ubaidullah ne Ibn Sireen ki tarah riwayat kiya hai, aur jise Musa bin Yasar ne Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) se riwayat kiya hai usme bhi ikhtilaf kiya gaya hai, Hamad bin Khalid aur Ibn Abi Fadik ke do mukhtalif qoul hain

حَدَّثَنَا مُسْلِمُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا هِشَامٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ ّالنَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ مَنْ تَسَمَّى بِاسْمِي، ‏‏‏‏‏‏فَلَا يَتَكَنَّى بِكُنْيَتِي، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ تَكَنَّى بِكُنْيَتِي، ‏‏‏‏‏‏فَلَا يَتَسَمَّى بِاسْمِي ،‏‏‏‏ قَالَ أبو داود:‏‏‏‏ وَرَوَى بِهَذَا الْمَعْنَى ابْنُ عَجْلَانَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَرُوِيَ عَنْ أَبِي زُرْعَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ مُخْتَلِفًا عَلَى الرِّوَايَتَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏وَكَذَلِكَ رِوَايَةُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي عَمْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ،‏‏‏‏ اخْتُلِفَ فِيهِ رَوَاهُ الثَّوْرِيُّ،‏‏‏‏ وَابْنُ جُرَيْجٍ عَلَى مَا قال أَبُو الزُّبَيْرِ، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَاهُ مَعْقِلُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ،‏‏‏‏ عَلَى مَا قال ابْنُ سِيرِينَ، ‏‏‏‏‏‏وَاخْتُلِفَ فِيهِ عَلَى مُوسَى بْنِ يَسَارٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَيْضًا عَلَى الْقَوْلَيْنِ اخْتَلَفَ فِيهِ حَمَّادُ بْنُ خَالِدٍ.