43.
Asking Permission
٤٣-
كتاب الاسْتِئْذَانُ


490
Chapter: Asking a sister's permission to enter

٤٩٠
بَابُ يَسْتَأْذِنُ عَلَى أُخْتِهِ

Al-Adab Al-Mufrad 1063

'Ata' said, "I asked Ibn 'Abbas, 'Does one ask permission of one's sister?' He replied, 'Yes.' I repeated it and said, 'My two sisters live in my room and I provide for them and spend on them, so do I ask them for permission?' He said, 'Yes. Do you want to see them naked?' Then he recited, 'O you who believe! Those you own as slaves and those of you who have not as yet reached puberty should ask your permission to enter at three times:before the Dawn Prayer and when you have undressed at noon and after the Night Prayer - three times of nakedness for you.' (24:56) Ibn 'Abbas said, 'He did not command these individuals to ask permission other than at these three times of nakedness.' Then he went on to say, 'The verse in Surat an-Nur:57 is: 'Once your children have reached puberty, they should ask your permission to enter as those before them also asked permission.'"


Grade: Sahih

سیدنا عطاء رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ میں نے سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے پوچھا:کیا میں اپنی بہن کے پاس بھی اجازت لے کر جاؤں؟ انہوں نے فرمایا:ہاں! میں نے سوال دوہرایا اور کہا:میری دو بہنیں میرے زیر پرورش ہیں اور میں ہی ان کے اخراجات برداشت کرتا ہوں، کیا پھر بھی ان سے اجازت لے کر اندر جاؤں؟ انہوں نے کہا ہاں ان سے بھی اجازت لے کر جاؤ۔ کیا تم پسند کرتے ہو کہ انہیں برہنہ دیکھو؟ پھر یہ آیت پڑھی:اے ایمان والو! تم سے تمہاری ملکیت کے غلاموں کو اور انہیں بھی جو تم میں سے بلوغت کو نہ پہنچے ہوں (اپنے آنے کی)تین وقتوں میں اجازت حاصل کرنی ضروری ہے۔ نماز فجر سے پہلے اور ظہر کے وقت جبکہ تم اپنے کپڑے اتار رکھتے ہو، اور عشاء کی نماز کے بعد، یہ تینوں وقت تمہارے پردے کے ہیں۔‘‘ انہوں نے کہا کہ ان کو صرف ان تین پردے کے اوقات میں اجازت لینے کا حکم ہے۔ ارشاد باری تعالیٰ ہے:اور تمہارے بچے بھی جب بلوغت کو پہنچ جائیں تو وہ اسی طرح اجازت طلب کریں جس طرح ان سے پہلے لوگ اجازت مانگتے ہیں۔ سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما نے فرمایا:اس لیے اجازت لینا واجب ہے۔ ابن جریج نے یہ اضافہ نقل کیا:تمام لوگوں کے لیے (اجازت لینا واجب ہے)۔

Sayyidna Ata rahmatullah alaihi se riwayat hai ki maine Sayyidna Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se poocha: kya main apni behan ke pass bhi ijazat lekar jaon? Unhon ne farmaya: haan! Maine sawal dohraya aur kaha: meri do behnen mere zer parwarish hain aur main hi unke akhrajaat bardasht karta hun, kya phir bhi unse ijazat lekar andar jaon? Unhon ne kaha haan unse bhi ijazat lekar jao. Kya tum pasand karte ho ki unhen barahna dekho? Phir yeh ayat padhi: aye imaan walo! Tumse tumhari milkayat ke gulamon ko aur unhen bhi jo tum mein se baloghat ko na pahunche hon (apne aane ki) teen waqton mein ijazat hasil karni zaroori hai. Namaz fajr se pehle aur zohar ke waqt jabke tum apne kapde utar rakhte ho, aur isha ki namaz ke baad, yeh teeno waqt tumhare parde ke hain. Unhon ne kaha ki unko sirf in teen parde ke auqat mein ijazat lene ka hukum hai. Irshad bari ta'ala hai: aur tumhare bache bhi jab baloghat ko pahunch jayen to wo isi tarah ijazat talab karen jis tarah unse pehle log ijazat mangte hain. Sayyidna Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne farmaya: isliye ijazat lena wajib hai. Ibn Jarir ne yeh izafa naqal kiya: tamam logon ke liye (ijazat lena wajib hai).

حَدَّثَنَا الْحُمَيْدِيُّ، قَالَ‏:‏ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، قَالَ‏:‏ حَدَّثَنَا عَمْرٌو، وَابْنُ جُرَيْجٍ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ‏:‏ سَأَلْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ فَقُلْتُ‏:‏ أَسْتَأْذِنُ عَلَى أُخْتِي‏؟‏ فَقَالَ‏:‏ نَعَمْ، فَأَعَدْتُ فَقُلْتُ‏:‏ أُخْتَانِ فِي حِجْرِي، وَأَنَا أُمَوِّنُهُمَا وَأُنْفِقُ عَلَيْهِمَا، أَسْتَأْذِنُ عَلَيْهِمَا‏؟‏ قَالَ‏:‏ نَعَمْ، أَتُحِبُّ أَنْ تَرَاهُمَا عُرْيَانَتَيْنِ‏؟‏ ثُمَّ قَرَأَ‏:‏ ‏{‏يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِيَسْتَأْذِنْكُمُ الَّذِينَ مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ‏}‏ إِلَى ‏{‏ثَلاَثُ عَوْرَاتٍ لَكُمْ‏}‏، قَالَ‏:‏ فَلَمْ يُؤْمَرْ هَؤُلاَءِ بِالإِذْنِ إِلاَّ فِي هَذِهِ الْعَوْرَاتِ الثَّلاَثِ، قَالَ‏:‏ ‏{‏وَإِذَا بَلَغَ الأَطْفَالُ مِنْكُمُ الْحُلُمَ فَلْيَسْتَأْذِنُوا كَمَا اسْتَأْذَنَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ‏}‏