Muhajir Qunfudh (may Allah be pleased with him) reported that he greeted the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) while he was performing ablution. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not respond until he finished his ablution. When he finished, he responded to his greeting and said, "Nothing prevented me from responding to you, but I did not consider it appropriate to utter the name of Allah while in a state of impurity." The narrator said that based on this Hadith, Imam Hasan Basri (may Allah have mercy on him) considered it inappropriate to recite the Quran or remember Allah without ablution.
Grade: Sahih
حضرت مہاجر قنفذ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ انہوں نے نبی کریم ﷺ کو سلام کیا نبی کریم ﷺ اس وقت وضو فرما رہے تھے اس کے لئے جواب نہیں دیا جب وضو کرچکے تو ان کے سلام کا جواب دیتے ہوئے فرمایا کہ تمہیں جواب دینے سے کوئی چیز مانع نہ تھی لیکن میں نے مناسب نہیں سمجھا کہ بےوضو ہونے کی حالت میں اللہ کا نام لوں۔ راوی کہتے ہیں کہ اسی حدیث کی بناء پر خواجہ حسن بصری رحمہ اللہ وضو کئے بغیر قرآن پڑھنا یا اللہ کا ذکر کرنا اچھا نہیں سمجھتے تھے۔
Hazrat Muhajir Qunfuz RA se marvi hai ki unhon ne Nabi Kareem SAW ko salam kiya Nabi Kareem SAW is waqt wuzu farma rahe the iske liye jawab nahi diya jab wuzu kar chuke to unke salam ka jawab dete huye farmaya ki tumhen jawab dene se koi cheez mane na thi lekin main ne munasib nahi samjha ki bewuzu hone ki halat mein Allah ka naam lun Raavi kahte hain ki isi hadees ki bina par Khawaja Hasan Basri RA wuzu kiye baghair Quran parhna ya Allah ka zikr karna acha nahi samajhte the.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، قَالَ: سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ يُسَلِّمُ عَلَيْهِ وَهُوَ غَيْرُ مُتَوَضِّئٍ، فَقَالَ: حدَّثَنَا سَعِيدٌ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، عَنِ الْحُضَيْنِ أَبِي سَاسَانَ ، عَنِ الْمُهَاجِرِ بْنِ قُنْفُذٍ ، أَنَّهُ سَلَّمَ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ يَتَوَضَّأُ، فَلَمْ يَرُدَّ عَلَيْهِ حَتَّى تَوَضَّأَ فَرَدَّ عَلَيْهِ وَقَال: " إِنَّهُ لَمْ يَمْنَعْنِي أَنْ أَرُدَّ عَلَيْكَ إِلَّا أَنِّي كَرِهْتُ أَنْ أَذْكُرَ اللَّهَ إِلَّا عَلَى طَهَارَةٍ" قَالَ: فَكَانَ الْحَسَنُ مِنْ أَجْلِ هَذَا الْحَدِيثِ يَكْرَهُ أَنْ يَقْرَأَ أَوْ يَذْكُرَ اللَّهَ عَزَّ وَجَلَّ حَتَّى يَتَطَهَّرَ.