It is narrated by Mukhnaf bin Salim (R.A.) that we were with the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) when he (peace and blessings of Allah be upon him) stood in the plain of Arafat and said, "O people! Every year, sacrifice and 'Atirah' are obligatory on every household." The narrator asked, "Do you know what 'Atirah' is?" Ibn 'Aun said, "I do not know what he (the narrator) replied." However, he (the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him)) himself said, "It is the same sacrifice that people also call 'Rahiyyah'." Benefit: In the beginning, in the pre-Islamic era, the ritual of sacrifice was performed in the month of Rajab. It was called 'Atirah' and 'Rahiyyah'. Later, it was prohibited, and the order of sacrifice remained only on the occasion of Eid al-Adha.
Grade: Hasan
حضرت مخنف بن سلیم رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ ہم لوگ نبی ﷺ کے ساتھ اس وقت موجود تھے جب آپ ﷺ نے میدان عرفات میں وقوف کیا ہوا تھا اور فرما رہے تھے اے لوگو! ہر سال ہر گھرانے پر قربانی اور عتیرہ واجب ہے، راوی نے پوچھا جانتے ہو کہ عتیرہ سے کیا مراد ہے؟ ابن عون کہتے ہیں کہ مجھے نہیں معلوم کہ انہوں نے کیا جواب دیا، بہرحال! انہوں نے خود ہی فرمایا یہ وہی قربانی ہے جسے لوگ رحبیہ بھی کہتے ہیں۔ فائدہ: ابتداء میں زمانہ جاہلیت سے ماہ رجب میں قربانی کی رسم چلی آرہی تھی، اسے عتیرہ اور رحبیہ کہا جاتا تھا، بعد میں اس کی ممانعت ہو کر صرف عیدا الاضحی کے موقع پر قربانی کا حکم باقی رہ گیا۔
Hazrat Mukhnaf bin Saleem Radi Allaho Anho se marvi hai ki hum log Nabi Sallallaho Alaihe Wasallam ke sath us waqt mojood thay jab Aap Sallallaho Alaihe Wasallam ne maidan Arafat mein waqoof kiya hua tha aur farma rahe thay aye logo har saal har gharane per qurbani aur ateerah wajib hai ravi ne poocha jante ho ki ateerah se kya murad hai Ibn Aun kehte hain ki mujhe nahin maloom ki unhon ne kya jawab diya beherhaal unhon ne khud hi farmaya ye wohi qurbani hai jise log rehbiya bhi kehte hain Faida ibtida mein zamana jahiliyat se mah Rajab mein qurbani ki rasm chali aa rahi thi ise ateerah aur rehbiya kaha jata tha baad mein is ki mamanat ho kar sirf Eid ul Azha ke mauqe per qurbani ka hukm baqi reh gaya
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي عَدِيٍّ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنْ أَبِي رَمْلَةَ ، قَالَ: حَدَّثَنَاهُ مِخْنَفُ بْنُ سُلَيْمٍ ، قَالَ: وَنَحْنُ مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ وَاقِفٌ بِعَرَفَاتٍ، فَقَالَ:" يَا أَيُّهَا النَّاسُ ، إِنَّ عَلَى كُلِّ أَهْلِ بَيْتٍ أَوْ عَلَى كُلِّ أَهْلِ بَيْتٍ فِي كُلِّ عَامٍ أَضْحَاةً وَعَتِيرَةً. قَالَ: تَدْرُونَ مَا الْعَتِيرَةُ؟" قَالَ ابْنُ عَوْنٍ فَلَا أَدْرِي مَا رَدُّوا. قَالَ:" هَذِهِ الَّتِي يَقُولُ النَّاسُ الرَّجَبِيَّةُ" .