1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين


The Musnad of Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him)

مسنَدِ عَلِیِّ بنِ اَبِی طَالِب رَضِیَ اللَّه عَنه

Musnad Ahmad ibn Hanbal 1124

AbuBurda (may Allah be pleased with him) reported: I was sitting with my father when Sayyidina 'Ali (may Allah be pleased with him) came. He greeted us with Salam, assigned my father some public work, and then said: "The Messenger of Allah (ﷺ) instructed me: 'Supplicate to Allah for guidance, and by guidance, he meant seeking the right path; and supplicate to Allah for righteousness, and by righteousness, he meant accuracy like that of an arrow." He (the Prophet ﷺ) also forbade me from wearing a ring on this finger, the narrator said: I could not understand which finger Sayyidina 'Ali (may Allah be pleased with him) was pointing at, as he was standing. He then said: "The Prophet (ﷺ) forbade me from wearing striped silk garments." We asked: "O Commander of the Faithful! What is meant by 'Mithrah' (the word used in the Hadith)? What is it?" He replied: "It's something that women used to make to put on the humps of their husband's camels (which is called a saddle cover)." He meant that. Then we asked, "What is meant by 'Qasiy'?" He replied: "Syrian garments which had patterns woven in them like citron fruit." AbuBurda (may Allah be pleased with him) said: "When I saw the fabric made in Kattan, I realized that it was the same.


Grade: Sahih

ابوبردہ رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ ایک مرتبہ میں اپنے والد کے ساتھ بیٹھا ہوا تھا کہ سیدنا علی رضی اللہ عنہ تشریف لے آئے، انہوں نے آ کر ہمیں سلام کیا اور میرے والد صاحب کو لوگوں کا کوئی معاملہ سپرد فرمایا، اور فرمانے لگے کہ مجھ سے رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا تھا: ”اللہ سے ہدایت کی دعا مانگا کرو، اور ہدایت سے ہدایت الطریق مراد لے لیا کرو، اور اللہ سے درستگی اور سداد کی دعا کیا کرو، اور آپ اس سے تیر کی درستگی مراد لے لیا کرو۔“ نیز نبی ﷺ نے مجھے شہادت یا درمیان والی انگلی میں انگوٹھی پہننے سے منع فرمایا ہے، راوی کہتے ہیں کہ سیدنا علی رضی اللہ عنہ کھڑے ہوئے تھے اس لئے انگلیوں کا اشارہ میں صحیح طور پر سمجھ نہ سکا، پھر انہوں نے فرمایا: نبی ﷺ نے مجھے سرخ دھاری دار اور ریشمی کپڑوں سے منع فرمایا ہے، ہم نے پوچھا: امیر المومنین! ”میثرہ“ (یہ لفظ حدیث میں استعمال ہوا ہے) سے کیا مراد ہے؟ یہ کیا چیز ہوتی ہے؟ فرمایا: عورتیں اپنے شوہروں کی سواری کے کجاوے پر رکھنے کے لئے ایک چیز بناتی تھیں (جسے زین پوش کہا جاتا ہے) اس سے وہ مراد ہے، پھر ہم نے پوچھا کہ ”قسیہ“ سے کیا مراد ہے؟ انہوں نے فرمایا: شام کے وہ کپڑے جن میں اترج جیسے نقش و نگار بنے ہوتے تھے۔ ابوبردہ رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ جب میں نے کتان کے بنے ہوئے کپڑے دیکھے تو میں سمجھ گیا کہ یہ وہی ہیں۔

AbuBurda rahmatullah alaih kahte hain ke ek martaba main apne wald ke sath baitha hua tha ke Sayyiduna Ali (رضي الله تعالى عنه) tashreef le aaye, unhon ne aa kar hamen salam kiya aur mere wald sahib ko logon ka koi mamla supurd farmaya, aur farmane lage ke mujh se Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya tha: "Allah se hidayat ki dua manga karo, aur hidayat se hidayat al-tariq murad le liya karo, aur Allah se durusti aur sadad ki dua kiya karo, aur aap is se teer ki durusti murad le liya karo." Neez Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mujhe shahadat ya darmiyan wali ungli mein anguthi pahanne se mana farmaya hai, rawi kahte hain ke Sayyiduna Ali (رضي الله تعالى عنه) khade huye the is liye ungliyon ka ishara main sahih tor par samajh na saka, phir unhon ne farmaya: Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mujhe surkh dhari daar aur reshmi kapdon se mana farmaya hai, hum ne pucha: Amir al-momineen! "Mithra" (ye lafz hadees mein istemal hua hai) se kya murad hai? Ye kya cheez hoti hai? Farmaya: Aurten apne shoharon ki sawari ke kajave par rakhne ke liye ek cheez banati thin (jise zeen posh kaha jata hai) is se wo murad hai, phir hum ne pucha ke "Qasi" se kya murad hai? Unhon ne farmaya: Sham ke wo kapde jin mein atarj jaise naqsh o nigar bane hote the. AbuBurda rahmatullah alaih kahte hain ke jab main ne katan ke bane huye kapde dekhe to main samajh gaya ke ye wohi hain.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ عَاصِمٍ ، أَخْبَرَنَا عَاصِمُ بْنُ كُلَيْبٍ الْجَرْمِيُّ ، عَنْ أَبِي بُرْدَةَ بْنِ أَبِي مُوسَى ، قَالَ: كُنْتُ جَالِسًا مَعَ أَبِي، فَجَاءَ عَلِيٌّ، فَقَامَ عَلَيْنَا فَسَلَّمَ، ثُمَّ أَمَرَ أَبَا مُوسَى بِأُمُورٍ مِنْ أُمُورِ النَّاسِ، قَالَ: ثُمَّ قَالَ عَلِيٌّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ: قَال لِي رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" سَلْ اللَّهَ الْهُدَى وَأَنْتَ تَعْنِي بِذَلِكَ هِدَايَةَ الطَّرِيقِ، وَاسْأَلْ اللَّهَ السَّدَادَ وَأَنْتَ تَعْنِي بِذَلِكَ تَسْدِيدَكَ السَّهْمَ"، وَنَهَانِي رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" أَنْ أَجْعَلَ خَاتَمِي فِي هَذِهِ أَوْ هَذِهِ: السَّبَّابَةِ وَالْوُسْطَى"، قَالَ: فَكَانَ قَائِمًا، فَمَا أَدْرِي فِي أَيَّتِهِمَا، قَالَ: وَنَهَانِي رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" عَنِ الْمِيثَرَةِ وَعَنِ الْقَسِّيَّةِ". قُلْنَا لَهُ: يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ، وَأَيُّ شَيْءٍ الْمِيثَرَةُ؟ قَالَ: شَيْءٌ يَصْنَعُهُ النِّسَاءُ لِبُعُولَتِهِنَّ عَلَى رِحَالِهِنَّ، قَالَ: قُلْنَا: وَمَا الْقَسِّيَّةُ؟ قَالَ: ثِيَابٌ تَأْتِينَا مِنْ قِبَلِ الشَّامِ مُضَلَّعَةٌ، فِيهَا أَمْثَالُ الْأُتْرُجِّ، قَالَ: قَالَ أَبُو بُرْدَةَ: فَلَمَّا رَأَيْتُ السَّبَنِيَّ عَرَفْتُ أَنَّهَا هِيَ.