1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين
The Musnad of Umar ibn al-Khattab (may Allah be pleased with him)
مُسْنَدِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
anasin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
ḥumaydin | Humayd ibn Abi Humayd al-Tawil | Trustworthy Mudallis |
ibn abī ‘adīyin | Muhammad ibn Ibrahim al-Salami | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرُ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
أَنَسٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
حُمَيْدٍ | حميد بن أبي حميد الطويل | ثقة مدلس |
ابْنُ أَبِي عَدِيٍّ | محمد بن إبراهيم السلمي | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 160
Sayyidina Umar (may Allah be pleased with him) narrates that I found agreement with my Lord in three matters. (First), once I submitted in the court of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him): "O Messenger of Allah! I wish we could make the Station of Abraham a place of prayer." Upon this, the verse was revealed to make the Station of Abraham a place of prayer. (Second), once I submitted in the court of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him): "O Messenger of Allah! People, good and bad, come to your pure wives. If you were to order them to observe the veil, it would be better." Upon this, the verse of Hijab was revealed. (Third), once all the pure wives of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) united on a matter. I said to them, "Go back, for it is possible that your Lord may grant him wives better than you." I went to one of the Mothers of the Believers in this regard, and she said to me, "O Umar! Can the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) not advise his wives that you have come out to advise them?" I stopped upon this, but the verse of the Holy Quran was revealed with these same words.
Grade: Sahih
سیدنا عمر رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ میں نے تین باتوں میں اپنے رب کی موافقت کی ہے، (پہلا) ایک مرتبہ میں نے بارگاہ رسالت میں عرض کیا: یا رسول اللہ! کاش! ہم مقام ابراہیم کو مصلیٰ بنا لیتے، اس پر یہ آیت نازل ہو گئی کہ مقام ابراہیم کو مصلی بنا لو۔ (دوسرا) ایک مرتبہ میں نے بارگاہ رسالت میں عرض کیا: یا رسول اللہ! آپ کی ازواج مطہرات کے پاس نیک اور بد ہر طرح کے لوگ آتے ہیں اگر آپ انہیں پردے کا حکم دے دیں تو بہتر ہے؟ اس پر آیت حجاب نازل ہو گئی۔ (تیسرا) ایک مرتبہ نبی ﷺ کی تمام ازواج مطہرات نے کسی بات پر ایکا کر لیا، میں نے ان سے کہا کہ تم باز آ جاؤ، ورنہ ہو سکتا ہے ان کا رب انہیں تم سے بہتر بیویاں عطاء کر دے، میں اسی سلسلے میں امہات المؤمنین میں سے کسی کے پاس گیا تو انہوں نے مجھ سے کہا کہ اے عمر! کیا نبی ﷺ اپنی بیویوں کو نصیحت نہیں کر سکتے کہ تم انہیں نصیحت کرنے نکلے ہو؟ اس پر میں رک گیا، لیکن ان ہی الفاظ کے ساتھ قرآن کریم کی آیت نازل ہو گئی۔
Sayyidna Umar (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ke main ne teen baaton mein apne Rabb ki muwafqat ki hai, (pehla) aik martaba main ne bargah risalat mein arz kiya: Ya Rasulullah! kash! hum maqam Ibrahim ko musalla bana lete, is par yeh ayat nazil ho gayi ke maqam Ibrahim ko musalla bana lo. (doosra) aik martaba main ne bargah risalat mein arz kiya: Ya Rasulullah! aap ki azwaj mutahharat ke pass nek aur bad har tarah ke log aate hain agar aap unhen parde ka hukum de den to behtar hai? is par ayat hijab nazil ho gayi. (teesra) aik martaba Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ki tamam azwaj mutahharat ne kisi baat par ikatha kar liya, main ne un se kaha ke tum baaz aa jao, warna ho sakta hai in ka Rabb inhen tum se behtar biwiyan ataa kar de, main isi silsile mein ummahaatul momineen mein se kisi ke pass gaya to unhon ne mujh se kaha ke ae Umar! kya Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) apni biwiyon ko nasihat nahin kar sakte ke tum unhen nasihat karne nikle ho? is par main ruk gaya, lekin in hi alfaz ke sath Quran Kareem ki ayat nazil ho gayi.
حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عَدِيٍّ ، عَنْ حُمَيْدٍ ، عَنْ أَنَسٍ ، قَالَ: قَالَ عُمَرُ : وَافَقْتُ رَبِّي عَزَّ وَجَلَّ فِي ثَلَاثٍ، أَوْ وَافَقَنِي رَبِّي فِي ثَلَاثٍ، قَالَ: قُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، لَوْ اتَّخَذْتَ الْمَقَامَ مُصَلًّى؟ قَالَ: فَأَنْزَلَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ: وَاتَّخِذُوا مِنْ مَقَامِ إِبْرَاهِيمَ مُصَلًّى سورة البقرة آية 125، وَقُلْتُ: لَوْ حَجَبْتَ عَنْ أُمَّهَاتِ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّهُ يَدْخُلُ عَلَيْكَ الْبَرُّ وَالْفَاجِرُ؟ فَأُنْزِلَتْ آيَةُ الْحِجَابِ، قَالَ: وَبَلَغَنِي عَنْ أُمَّهَاتِ الْمُؤْمِنِينَ شَيْءٌ، أَقُولُ لَهُنَّ: لَتَكُفُّنَّ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، أَوْ لَيُبْدِلَنَّهُ اللَّهُ بِكُنَّ أَزْوَاجًا خَيْرًا مِنْكُنَّ مُسْلِمَاتٍ، حَتَّى أَتَيْتُ عَلَى إِحْدَى أُمَّهَاتِ الْمُؤْمِنِينَ، فَقَالَتْ: يَا عُمَرُ، أَمَا فِي رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا يَعِظُ نِسَاءَهُ حَتَّى تَعِظَهُنَّ، فَكَفَفْتُ، فَأَنْزَلَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ: عَسَى رَبُّهُ إِنْ طَلَّقَكُنَّ أَنْ يُبْدِلَهُ أَزْوَاجًا خَيْرًا مِنْكُنَّ مُسْلِمَاتٍ مُؤْمِنَاتٍ قَانِتَاتٍ سورة التحريم آية 5 الْآيَةَ".