2.
Narrations of the ten companions promised paradise other than the Rightly Guided Caliphs
٢-
روايات الأصحاب العشرة المبشرين بالجنة بخلاف الخلفاء الراشدين
The Hadith of Abu Ubaydah ibn al-Jarrah whose name is Amir ibn Abdullah (may Allah be pleased with him)
حَدِیث اَبِی عبَیدَةَ بنِ الجَرَّاحِ وَاسمه عَامِر بن عَبدِ اللَّهِ رَضِیَ اللَّه عَنه
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Musnad Ahmad ibn Hanbal 1700
Ayyadh bin Ghaith narrates that once, Sayyiduna Abu Ubaydah bin Al-Jarrah (may Allah be pleased with him) fell ill, so we went to visit him. He said, "I heard the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) say: 'Whoever spends his surplus wealth in the way of Allah, will have its reward multiplied seven hundred times. Whoever spends on himself and his family, visits a sick person, or removes something harmful from the path, will have the reward of each good deed multiplied ten times. Fasting is a shield, as long as one does not tear it apart. And whoever Allah tests with a physical affliction, it becomes a means of forgiveness for him.'"
Grade: Hasan
عیاض بن غطیف کہتے ہیں کہ ایک مرتبہ سیدنا ابوعبیدہ بن الجراح رضی اللہ عنہ بیمار ہو گئے، ہم ان کی عیادت کے لئے گئے تو انہوں نے فرمایا کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو یہ فرماتے ہوئے سنا ہے کہ ”جو شخص اللہ کی راہ میں اپنی زائد چیز خرچ کر دے اس کا ثواب سات سو گنا ہوگا، جو اپنی ذات اور اپنے اہل خانہ پر خرچ کرے، کسی بیمار کی عیادت کرے یا کسی تکلیف دہ چیز کو راستے سے ہٹا دے تو ہر نیکی کا بدلہ دس نیکیاں ہوں گی، اور روزہ ڈھال ہے بشرطیکہ اسے انسان پھاڑ نہ دے، اور جس شخص کو اللہ جسمانی طور پر کسی آزمائش میں مبتلا کرے، وہ اس کے لئے بخشش کا سبب بن جاتی ہے۔“
Ayaz bin Ghafeef kehte hain ke ek martaba Sayyiduna Abu Ubaidah bin Al-Jarrah (رضي الله تعالى عنه) bimar ho gaye, hum un ki ayadat ke liye gaye to unhon ne farmaya ke maine Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko ye farmate huye suna hai ke "Jo shakhs Allah ki rah mein apni zaid cheez kharch kar de us ka sawab saat sau guna hoga, jo apni zaat aur apne ahle khana par kharch kare, kisi bimar ki ayadat kare ya kisi takleef deh cheez ko raste se hata de to har neki ka badla das nekiyan hongi, aur roza dhaal hai basharte ke use insan phar na de, aur jis shakhs ko Allah jismani tor par kisi azmaish mein مبتلا kare, wo us ke liye bakhshish ka sabab ban jati hai."
حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، أَنْبَأَنَا هِشَامٌ ، عَنْ وَاصِلٍ ، عَنِ الْوَلِيدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ عِيَاضِ بْنِ غُطَيْفٍ ، قَالَ: دَخَلْنَا عَلَى أَبِي عُبَيْدَةَ نَعُودُهُ، قَالَ: إِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ , يَقُولُ:" مَنْ أَنْفَقَ نَفَقَةً فَاضِلَةً فِي سَبِيلِ اللَّهِ، فَبِسَبْعِ مِائَةٍ، وَمَنْ أَنْفَقَ عَلَى نَفْسِهِ، أَوْ عَلَى أَهْلِهِ، أَوْ عَادَ مَرِيضًا، أَوْ مَازَ أَذًى عَنْ طَرِيقٍ، فَهِيَ حَسَنَةٌ بِعَشْرِ أَمْثَالِهَا، وَالصَّوْمُ جُنَّةٌ مَا لَمْ يَخْرِقْهَا، وَمَنْ ابْتَلَاهُ اللَّهُ بَبَلَاءً فِي جَسَدِهِ، فَهُوَ لَهُ حِطَّةٌ".