9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين
Remaining part of the Hadith of Abu Mas'ud Al-Badri Al-Ansari
بَقِیَّة حَدِیثِ اَبِی مَسعود البَدرِیِّ الاَنصَارِیِّ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abā mas‘ūdin | Abu Mas'ud al-Ansari | Sahabi |
aws bn ḍam‘ajin | Aws ibn Dham'aj An-Nakha'i | Trustworthy |
ismā‘īl bn rajā’in | Isma'il ibn Raja' | Trustworthy |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
muḥammad bn ja‘farin | Muhammad bin Ja'far Al-Hudhali | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبَا مَسْعُودٍ | أبو مسعود الأنصاري | صحابي |
أَوْسَ بْنَ ضَمْعَجٍ | أوس بن ضمعج النخعي | ثقة |
إِسْمَاعِيلَ بْنِ رَجَاءٍ | إسماعيل بن رجاء | ثقة |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ | محمد بن جعفر الهذلي | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 17092
It is narrated on the authority of Abu Masud (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: “The one who should lead the people in prayer is the one who has the best knowledge of the Quran from among them, and whose recitation is the oldest, meaning that he memorized it before others. If they are all equal in their recitation, then the one who migrated (for the sake of Allah) first should lead the prayer. And if they are equal in migration, then the one who is oldest should lead the prayer. No one should lead the prayer in the presence of another person in his house or in his place of authority, nor should anyone sit in a place of honor in another person's house unless he gives him permission."
Grade: Sahih
سیدنا ابومسعود رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی ﷺ نے ارشاد فرمایا: لوگوں کی امامت وہ شخص کرائے جو ان میں قرآن کا سب سے بڑا قاری اور سب سے قدیم القرأت ہو، اگر سب لوگ قرأت میں برابر ہوں تو سب سے پہلے ہجرت کرنے والا امامت کرے، اور اگر ہجرت میں بھی سب برابر ہوں تو سب سے عمر رسیدہ آدمی امامت کرے، کسی شخص کے گھر یا حکو مت میں کوئی دوسرا امامت نہ کرائے، اسی طرح کوئی شخص کسی کے گھر میں اس کے باعزت مقام پر نہ بیٹھے الا یہ کہ وہ اجازت دے، دے۔
Sayyidna Abu Masood Raziallahu Anhu se marvi hai ki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Logon ki imamat woh shakhs karaye jo un mein Quran ka sab se bada qari aur sab se qadeem-ul-qirat ho, agar sab log qirat mein barabar hon to sab se pehle hijrat karne wala imamat kare, aur agar hijrat mein bhi sab barabar hon to sab se umar raseedah aadmi imamat kare, kisi shakhs ke ghar ya hukumat mein koi doosra imamat na karaye, isi tarah koi shakhs kisi ke ghar mein us ke baizzat maqam par na baithe ila yeh ki woh ijazat de, de.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ رَجَاءٍ ، قَالَ: سَمِعْتُ أَوْسَ بْنَ ضَمْعَجٍ ، يَقُولُ: سَمِعْتُ أَبَا مَسْعُودٍ ، يَقُولُ: قَالَ لَنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " يَؤُمُّ الْقَوْمَ أَقْرَؤُهُمْ لِكِتَابِ اللَّهِ تَعَالَى وَأَقْدَمُهُمْ قِرَاءَةً، فَإِنْ كَانَتْ قِرَاءَتُهُمْ سَوَاءً، فَلْيَؤُمَّهُمْ أَقْدَمُهُمْ هِجْرَةً، فَإِنْ كَانُوا فِي الْهِجْرَةِ سَوَاءً، فَلْيَؤُمَّهُمْ أَكْبَرُهُمْ سِنًّا، وَلَا يُؤَمَّنَّ الرَّجُلُ فِي أَهْلِهِ وَلَا فِي سُلْطَانِهِ، وَلَا يُجْلَسُ عَلَى تَكْرِمَتِهِ فِي بَيْتِهِ إِلَّا أَنْ يَأْذَنَ لَهُ أَوْ بِإِذْنِهِ" .