9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين
Hadith of al-Muttalib, from the Prophet, peace be upon him
حَدِیث المطَّلِبِ عن النَّبِیِّ صَلَّى اللَّه عَلَیهِ وَسَلَّمَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-muṭṭalib bn rabī‘ah | Abd al-Muttalib ibn Rabi'ah al-Hashimi | Companion |
‘abd al-lah bn nāfi‘ bn abī al-‘myā’ | Abdullah bin Nafi' bin Al-Ama | Unknown |
‘imrān bn abī anasin | Imran ibn Abi Anas al-Qurashi | Thiqah (Trustworthy) |
yazīd bn ‘iyāḍin | Yazid ibn Ayyash al-Laythi | Denier of Hadith |
ibn wahbin | Abdullah ibn Wahab al-Qurashi | Trustworthy Hafez |
hārūn bn ma‘rūfin | Harun ibn Maruf al-Marwazi | Trustworthy |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 17526
It is narrated on the authority of Muttalib (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "(Optional) prayers are offered in units of two rak'ahs each. After every two rak'ahs, recite the Tashahhud, express your needs and humility, spread your hands, and supplicate by saying 'O Allah! O Allah!'. Whoever does not do so, his prayer is incomplete."
Grade: Da'if
حضرت مطلب رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی ﷺ نے ارشاد فرمایا (نفلی) نماز کی دو دو رکعتیں ہوتی ہیں، ہر دو رکعتوں پر تشہد پڑھو، اپنی ضرورت اور عاجزی ظاہر کرو اور اپنے ہاتھوں کو پھیلاؤ اور اے اللہ! اے اللہ! کہہ کر دعاء مانگو، جو شخص ایسا نہ کرے، اس کی نماز نامکمل ہے۔
Hazrat Muttalib Raziallahu Anhu se marvi hai ke Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya (nafli) namaz ki do do rakat hoti hain, har do rakato per tashahud parho, apni zaroorat aur aajzi zahir karo aur apne hathon ko phelao aur aye Allah! aye Allah! keh kar dua mango, jo shakhs aisa na kare, uski namaz namukammal hai.
حَدَّثَنَا هَارُونُ بْنُ مَعْرُوفٍ ، أَخْبَرَنِي ابْنُ وَهْبٍ ، أَخْبَرَنَا يَزِيدُ بْنُ عِيَاضٍ ، عَنْ عِمْرَانَ بْنِ أَبِي أَنَسٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ نَافِعِ بْنِ أَبِي الْعَمْيَاءِ ، عن الْمُطَّلِبِ بْنِ رَبِيعَةَ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: " صَلَاةُ اللَّيْلِ مَثْنَى مَثْنَى، وَإِذَا صَلَّى أَحَدُكُمْ فَلْيَتَشَهَّدْ فِي كُلِّ رَكْعَتَيْنِ، ثُمَّ لِيُلْحِفْ فِي الْمَسْأَلَةِ، ثُمَّ إِذَا دَعَا فَلْيَتَسَاكَنْ، وَلْيَتَباءَسْ، وَلْيَتَضَعَّفْ، فَمَنْ لَمْ يَفْعَلْ ذَلِكَ، فَذَاكَ الْخِدَاجُ أَوْ كَالْخِدَاجِ" .