9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين


Hadith of 'Utba ibn 'Abd al-Salami Abu al-Walid, may Allah be pleased with him

حَدِیث عتبَةَ بنِ عَبد السّلَمِیِّ اَبِی الوَلِیدِ رَضِیَ اللَّه تَعَالَى عَنه

Musnad Ahmad ibn Hanbal 17652

Yazid Zu Misr narrates that once I visited Utbah (may Allah be pleased with him) and said, "O Abu Al-Walid! I went out in search of an animal for sacrifice, but I couldn't find any except for one whose tooth was broken. What is your opinion?" He said, "Why don't you bring it to me?" I said, "Glory be to Allah! Will it be sacrificed on your behalf and not mine?" He said, "Yes! Because you are in doubt and I am not. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) only prohibited animals with a 'Musfarah', 'Jarrah', 'Baqqa', 'Mushiyyah' and 'Khisra'. 'Musfarah' is an animal whose ear is cut off from the root and its hole is visible. 'Jarrah' is an animal whose horn is broken from the root. 'Baqqa' is an animal that is blind in one eye. 'Mushiyyah' is an animal that cannot walk with the flock due to weakness and helplessness. 'Khisra' is an animal whose bone is broken and it cannot walk straight."


Grade: Hasan

یزید ذو مصر کہتے ہیں کہ ایک مرتبہ میں حضرت عتبہ رضی اللہ عنہ کی خدمت میں حاضر ہوا اور عرض کیا اے ابو الولید! میں قربانی کے جانور کی تلاش میں نکلا، مجھے کوئی جانور نہیں ملا، صرف ایک جانور مل رہا تھا لیکن اس کا دانت ٹوٹا ہوا تھا، آپ کی کیا رائے ہے؟ انہوں نے فرمایا کہ تم اسے میرے پاس کیوں نہ لے آئے؟ میں نے کہا سبحان اللہ! آپ کی طرف سے اس کی قربانی ہوجائے گی اور میری طرف سے نہیں ہوگی؟ انہوں نے فرمایا ہاں! اس لئے کہ تمہیں شک ہے اور مجھے کوئی شک نہیں، نبی ﷺ نے صرف مصفرہ، جڑ سے اکھڑے ہوئے سینگ دار، بخقاء۔ مشیعہ اور کسراء سے منع فرمایا ہے۔ مصفرہ سے مراد وہ جانور ہے جس کا کان جڑ سے کٹا ہوا ہو اور اس کا سوراخ نطر آرہا ہو، بخقاء سے مراد وہ جانور ہے جس کی آنکھ کانی ہو، مشیعہ سے مراد وہ جانور ہے جو کمزوری اور لاچاری کی وجہ سے بکریوں کے ساتھ نہ چل سکے اور کسراء سے مراد وہ جانور ہے جس کی ہڈی ٹوٹی ہو اور وہ سیدھی نہ چل سکے۔

Yazid Zu Misr kehte hain ki ek martaba main Hazrat Utbah (رضي الله تعالى عنه) ki khidmat mein hazir hua aur arz kiya aye Abu Al Walid! Main qurbani ke janwar ki talash mein nikla, mujhe koi janwar nahin mila, sirf ek janwar mil raha tha lekin is ka daant toota hua tha, aap ki kya rai hai? Unhon ne farmaya ki tum ise mere paas kyon na le aaye? Maine kaha Subhan Allah! Aap ki taraf se is ki qurbani ho jayegi aur meri taraf se nahin hogi? Unhon ne farmaya haan! Is liye ki tumhen shak hai aur mujhe koi shak nahin, Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne sirf musfira, jadh se ukhade hue sing dar, buqqa. Mushiah aur kusra se mana farmaya hai. Musfira se murad woh janwar hai jis ka kaan jadh se kata hua ho aur is ka suraakh nazar aa raha ho, buqqa se murad woh janwar hai jis ki aankh kaani ho, mushiah se murad woh janwar hai jo kamzori aur lachari ki wajah se bakriyon ke sath na chal sake aur kusra se murad woh janwar hai jis ki haddi tooti ho aur woh seedhi na chal sake.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ بَحْرٍ ، قَالَ: حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ يُونُسَ ، قَالَ: حَدَّثَنَا ثَوْرُ بْنُ يَزِيدَ ، حَدَّثَنِي أَبُو حُمَيْدٍ الرُّعَيْنِيِّ ، قَالَ: أَخْبَرَنِي يَزِيدُ ذُو مِصْرَ ، قَالَ: أَتَيْتُ عُتْبَةَ بْنَ عَبْدٍ السُّلَمِيَّ ، فَقُلْتُ: يَا أَبَا الْوَلِيدِ، إِنِّي خَرَجْتُ أَلْتَمِسُ الضَّحَايَا، فَلَمْ أَجِدْ شَيْئًا يُعْجِبُنِي غَيْرَ ثَرْمَاءَ، فَمَا تَقُولُ؟ قَالَ: أَلَا جِئْتَنِي بِهَا. قُلْتُ: سُبْحَانَ اللَّهِ، تَجُوزُ عَنْكَ وَلَا تَجُوزُ عَنِّي؟! قَالَ: نَعَمْ، إِنَّكَ تَشُكُّ وَلَا أَشُكُّ، إِنَّمَا" نَهَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ الْمُصْفَرَّةِ، وَالْمُسْتَأْصَلَةِ، وَالْبَخْقَاءِ، وَالْمُشَيَّعَةِ، وَالكَسْراءِ" . وَالْمُصْفَرَّةُ: الَّتِي تُسْتَأْصَلُ أُذُنُهَا حَتَّى يَبْدُوَ صِمَاخُهَا. وَالْمُسْتَأْصَلَةُ: التي استؤصل قَرْنُهَا مِنْ أَصْلِهِ. وَالْبَخْقَاءُ: الَّتِي تَبْخَقُّ عَيْنُهَا. وَالْمُشَيَّعَةُ: الَّتِي لَا تَتْبَعُ الْغَنَمَ عَجَفًا وَضَعْفًا وَعَجْزًا. وَالْكَسْرَاءُ: الَّتِي لَا تُنْقِي.