9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين


The Hadith of Abu Kabshah al-Anmari (may Allah be pleased with him)

حَدِيثُ أَبِي كَبْشَةَ الْأَنْمَارِيِّ رَضِيَ اللَّهُ تَعَالَى عَنْهُ

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Musnad Ahmad ibn Hanbal 18024

It is narrated on the authority of Abu Kabsha Anmari (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "The example of this Ummah (nation) is like that of four types of people: Firstly, the one whom Allah has blessed with wealth and knowledge, so he acts upon his knowledge regarding his wealth and spends it in the rights of Allah. Secondly, the one whom Allah has blessed with knowledge but not with wealth, and he says, 'If I had wealth like him, I would have also acted upon my knowledge like him.' These two are equal in reward. Thirdly, the one whom Allah has blessed with wealth but not with knowledge, so he keeps spending it in wrong ways due to his ignorance. And fourthly, the one whom Allah has blessed neither with wealth nor with knowledge, and he says, 'If I had wealth like him, I would have also spent it in the same ways as him.' These two are equal in sin."


Grade: Hasan

حضرت ابو کبشہ انماری رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی ﷺ نے ارشاد فرمایا اس امت کی مثال چار قسم کی آدمیوں کی سی ہے ایک وہ آدمی جسے اللہ نے مال اور علم سے نوازا ہو، وہ اپنے مال کے بارے اپنے علم پر عمل کرتا ہو اور اسے اس کے حقوق میں خرچ کرتا ہو، دوسرا وہ آدمی جسے اللہ نے علم عطاء فرمایا ہو لیکن مال نہ دیا ہو اور وہ کہتا ہو کہ اگر میرے پاس بھی مال ہوتا تو میں بھی اس شخص کی طرح اپنے علم پر عمل کرتا، یہ دونوں اجروثواب میں برابر ہیں۔ تیسرا وہ آدمی جسے اللہ نے مال سے تو نوازا ہو لیکن علم نہ دیا ہو، وہ بدحواسی میں اسے ناحق مقام پر خرچ کرتا رہے اور چوتھا وہ آدمی جسے اللہ نے مال سے نوازا ہو اور نہ ہی علم سے اور وہ یہ کہتا ہو کہ اگر میرے پاس بھی اس شخص کی طرح مال ہوتا تو میں بھی اسے اس شخص کی طرح کے کاموں میں خرچ کرتا، یہ دونوں گناہ میں برابر ہیں۔

Hazrat Abu Kabsha Anmari Radi Allaho Anho se marvi hai ki Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam ne irshad farmaya is ummat ki misaal chaar qisam ki admiyon ki si hai ek wo admi jise Allah ne maal aur ilm se nawaza ho wo apne maal ke bare apne ilm par amal karta ho aur use uske huqooq mein kharch karta ho doosra wo admi jise Allah ne ilm ataa farmaya ho lekin maal na diya ho aur wo kehta ho ke agar mere pass bhi maal hota to main bhi is shakhs ki tarah apne ilm par amal karta ye donon ajro sawab mein barabar hain teesra wo admi jise Allah ne maal se to nawaza ho lekin ilm na diya ho wo badhawasi mein use nahaq maqam par kharch karta rahe aur chautha wo admi jise Allah ne maal se nawaza ho aur na hi ilm se aur wo ye kehta ho ke agar mere pass bhi is shakhs ki tarah maal hota to main bhi use is shakhs ki tarah ke kaamon mein kharch karta ye donon gunah mein barabar hain.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ ، عَنْ سَالِمِ بْنِ أَبِي الْجَعْدِ ، عَنْ أَبِي كَبْشَةَ الْأَنْمَارِيِّ ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " مَثَلُ هَذِهِ الْأُمَّةِ مَثَلُ أَرْبَعَةِ نَفَرٍ: رَجُلٍ آتَاهُ اللَّهُ مَالًا وَعِلْمًا، فَهُوَ يَعْمَلُ بِهِ فِي مَالِهِ يُنْفِقُهُ فِي حَقِّهِ، وَرَجُلٍ آتَاهُ اللَّهُ عِلْمًا وَلَمْ يُؤْتِهِ مَالًا، فَهُوَ يَقُولُ: لَوْ كَانَ لِي مِثْلُ مَالِ هَذَا، عَمِلْتُ فِيهِ مِثْلَ الَّذِي يَعْمَلُ". قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" فَهُمَا فِي الْأَجْرِ سَوَاءٌ. وَرَجُلٌ آتَاهُ اللَّهُ مَالًا وَلَمْ يُؤْتِهِ عِلْمًا، فَهُوَ يَخْبِطُ فِيهِ يُنْفِقُهُ فِي غَيْرِ حَقِّهِ، وَرَجُلٌ لَمْ يُؤْتِهِ اللَّهُ مَالًا وَلَا عِلْمًا، فَهُوَ يَقُولُ: لَوْ كَانَ لِي مَالٌ مِثْلُ هَذَا، عَمِلْتُ فِيهِ مِثْلَ الَّذِي يَعْمَلُ" قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" فَهُمَا فِي الْوِزْرِ سَوَاءٌ" ..