9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين
The Hadith of Ka'b ibn Murrah as-Sulami or Murrah ibn Ka'b (may Allah be pleased with him)
حَدِيثُ كَعْبِ بْنِ مُرَّةَ السُّلَمِيِّ أَوْ مُرَّةَ بْنِ كَعْبٍ رَضِيَ اللَّهُ تَعَالَى عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
mrrah bn ka‘bin aw ka‘b bn mrrat al-sulamī | Ka'b ibn Murrah al-Bahzi | Companion |
sālim bn abī al-ja‘d | Salem bin Abi Al-Ja'd Al-Ashja'i | Trustworthy |
manṣūrin | Mansur bin Al-Mu'tamir Al-Salami | Trustworthy, Reliable |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
muḥammad bn ja‘farin | Muhammad bin Ja'far Al-Hudhali | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
مُرَّةَ بْنِ كَعْبٍ أَوْ كَعْبِ بْنِ مُرَّةَ السُّلَمِيِّ | كعب بن مرة البهزي | صحابي |
سَالِمِ بْنِ أَبِي الْجَعْدِ | سالم بن أبي الجعد الأشجعي | ثقة |
مَنْصُورٍ | منصور بن المعتمر السلمي | ثقة ثبت |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ | محمد بن جعفر الهذلي | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 18059
It is narrated on the authority of Ka'b bin Murrah (may Allah be pleased with him) that I asked the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) which part of the night is the most accepted time for supplication? The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) replied, "In the last part of the night." Then he said, "Prayer continues to be accepted until you offer the Fajr prayer, then there is no prayer until the sun rises to the length of two spears, then prayer continues to be accepted until the shadow of the sun becomes the length of a spear, then there is no prayer until the afternoon, then prayer continues to be accepted until you offer the Asr prayer, then there is no prayer until sunset." And when a person performs ablution and washes his hands, the sins of his hands fall away, when he washes his face, the sins of his face fall away, when he washes his arms, their sins fall away, and when he washes his feet, the sins of his feet fall away. Shu'bah (may Allah have mercy on him) said that the narrator did not mention wiping the head. Whoever frees a Muslim, it becomes a means of his freedom from Hell, and in exchange for every limb of the slave, every limb of the one who sets him free is freed. And whoever frees two Muslim women, both of them become a means of his freedom from Hell, and in exchange for every limb of theirs, every limb of the one who sets them free is freed from Hell. And if a woman frees a Muslim woman, it becomes a means of her freedom from Hell, and in exchange for every limb of the slave woman, every limb of hers is freed from Hell.
Grade: Sahih
حضرت کعب بن مرہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ میں نے نبی ﷺ سے پوچھا کہ رات کے کس حصے میں کی جانے والی دعاء زیادہ قبول ہوتی ہے؟ نبی ﷺ نے فرمایا رات کے آخری پہر میں۔ پھر فرمایا نماز قبول ہوتی رہتی ہے یہاں تک کہ تم فجر کی نماز پڑھ لو، پھر طلوع آفتاب تک کوئی نماز نہیں ہے یہاں تک کہ سورج ایک دو نیزے کے برابر آجائے، پھر نماز قبول ہوتی رہتی ہے یہاں تک کہ سورج کا سایہ ایک نیزے کے برابر ہوجائے، اس کے بعد زوال تک کوئی نماز نہیں ہے، پھر نماز قبول ہوتی رہتی ہے یہاں تک کہ تم عصر کی نماز پڑھ لو، پھر غروب آفتاب تک کوئی نماز نہیں ہے۔ اور جب کوئی شخص وضو کرتا ہے اور ہاتھ دھوتا ہے تو اس کے ہاتھوں کے گناہ جھڑ جاتے ہیں، جب چہرہ دھوتا ہے تو چہرے کے گناہ جھڑ جاتے ہیں، جب بازوؤں کو دھوتا ہے تو ان کے گناہ جھڑ جاتے ہیں اور جب پاؤں دھوتا ہے تو پاؤں کے گناہ جھڑ جاتے ہیں، شعبہ رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ راوی نے مسح سر کا ذکر نہیں کیا۔ جو شخص کسی مسلمان کو آزاد کرتا ہے وہ اس کے لئے جہنم سے رہائی کا ذریعہ بن جاتا ہے اور غلام کے ہر عضو کے بدلے میں آزاد کرنے والے کا ہر عضو آزاد کردیا جاتا ہے اور جو شخص دو مسلمان عورتوں کو آزاد کرتا ہے، وہ دونوں جہنم سے اس کی رہائی کا ذریعہ بن جاتی ہیں اور ان کے ہر عضو کے بدلے آزاد کرنے والے کا ہر عضو جہنم سے آزاد کردیا جاتا ہے اور جو عورت کسی مسلمان عورت کو آزاد کرے تو وہ اس کے لئے جہنم سے رہائی کا ذریعہ بن جاتی ہے اور باندی کے ہر عضو کے بدلے میں اس کا ہر عضو جہنم سے آزاد کردیا جاتا ہے۔
Hazrat Kaab bin Mura RA se marvi hai ki maine Nabi SAW se pucha ki raat ke kis hisse mein ki jane wali dua zyada qubool hoti hai? Nabi SAW ne farmaya raat ke aakhri pahar mein. Phir farmaya namaz qubool hoti rehti hai yahan tak ki tum fajr ki namaz parh lo, phir toloo-e-aaftab tak koi namaz nahi hai yahan tak ki sooraj ek do neze ke barabar ajaye, phir namaz qubool hoti rehti hai yahan tak ki sooraj ka saya ek neze ke barabar hojaye, iske baad zawaal tak koi namaz nahi hai, phir namaz qubool hoti rehti hai yahan tak ki tum asr ki namaz parh lo, phir ghuroob-e-aaftab tak koi namaz nahi hai. Aur jab koi shakhs wuzu karta hai aur haath dhota hai to uske hathon ke gunah jhad jate hain, jab chehra dhota hai to chehre ke gunah jhad jate hain, jab bazuon ko dhota hai to unke gunah jhad jate hain aur jab paon dhota hai to paon ke gunah jhad jate hain, Shubah RA kahte hain ki ravi ne masah sir ka zikr nahi kiya. Jo shakhs kisi musalman ko azad karta hai woh uske liye jahannam se rihai ka zariya ban jata hai aur ghulam ke har uzv ke badle mein azad karne wale ka har uzv azad kardiya jata hai aur jo shakhs do musalman auraton ko azad karta hai, woh dono jahannam se uski rihai ka zariya ban jati hain aur unke har uzv ke badle azad karne wale ka har uzv jahannam se azad kardiya jata hai aur jo aurat kisi musalman aurat ko azad kare to woh uske liye jahannam se rihai ka zariya ban jati hai aur bandi ke har uzv ke badle mein uska har uzv jahannam se azad kardiya jata hai.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ سَالِمِ بْنِ أَبِي الْجَعْدِ ، عَنْ مُرَّةَ بْنِ كَعْبٍ أَوْ كَعْبِ بْنِ مُرَّةَ السُّلَمِيِّ ، قَالَ: شُعْبَةُ، قَالَ: قَدْ حَدَّثَنِي بِهِ مَنْصُورٌ، وَذَكَرَ ثَلَاثَةً بَيْنَهُ وَبَيْنَ مُرَّةَ بْنِ كَعْبٍ، ثُمَّ قَالَ بَعْدُ: عَنْ مَنْصُورٍ، عَنْ سَالِمٍ، عَنْ مُرَّةَ، أَوْ عَنْ كَعْبٍ، قَالَ: سَأَلْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَيُّ اللَّيْلِ أَسْمَعُ؟ قَالَ: " جَوْفُ اللَّيْلِ الْآخِرِ، ثُمَّ قَالَ: الصَّلَاةُ مَقْبُولَةٌ حَتَّى تُصَلِّيَ الصُّبْحَ، ثُمَّ لَا صَلَاةَ حَتَّى تَطْلُعَ الشَّمْسُ وَتَكُونَ قِيدَ رُمْحٍ أَوْ رُمْحَيْنِ، ثُمَّ الصَّلَاةُ مَقْبُولَةٌ حَتَّى يَقُومَ الظِّلُّ قِيَامَ الرُّمْحِ، ثُمَّ لَا صَلَاةَ حَتَّى تَزُولَ الشَّمْسُ، ثُمَّ الصَّلَاةُ مَقْبُولَةٌ حَتَّى تُصَلِّيَ الْعَصْرَ، ثُمَّ لَا صَلَاةَ حَتَّى تَغِيبَ الشَّمْسُ. وَإِذَا تَوَضَّأَ الْعَبْدُ فَغَسَلَ يَدَيْهِ، خَرَّتْ خَطَايَاهُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ، فَإِذَا غَسَلَ وَجْهَهُ خَرَّتْ خَطَايَاهُ مِنْ وَجْهِهِ، وَإِذَا غَسَلَ ذِرَاعَيْهِ خَرَّتْ خَطَايَاهُ مِنْ ذِرَاعَيْهِ، وَإِذَا غَسَلَ رِجْلَيْهِ خَرَّتْ خَطَايَاهُ مِنْ رِجْلَيْهِ. قَالَ شُعْبَةُ: وَلَمْ يَذْكُرْ مَسْحَ الرَّأْسِ. وَأَيُّمَا رَجُلٍ أَعْتَقَ رَجُلًا مُسْلِمًا، كَانَ فِكَاكَهُ مِنَ النَّارِ , يُجْزَى بِكُلِّ عُضْوٍ مِنْ أَعْضَائِهِ عُضْوًا مِنْ أَعْضَائِهِ، وَأَيُّمَا رَجُلٍ مُسْلِمٍ أَعْتَقَ امْرَأَتَيْنِ مُسْلِمَتَيْنِ، كَانَتَا فِكَاكَهُ مِنَ النَّارِ، يُجْزَى بِكُلِّ عُضْوَيْنِ مِنْ أَعْضَائِهِمَا عُضْوًا مِنْ أَعْضَائِهِ، وَأَيُّمَا امْرَأَةٍ مُسْلِمَةٍ أَعْتَقَتْ امْرَأَةً مُسْلِمَةً، كَانَتْ فِكَاكَهَا مِنَ النَّارِ، تُجْزَى بِكُلِّ عُضْوٍ مِنْ أَعْضَائِهَا عُضْوًا مِنْ أَعْضَائِهَا" .