10.
Musnad of the People of Kufa
١٠-
مسند الكوفيين
The Hadith of Nu'man ibn Bashir from the Prophet (peace be upon him)
حَدِيثُ النُّعْمَانِ بْنِ بَشِيرٍ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ
Musnad Ahmad ibn Hanbal 18374
It is narrated on the authority of Numan bin Bashir (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Halal is clear and Haram is clear, and between them are doubtful matters. Whoever avoids doubtful matters, he will avoid Haram easily, and the Haram of Allah are His pastures. And whoever grazes his animals near the pasture, there is a fear that they may enter the pasture. Remember! There is a piece of flesh in the human body, if it becomes righteous, the whole body becomes righteous, and if it becomes corrupt, the whole body becomes corrupt. Remember! That is the heart.”
Grade: Sahih
حضرت نعمان بن بشیر رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا حلال بھی واضح ہے اور حرام بھی واضح ہے ان دونوں کے درمیان جو کچھ ہے وہ متشابہات ہیں جو شخص ان متشابہات کو چھوڑ دے گا وہ حرام کو بآسانی چھوڑ سکے گا اور اللہ کے محرمات اس کی چراگاہیں ہیں اور جو شخص چراگاہ کے آس پاس اپنے جانوروں کو چراتا ہے اندیشہ ہوتا ہے کہ وہ چراگاہ میں گھس جائے، یاد رکھوانسان کے جسم میں گوشت کا ایک لوتھڑا ہے اگر وہ صحیح ہوجائے تو سارا جسم صحیح ہوجائے اور اگر وہ خراب ہوجائے تو ساراجسم خراب ہوجائے یاد رکھو! وہ دل ہے۔
Hazrat Numaan bin Bashir RA se marvi hai ki Rasul Allah SAW ne irshad farmaya halal bhi wazeh hai aur haram bhi wazeh hai in dono ke darmiyan jo kuch hai wo mutashabihat hain jo shakhs in mutashabihat ko chhor dega wo haram ko baasani chhor sakega aur Allah ke muharramat uski charagahen hain aur jo shakhs charagah ke aas paas apne janwaron ko charata hai andesha hota hai ki wo charagah mein ghus jaye yaad rakh insaan ke jism mein gosht ka ek lothra hai agar wo sahih hojaye to sara jism sahih hojaye aur agar wo kharab hojaye to sara jism kharab hojaye yaad rakho wo dil hai
وَسَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:" إِنَّ الْحَلَالَ بَيِّنٌ، وَالْحَرَامَ بَيِّنٌ، وَبَيْنَهُمَا مُشْتَبِهَاتٌ لَا يَعْلَمُهَا كَثِيرٌ مِنَ النَّاسِ، فَمَنْ اتَّقَى الشُّبُهَاتِ اسْتَبْرَأَ فِيهِ لِدِينِهِ وَعِرْضِهِ، وَمَنْ وَاقَعَهَا وَاقَعَ الْحَرَامَ كَالرَّاعِي يَرْعَى حَوْلَ الْحِمَى يُوشِكُ أَنْ يَرْتَعَ فِيهِ، أَلَا وَإِنَّ لِكُلِّ مَلِكٍ حِمًى، وَإِنَّ حِمَى اللَّهِ مَا حَرَّمَ، أَلَا وَإِنَّ فِي الْإِنْسَانِ مُضْغَةً إِذَا صَلُحَتْ صَلُحَ الْجَسَدُ كُلُّهُ، وَإِذَا فَسَدَتْ فَسَدَ الْجَسَدُ كُلُّهُ أَلَا وَهِيَ الْقَلْبُ" ..