13.
Musnad of the Ansar
١٣-
مسند الأنصار


Hadith of Abu Umamah Al-Bahili

حَدِيثُ أَبِي أُمَامَةَ الْبَاهِلِيِّ

Musnad Ahmad ibn Hanbal 22294

It is narrated on the authority of Abu Umama (may Allah be pleased with him) that I heard the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) saying in the sermon of Hajj-e-Akbar, “Allah has given every rightful person his right, so there will be no will for the heir, the child will belong to the owner of the bed and there will be stones for the adulterer and their reckoning is with Allah. Whoever ascribes himself to other than his father or to other than his masters, then upon him is the curse of Allah which will follow him until the Day of Judgment. No woman should spend anything from her house without the permission of her husband.” Someone asked, “O Messenger of Allah! Not even food?” The Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, “That is our best possession.” Then he said, “Borrowings should be returned, gifts should be reciprocated, debts should be paid and the debtor will be held responsible.”


Grade: Hasan

حضرت ابو امامہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ میں نے نبی کریم ﷺ کو خطبہ حجۃ الوداع میں یہ فرماتے ہوئے سنا ہے کہ اللہ تعالیٰ نے ہر حقدار کو اس کا حق دے دیا ہے لہٰذا وارث کے لئے وصیت نہیں ہوگی بچہ بستر والے کا ہوگا اور بدکار کے لئے پتھر ہیں اور ان کا حساب اللہ کے ذمے ہے اور جو شخص اپنی نسبت اپنے باپ کے علاوہ یا اپنے آقاؤں کے علاوہ کسی اور کی طرف کرتا ہے تو اس پر اللہ کی لعنت ہے جو قیامت تک اس کا پیچھا کرے گی، کوئی عورت اپنے گھر میں سے اپنے خاوند کی اجازت کے بغیر کچھ خرچ نہ کرے کسی نے پوچھا یا رسول اللہ! کھانا بھی نہیں؟ نبی کریم ﷺ نے فرمایا وہ تو ہمارا افضل مال ہے پھر فرمایا عاریت ادا کی جائے اور ہدیئے کا بدلہ دیا جائے، قرض ادا کیا جائے اور قرض دار ضامن ہوگا۔

Hazrat Abu Umama raza Allahu anhu se marvi hai ke maine Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ko khutba Hajjatul Wida mein ye farmate huye suna hai ke Allah Ta'ala ne har haqdar ko uska haq de diya hai lihaza waris ke liye wasiyat nahi hogi baccha bistar wale ka hoga aur badkar ke liye pathar hain aur unka hisab Allah ke zimme hai aur jo shakhs apni nisbat apne baap ke alawa ya apne aqaaon ke alawa kisi aur ki taraf karta hai to us par Allah ki laanat hai jo qayamat tak uska picha karegi, koi aurat apne ghar mein se apne khawand ki ijazat ke baghair kuch kharch na kare kisi ne poocha ya Rasulullah khana bhi nahi? Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya wo to hamara afzal maal hai phir farmaya ariyat ada ki jaye aur hadiye ka badla diya jaye, qarz ada kiya jaye aur qarzdar zamin hoga.

حَدَّثَنَا أَبُو الْمُغِيرَةِ , حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عَيَّاشٍ , حَدَّثَنَا شُرَحْبِيلُ بْنُ مُسْلِمٍ الْخَوْلَانِيُّ , قَالَ: سَمِعْتُ أَبَا أُمَامَةَ الْبَاهِلِيَّ , يَقُولُ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي خُطْبَتِهِ عَامَّ حَجَّةِ الْوَدَاعِ: " إِنَّ اللَّهَ قَدْ أَعْطَى كُلَّ ذِي حَقٍّ حَقَّهُ , فَلَا وَصِيَّةَ لِوَارِثٍ , وَالْوَلَدُ لِلْفِرَاشِ وَلِلْعَاهِرِ الْحَجَرُ , وَحِسَابُهُمْ عَلَى اللَّهِ , وَمَنْ ادَّعَى إِلَى غَيْرِ أَبِيهِ , أَوْ انْتَمَى إِلَى غَيْرِ مَوَالِيهِ , فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ التَّابِعَةُ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ , لَا تُنْفِقُ الْمَرْأَةُ شَيْئًا مِنْ بَيْتِهَا إِلَّا بِإِذْنِ زَوْجِهَا" , فَقِيلَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ , وَلَا الطَّعَامَ؟ قَالَ:" ذَلِكَ أَفْضَلُ أَمْوَالِنَا" , قَالَ: ثُمَّ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" الْعَارِيَةُ مُؤَدَّاةٌ , وَالْمِنْحَةُ مَرْدُودَةٌ , وَالدَّيْنَ مَقْضِيٌّ , وَالزَّعِيمُ غَارِمٌ" .