13.
Musnad of the Ansar
١٣-
مسند الأنصار
The Hadith of a man (may Allah be pleased with him)
حَدِيثُ رَجُلٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jaddih | Al-Lajlaj ibn Hakim al-Sulami | Companion |
abīh | Khalid ibn Al-Lajlaj Al-'Amiri | Trustworthy, good in Hadith |
muḥammad bn khālidin | Muhammad ibn Khalid al-Salami | Unknown |
abū al-malīḥ | Al-Hasan ibn Umar al-Fazari | Trustworthy |
ḥusayn bn muḥammadin | Al-Husayn ibn Muhammad al-Tamimi | Thiqah (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَدِّهِ | اللجلاج بن حكيم السلمي | صحابي |
أَبِيهِ | خالد بن اللجلاج العامري | صدوق حسن الحديث |
مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ | محمد بن خالد السلمي | مجهول |
أَبُو الْمَلِيحِ | الحسن بن عمر الفزاري | ثقة |
حُسَيْنُ بْنُ مُحَمَّدٍ | الحسين بن محمد التميمي | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 22338
Muhammad bin Khalid narrates from his grandfather, "who had the honor of being in the company of Prophet Muhammad (peace and blessings be upon him)," that one day he set out to visit a Muslim brother. On the way, he learned of his illness. Upon reaching him, he said, "I came to visit you, to inquire about your health, and to share good news." He asked, "How can all these things be combined?" He replied, "When I left, I intended to visit you. On the way, I heard about your illness, so I came to visit you. As for the good news, I heard the Prophet (peace and blessings be upon him) say that when Allah elevates the status of a person beyond what he has achieved through his deeds, Allah tests him with a physical affliction, financial loss, or a trial related to his children. Then, Allah grants him patience until he reaches the status destined for him."
Grade: Hasan
محمد بن خالد اپنے دادا سے " جنہیں نبی کریم ﷺ سے شرف صحبت حاصل تھا " نقل کرتے ہیں کہ ایک دن وہ اپنے کسی مسلمان بھائی سے ملاقات کے ارادے سے نکلے راستے میں ان کی بیماری کا پتہ چلا تو ان کے پاس پہنچ کر کہا کہ میں آپ کے پاس ملاقات کے لئے، عیادت کے لئے اور خوشخبری دینے کے لئے آیا ہوں، اس نے پوچھا کہ یہ ساری چیزیں ایک جگہ کیسے جمع ہوگئیں؟ انہوں نے جواب دیا کہ میں جس وقت نکلا تھا تو اس وقت آپ سے ملاقات کا ارادہ تھا راستے میں آپ کی بیماری کی خبر سنی تو یہاں پہنچ کر عیادت ہوگئی اور رہی خوشخبری تو وہ یہ ہے کہ میں نے نبی کریم ﷺ کو یہ فرماتے ہوئے سنا ہے کہ جب اللہ کے یہاں کسی بندے کا مقام و مرتبہ اس درجہ سے آگے بڑھ جاتا ہے جہاں تک اس کا عمل نہیں پہنچتا تو اللہ تعالیٰ اسے جسمانی، مالی یا اولاد کی طرف سے کسی آزمائش میں مبتلا کردیتا ہے پھر اسے اس پر صبر بھی عطاء کردیتا ہے یہاں تک کہ وہ اس درجے تک جا پہنچتا ہے جو اس کے لئے طے ہوچکا ہوتا ہے۔
Muhammad bin Khalid apne dada se " jinhen Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) se sharaf suhbat hasil tha " naqal karte hain ke ek din woh apne kisi musalman bhai se mulaqat ke irade se nikle raste mein un ki bimari ka pata chala to un ke pass pahunch kar kaha ke mein aap ke pass mulaqat ke liye, aiyadat ke liye aur khushkhabri dene ke liye aaya hun, is ne pucha ke yeh sari chizen ek jaga kaise jama hogayin? Unhon ne jawab diya ke mein jis waqt nikla tha to us waqt aap se mulaqat ka irada tha raste mein aap ki bimari ki khabar suni to yahan pahunch kar aiyadat hogayi aur rahi khushkhabri to woh yeh hai ke maine Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ko yeh farmate huye suna hai ke jab Allah ke yahan kisi bande ka maqam o martaba is darja se aage badh jata hai jahan tak is ka amal nahin pahunchta to Allah Ta'ala use jismani, mali ya aulad ki taraf se kisi aazmaish mein مبتلا karta hai phir use is par sabr bhi ataa karta hai yahan tak ke woh is darja tak ja pahunchta hai jo is ke liye tay hochuka hota hai.
حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ مُحَمَّدٍ ، حَدَّثَنَا أَبُو الْمَلِيحِ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ جَدِّهِ وَكَانَ لِجَدِّهِ صُحْبَةٌ , أَنَّهُ خَرَجَ زَائِرًا لِرَجُلٍ مِنْ إِخْوَانِهِ، فَبَلَغَهُ شَكَاتُهُ، قَالَ: فَدَخَلَ عَلَيْهِ، فَقَالَ: أَتَيْتُكَ زَائِرًا عَائِدًا وَمُبَشِّرًا , قَالَ: كَيْفَ جَمَعْتَ هَذَا كُلَّهُ؟ قَالَ: خَرَجْتُ وَأَنَا أُرِيدُ زِيَارَتَكَ، فَبَلَغَتْنِي شَكَاتُكَ، فَكَانَتْ عِيَادَةً، وَأُبَشِّرُكَ بِشَيْءٍ سَمِعْتُهُ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: " إِذَا سَبَقَتْ لِلْعَبْدِ مِنَ اللَّهِ مَنْزِلَةٌ لَمْ يَبْلُغْهَا بِعَمَلِهِ، ابْتَلَاهُ اللَّهُ فِي جَسَدِهِ، أَوْ فِي مَالِهِ، أَوْ فِي وَلَدِهِ، ثُمَّ صَبَّرَهُ حَتَّى يُبْلِغَهُ الْمَنْزِلَةَ الَّتِي سَبَقَتْ لَهُ مِنْهُ" .