13.
Musnad of the Ansar
١٣-
مسند الأنصار


From the Hadith of Thawban (may Allah be pleased with him)

وَمِنْ حَدِيثِ ثَوْبَانَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ

Musnad Ahmad ibn Hanbal 22452

It is narrated by Thawban (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: Allah Almighty has folded up the whole earth for me, so I saw its east and west, and the rule of my Ummah will reach as far as the area that was shown to me after being folded. And I have been given two treasures, red and white, and I have requested for my Ummah that He should not destroy it with a general famine, and that He should not send upon them any external enemy who would kill them in large numbers. So my Lord said: O Muhammad! What I have decided cannot be averted. I have accepted this prayer of yours regarding your Ummah, that I will not destroy them with a general famine, and I will not send upon them any external enemy who would inflict widespread killing and destruction upon them, even though their enemies may gather against them from all corners of the world, to the extent that they themselves will start to annihilate one another. And when the sword is placed among my Ummah, it will not be lifted until the Day of Judgment. And the Day of Judgment will not be established until some tribes of my Ummah join the polytheists, and until some tribes of my Ummah start worshipping idols.


Grade: Sahih

حضرت ثوبان رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا اللہ تعالیٰ نے میرے لئے ساری زمین کو سمیٹ دیا چنانچہ میں نے اس کے مشرق و مغرب کو دیکھ لیا اور میری امت کی حکومت وہاں تک پہنچ کر رہے گی جہاں تک کا علاقہ مجھے سمیٹ کر دیکھایا گیا ہے اور مجھے دو خزانے سرخ اور سفید دیئے گئے ہیں اور میں نے اپنے امت کے لئے یہ درخواست کی کہ وہ اسے عام قحط سالی سے ہلاک نہ کرے اور ان پر کوئی بیرونی دشمن مسلط نہ کرے جو انہیں خوب قتل کرے تو میرے رب نے فرمایا اے محمد! میں نے جو فیصلہ کرلیا ہے اسے کوئی ٹال نہیں سکتا، میں نے آپ کی امت کے حق میں آپ کی یہ دعاء قبول کرلی کہ میں انہیں عام قحط سالی سے ہلاک نہیں کروں گا اور میں ان پر کوئی بیرونی دشمن مسلط نہیں کروں گا جو ان میں خوب قتل و غارت گری کرے گو کہ ان پر ان کے دشمن اکناف عالم سے جمع ہوجائیں یہاں تک کہ وہ خود ہی ایک دوسرے کو فناء کرنے لگیں گے۔ اور جب میری امت میں تلوار رکھ دی جائے گی تو پھر قیامت تک اٹھائی نہیں جائے گی۔ اور قیامت اس وقت تک قائم نہیں ہوگی جب تک میری امت کے کچھ قبیلے مشرکین سے نہ جاملیں اور جب تک میری امت کے کچھ قبیلے بتوں کی عبادت نہ کرنے لگیں۔

Hazrat Sowban (RA) se marvi hai ki Nabi Kareem (SAW) ne farmaya Allah Ta'ala ne mere liye sari zameen ko samet diya chunancha maine uske mashriq o maghrib ko dekh liya aur meri ummat ki hukumat wahan tak pahunch kar rahegi jahan tak ka ilaka mujhe samet kar dikhaaya gaya hai aur mujhe do khazane surkh aur safaid diye gaye hain aur maine apne ummat ke liye yeh darkhwast ki ke woh usey aam qaht saali se halaak na kare aur un par koi bayruni dushman musallat na kare jo unhen khoob qatl kare to mere Rab ne farmaya aye Muhammad! Maine jo faisla kar liya hai usay koi taal nahi sakta, maine aap ki ummat ke haq mein aap ki yeh dua kabool kar li ke main unhen aam qaht saali se halaak nahi karunga aur main un par koi bayruni dushman musallat nahi karunga jo un mein khoob qatl o gharat gari kare go ke un par un ke dushman aknaf-e-alam se jama hojain yahan tak ke woh khud hi ek doosre ko fana karne lagein ge. Aur jab meri ummat mein talwar rakh di jayegi to phir qayamat tak uthai nahi jayegi. Aur qayamat us waqt tak qaem nahi hogi jab tak meri ummat ke kuch qabila mushrikeen se na ja milein aur jab tak meri ummat ke kuch qabila buton ki ibadat na karne lagein.

حَدَّثَنَا عَفَّانُ ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ ، حَدَّثَنَا أَيُّوبُ ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ ، عَنْ أَبِي أَسْمَاءَ ، عَنْ ثَوْبَانَ ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " إِنَّ اللَّهَ أَوْ إِنَّ رَبِّي زَوَى لِي الْأَرْضَ مَشَارِقَهَا وَمَغَارِبَهَا، وَإِنَّ أُمَّتِي سَيَبْلُغُ مُلْكُهَا مَا زُوِيَ لِي مِنْهَا وَأُعْطِيتُ الْكَنْزَيْنِ الْأَحْمَرَ وَالْأَبْيَضَ , وَإِنِّي سَأَلْتُ رَبِّي لِأُمَّتِي أَنْ لَا يُهْلِكَهَا بِسَنَةٍ بِعَامَّةٍ، وَلَا يُسَلِّطَ عَلَيْهِمْ عَدُوًّا مِنْ سِوَى أَنْفُسِهِمْ فَيَسْتَبِيحَ بَيْضَتَهُمْ حَتَّى يَكُونَ بَعْضُهُمْ يَسْبِي بَعْضًا وَبَعْضُهُمْ يُهْلِكُ بَعْضًا، وَلَوْ اجْتَمَعَ عَلَيْهِمْ مَنْ بَيْنَ أَقْطَارِهَا" ، أَوْ قَالَ: مَنْ بِأَقْطَارِهَا. " أَلَا وَإِنِّي أَخَافُ عَلَى أُمَّتِي الْأَئِمَّةَ الْمُضِلِّينَ، وَإِذَا وُضِعَ السَّيْفُ فِي أُمَّتِي لَمْ يُرْفَعْ عَنْهَا إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ، وَلَا تَقُومُ السَّاعَةُ حَتَّى تَلْحَقَ قَبَائِلُ مِنْ أُمَّتِي بِالْمُشْرِكِينَ، وَحَتَّى تَعْبُدَ قَبَائِلُ مِنْ أُمَّتِي الْأَوْثَانَ" .