14.
Musnad of the Women
١٤-
مسند النساء
Hadith of the Lady Aisha (may Allah be pleased with her) Sub-index
حَدِيثُ السَّيِّدَةِ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا الفهرس الفرعى
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
abīh | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
‘abbād bn ‘abbādin | Abbad ibn Abbad al-Muhallabi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
أَبِيهِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
عَبَّادُ بْنُ عَبَّادٍ | عباد بن عباد المهلبي | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 24011
It is narrated by Aisha (may Allah be pleased with her) that in the days of ignorance, the people of Quraysh used to fast on the tenth of Muharram. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) also used to fast on this day. After migrating to Medina, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) continued to fast on this day and commanded his companions (may Allah be pleased with them) to fast as well. Then, when the fasts of Ramadan were made obligatory, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) began to fast only in Ramadan and left the fast of Ashura. Now, whoever wants to fast can fast, and whoever doesn't want to fast, doesn't have to.
Grade: Sahih
حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے مروی ہے کہ دور جاہلیت میں قریش کے لوگ دس محرم کا روزہ رکھتے تھے، نبی ﷺ بھی یہ روزہ رکھتے تھے، مدینہ منورہ تشریف آوری کے بعد بھی نبی ﷺ یہ روزہ رکھتے رہے اور صحابہ رضی اللہ عنہ کو یہ روزہ رکھنے کا حکم دیتے رہے، پھر جب ماہ رمضان کے روزے فرض ہوگئے تو نبی ﷺ ماہ رمضان ہی کے روزے رکھنے لگے اور عاشورہ کا روزہ چھوڑ دیا، اب جو چاہے وہ روزہ رکھ لے اور جو چاہے نہ رکھے۔
Hazrat Aisha Raziallahu Anha se marvi hai ke dor jahiliyat mein Quresh ke log das muharram ka roza rakhte thay, Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) bhi yeh roza rakhte thay, Madina Munawwara tashreef awari ke baad bhi Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) yeh roza rakhte rahe aur Sahaba Raziallahu Anhum ko yeh roza rakhne ka hukum dete rahe, phir jab mah Ramzan ke roze farz hogaye to Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) mah Ramzan hi ke roze rakhne lage aur Ashura ka roza chhor diya, ab jo chahe woh roza rakh le aur jo chahe na rakhe.
حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ عَبَّادٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَت " كَانَ يَوْمُ عَاشُورَاءَ يَوْمًا تَصُومُهُ قُرَيْشٌ فِي الْجَاهِلِيَّةِ، وَكَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَصُومُهُ، فَلَمَّا قَدِمَ الْمَدِينَةَ صَامَهُ وَأَمَرَ بِصِيَامِهِ، فَلَمَّا نَزَلَتْ فَرِيضَةُ شَهْرِ رَمَضَانَ، كَانَ رَمَضَانُ هُوَ الَّذِي يَصُومُهُ، وَتَرَكَ يَوْمَ عَاشُورَاءَ، فَمَنْ شَاءَ صَامَهُ، وَمَنْ شَاءَ أَفْطَرَهُ" .