15.
Musnad of the Tribes
١٥-
مسند القبائل


And from the Hadith of Asma' bint Yazid (may Allah be pleased with her)

مِنْ حَدِيثِ أَسْمَاءَ ابْنَةِ يَزِيدَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا

Musnad Ahmad ibn Hanbal 27574

It is narrated on the authority of Asma (may Allah be pleased with her) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Goodness has been tied to the foreheads of horses until the Day of Judgment. So, whoever ties these horses in the way of Allah as equipment and spends on them with the intention of reward, then their walking and their hunger, their being satiated and their thirst, even their urine and dung, will be a cause of success in his book of deeds on the Day of Judgment. And whoever ties these horses for show, pride, and arrogance, then their being satiated and their hunger, their walking and their thirst, even their urine and dung will be a cause of loss in his book of deeds on the Day of Judgment.”


Grade: Sahih

حضرت اسماء رضی اللہ عنہا سے مروی ہے کہ نبی ﷺ نے ارشاد فرمایا: ”گھوڑوں کی پیشانیوں میں قیامت تک کے لئے خیر باندھ دی گئی ہے، سو جو شخص ان گھوڑوں کو اللہ کی راہ میں ساز و سامان کے طور پر باندھتا ہے اور ثواب کی نیت سے ان پر خرچ کرتا ہے تو ان کا سیر ہونا اور بھوکا رہنا، سیراب ہونا اور پیاسا رہنا اور ان کا بول و براز تک قیامت کے دن اس کے نامہ اعمال میں کامیابی کا سبب ہوگا اور جو شخص ان گھوڑوں کو نمود و نمائش اور اتراہٹ اور تکبر کے اظہار کے لئے باندھتا ہے تو ان کا پیٹ بھرنا“ اور بھوکا رہنا، سیر ہونا اور پیاسا رہنا اور ان کو بول و براز قیامت کے دن اس کے نامہ اعمال میں خسارے کا سبب ہو گا۔

Hazrat Asma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se marvi hai ki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: “Ghoron ki peshaniyon mein qayamat tak ke liye khair bandh di gai hai, so jo shakhs in ghoron ko Allah ki rah mein saz o saman ke tor par bandhta hai aur sawab ki niyat se in par kharch karta hai to in ka sair hona aur bhooka rehna, sirab hona aur pyasa rehna aur in ka bol o baraz tak qayamat ke din us ke nama aamal mein kamyabi ka sabab hoga aur jo shakhs in ghoron ko numood o numaish aur utrahat aur takabbur ke izhar ke liye bandhta hai to in ka pet bharna” aur bhooka rehna, sair hona aur pyasa rehna aur in ko bol o baraz qayamat ke din us ke nama aamal mein khasare ka sabab hoga.

حَدَّثَنَا أَبُو النَّضْرِ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْحَمِيدِ ، حَدَّثَنِي شَهْرُ بْنُ حَوْشَبٍ ، قَالَ: حَدَّثَتْنِي أَسْمَاءُ بِنْتُ يَزِيدَ ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ , قَالَ: " الْخَيْلُ فِي نَوَاصِيهَا الْخَيْرُ مَعْقُودٌ أَبَدًا إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ، فَمَنْ رَبَطَهَا عُدَّةً فِي سَبِيلِ اللَّهِ، وَأَنْفَقَ عَلَيْهَا احْتِسَابًا فِي سَبِيلِ اللَّهِ، فَإِنَّ شِبَعَهَا وَجُوعَهَا , وَرِيَّهَا , وَظَمَأَهَا , وَأَرْوَاثَهَا , وَأَبْوَالَهَا , فَلَاحٌ فِي مَوَازِينِهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ، وَمَنْ رَبَطَهَا رِيَاءً وَسُمْعَةً، وَفَرَحًا وَمَرَحًا، فَإِنَّ شِبَعَهَا وَجُوعَهَا، وَرِيَّهَا وَظَمَأَهَا، وَأَرْوَاثَهَا وَأَبْوَالَهَا خُسْرَانٌ فِي مَوَازِينِهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ" .