6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة


The Musnad of Abdullah ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him)

مسنَد عبد الله بن مسعود رَضِیَ اللَّه تَعَالَى عَنه

Musnad Ahmad ibn Hanbal 3934

Sayyiduna Abdullah ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) - the truthful and the believed - said: "Verily, the creation of each one of you is brought together in his mother's womb for forty days, then he is a clot of blood for a like period, then a piece of flesh for a like period. Then an angel is sent to him who blows the breath of life into him and who is commanded with four things: to write down his provision, his life span, his deeds, and whether he will be wretched or blessed (in the Hereafter). By the One in Whose Hand is the soul of 'Abdullah! Verily, one of you may perform the deeds of the people of Paradise until there is but an arm's length between him and Paradise, but then his decree (of death) overtakes him, and so he performs a deed of the people of Hell and thus enters Hell. And verily, one of you may perform the deeds of the people of Hell until there is but an arm's length between him and Hell, but then his decree overtakes him, and he performs a deed of the people of Paradise and thus enters Paradise."


Grade: Sahih

سیدنا ابن مسعود رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ نبی ﷺ - جو کہ صادق و مصدوق ہیں - نے ہمیں یہ حدیث سنائی ہے کہ ”تمہاری خلقت کو شکم مادر میں چالیس دن تک جمع رکھا جاتا ہے، پھر اتنے ہی دن وہ جما ہوا خون ہوتا ہے، پھر اتنے ہی دن وہ گوشت کا لوتھڑا ہوتا ہے، پھر اس کے پاس ایک فرشتے کو بھیجا جاتا ہے اور وہ اس میں روح پھونک دیتا ہے، پھر چار چیزوں کا حکم دیا جاتا ہے، اس کے رزق کا، اس کی موت کا، اس کے اعمال کا اور یہ کہ یہ بدنصیب ہو گا یا خوش نصیب؟ اس ذات کی قسم! جس کے دست قدرت میں عبداللہ کی جان ہے، تم میں سے ایک شخص اہل جنت کی طرح اعمال کرتا رہتا ہے، جب اس کے اور جنت کے درمیان صرف ایک گز کا فاصلہ رہ جاتا ہے تو تقدیر غالب آ جاتی ہے اور وہ اہل جہنم والے اعمال کر کے جہنم میں داخل ہوجاتا ہے، اور ایک شخص جہنمیوں والے اعمال کرتا رہتا ہے یہاں تک کہ اس کے اور جہنم کے درمیان صرف ایک گز کا فاصلہ رہ جاتا ہے کہ اس پر تقدیر غالب آ جاتی ہے اور اس کا خاتمہ جنتیوں والے اعمال پر ہو جاتا ہے اور وہ جنت میں داخل ہو جاتا ہے۔“

Sayyidna Ibn Masood Razi Allah Anhu farmate hain ki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) - jo keh sadiq o masdooq hain - ne humain yeh hadees sunaai hai ki ”Tumhari khalqat ko shikam madar mein chalis din tak jama rakha jata hai, phir utne hi din woh jama hua khoon hota hai, phir utne hi din woh gosht ka lothra hota hai, phir uske paas ek farishte ko bheja jata hai aur woh us mein rooh phoonk deta hai, phir chaar cheezon ka hukm diya jata hai, uske rizq ka, uski maut ka, uske amal ka aur yeh keh yeh badnaseeb ho ga ya khush naseeb? Iss zaat ki qasam! Jis ke dast qudrat mein Abdullah ki jaan hai, tum mein se ek shakhs ahl jannat ki tarah amal karta rehta hai, jab uske aur jannat ke darmiyan sirf ek gaz ka faasla reh jata hai to taqdeer ghalib aa jati hai aur woh ahl jahannam wale amal kar ke jahannam mein dakhil ho jata hai, aur ek shakhs jahannamiyon wale amal karta rehta hai yahan tak ke uske aur jahannam ke darmiyan sirf ek gaz ka faasla reh jata hai keh us par taqdeer ghalib aa jati hai aur uska khatma jannatiyon wale amal par ho jata hai aur woh jannat mein dakhil ho jata hai.“.

(حديث قدسي) حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ مُحَمَّدٍ، حَدَّثَنَا فِطْرٌ، عَنْ سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ، عَنْ زَيْدِ بْنِ وَهْبٍ الْجُهَنِيِّ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ، قَالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ وَهُوَ الصَّادِقُ الْمَصْدُوقُ:" يُجْمَعُ خَلْقُ أَحَدِكُمْ فِي بَطْنِ أُمِّهِ أَرْبَعِينَ لَيْلَةً، ثُمَّ يَكُونُ عَلَقَةً مِثْلَ ذَلِكَ، ثُمَّ يَكُونُ مُضْغَةً مِثْلَ ذَلِكَ، ثُمَّ يَبْعَثُ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ إِلَيْهِ مَلَكًا مِنَ الْمَلَائِكَةِ، فَيَقُولُ: اكْتُبْ عَمَلَهُ وَأَجَلَهُ وَرِزْقَهُ، وَاكْتُبْهُ شَقِيًّا أَوْ سَعِيدًا". ثُمَّ قَالَ: وَالَّذِي نَفْسُ عَبْدِ اللَّهِ بِيَدِهِ،" إِنَّ الرَّجُلَ لَيَعْمَلُ بِعَمَلِ أَهْلِ الْجَنَّةِ، حَتَّى مَا يَكُونُ بَيْنَهُ وَبَيْنَ الْجَنَّةِ غَيْرُ ذِرَاعٍ، ثُمَّ يُدْرِكُهُ الشَّقَاءُ، فَيَعْمَلُ بِعَمَلِ أَهْلِ النَّارِ، فَيَمُوتُ، فَيَدْخُلُ النَّارَ، ثُمَّ قَالَ: وَالَّذِي نَفْسُ عَبْدِ اللَّهِ بِيَدِهِ، إِنَّ الرَّجُلَ لَيَعْمَلُ بِعَمَلِ أَهْلِ النَّارِ، حَتَّى مَا يَكُونُ بَيْنَهُ وَبَيْنَ النَّارِ غَيْرُ ذِرَاعٍ، ثُمَّ تُدْرِكُهُ السَّعَادَةُ، فَيَعْمَلُ بِعَمَلِ أَهْلِ الْجَنَّةِ، فَيَمُوتُ، فَيَدْخُلُ الْجَنَّةَ".