1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين
The Musnad of Uthman ibn Affan (may Allah be pleased with him)
مُسْنَدُ عُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
li‘uthmān | Uthman ibn Affan | Sahabi |
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
yazīd al-fārisī | Yazid al-Farisi | Unknown |
‘awf bn abī jamīlah | Awf ibn Abi Jamila al-'Arabi | Truthful, accused of predestination and Shiism |
ismā‘īl bn ibrāhīm | Isma'il ibn 'Ulya al-Asadi | Trustworthy, Authoritative Hadith Scholar, Preserver |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
لِعُثْمَانَ | عثمان بن عفان | صحابي |
ابْنُ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
يَزِيدُ الْفَارِسِيُّ | يزيد الفارسي | مجهول |
عَوْفُ بْنُ أَبِي جَمِيلَةَ | عوف بن أبي جميلة الأعرابي | صدوق رمي بالقدر والتشيع |
إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ | إسماعيل بن علية الأسدي | ثقة حجة حافظ |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 499
Sayyidna Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrates that once I asked Sayyidna Uthman (may Allah be pleased with him), "What compelled you to combine Surah Anfal, which is from the 'Mathani' (surahs of medium length), with Surah Bara'ah, which is from the 'Mi'un' (long surahs), and you did not even write a line of 'Bismillah' between them, and counted both of them among the 'Sab'a Tiwal' (seven long surahs)? Why did you do that?" Sayyidna Uthman (may Allah be pleased with him) replied, "When revelation descended upon the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), sometimes many surahs would be revealed together. And it was the blessed habit of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that whenever a revelation would descend, he (peace and blessings of Allah be upon him) would call one of his scribes and have it written down, saying, 'Place it in such and such a surah at such and such a place.' Sometimes many verses would be revealed; on such occasions, he (peace and blessings of Allah be upon him) would tell them to place those verses in such and such a surah. And sometimes only one verse would be revealed, but he (peace and blessings of Allah be upon him) would also indicate its place. Surah Anfal was revealed in the early period of Medina, while Surah Bara'ah is the last part of the Quran in terms of revelation, and the events and injunctions of both are very similar to each other. Then the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) departed from this world and could not clearly tell us whether it (Surah Bara'ah) is a part of it (Surah Anfal) or not. I assumed that Surah Bara'ah is a part of Surah Anfal, so I combined them both, and I did not even write the line of 'Bismillah' between them, and I counted it among the 'Sab'a Tiwal'."
Grade: Da'if
سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ میں نے سیدنا عثمان رضی اللہ عنہ سے عرض کیا کہ آپ لوگوں نے سورت انفال کو ”جو مثانی میں سے ہے“ سورت براۃ کے ساتھ ”جو کہ مئین میں سے ہے“ ملانے پر کس چیز کی وجہ سے اپنے آپ کو مجبور پایا، اور آپ نے ان کے درمیان ایک سطر کی «بسم الله» تک نہیں لکھی اور ان دونوں کو ”سبع طوال“ میں شمار کر لیا، آپ نے ایسا کیوں کیا؟ سیدنا عثمان رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ نبی ﷺ پر جب وحی کا نزول ہو رہا تھا تو بعض اوقات کئی کئی سورتیں اکٹھی نازل ہو جاتی تھیں اور نبی ﷺ کی عادت مبارک تھی کہ جب کوئی وحی نازل ہوتی تو آپ ﷺ اپنے کسی کاتب وحی کو بلا کر اسے لکھواتے اور فرماتے کہ اسے فلاں سورت میں فلاں جگہ رکھو، بعض اوقات کئی آیتیں نازل ہوتیں، اس موقع پر آپ ﷺ بتا دیتے کہ ان آیات کو فلاں سورت میں رکھو اور بعض اوقات ایک ہی آیت نازل ہوتی لیکن اس کی جگہ بھی آپ ﷺ بتا دیا کرتے تھے۔ سورت انفال مدینہ منورہ کے ابتدائی دور میں نازل ہوئی تھی، جبکہ سورت براۃ نزول کے اعتبار سے قرآن کریم کا آخری حصہ ہے اور دونوں کے واقعات و احکام ایک دوسرے سے حد درجہ مشابہت رکھتے تھے، ادھر نبی ﷺ دنیا سے رخصت ہو گئے اور ہم پر یہ واضح نہ فرما سکے کہ یہ اس کا حصہ ہے یا نہیں؟ میرا گمان یہ ہوا کہ سورت براۃ، سورت انفال ہی کا جزو ہے اس لئے میں نے ان دونوں کو ملا دیا، اور ان دونوں کے درمیان، «بسم الله»، والی سطر بھی نہیں لکھی اور اسے ”سبع طوال“ میں شمار کر لیا۔
Sayyidna Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a farmate hain ki ek martaba maine Sayyidna Usman (رضي الله تعالى عنه) se arz kiya ki aap logon ne Surah Anfal ko "jo Musani mein se hai" Surah Bara'at ke sath "jo ki Mi'en mein se hai" milane par kis cheez ki wajah se apne aap ko majboor paya, aur aap ne un ke darmiyaan ek satar ki "Bismillah" tak nahi likhi aur in donon ko "Sab'a Tiwal" mein shumar kar liya, aap ne aisa kyun kiya? Sayyidna Usman (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya ki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) par jab wahi ka nuzul ho raha tha to baaz auqat kai kai suratein ikathi nazil ho jati thin aur Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ki aadat mubarak thi ki jab koi wahi nazil hoti to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) apne kisi katib wahi ko bula kar use likhwate aur farmate ki ise falan surat mein falan jagah rakho, baaz auqat kai aayatein nazil hoti thin, is mauqe par aap (صلى الله عليه وآله وسلم) bata dete ki in aayaton ko falan surat mein rakho aur baaz auqat ek hi ayat nazil hoti lekin is ki jagah bhi aap (صلى الله عليه وآله وسلم) bata diya karte the. Surah Anfal Madinah Munawwarah ke ibtidai daur mein nazil hui thi, jabki Surah Bara'at nuzul ke aitbaar se Quran Kareem ka aakhri hissa hai aur donon ke waqi'at wa ahkaam ek dusre se had darjah mushabihat rakhte the, udhar Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) duniya se rukhsat ho gaye aur hum par yeh wazeh na farma sake ki yeh is ka hissa hai ya nahi? Mera gumaan yeh hua ki Surah Bara'at, Surah Anfal hi ka juzv hai is liye maine in donon ko mila diya, aur in donon ke darmiyaan, "Bismillah", wali satar bhi nahi likhi aur ise "Sab'a Tiwal" mein shumar kar liya.
حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ ، حَدَّثَنَا عَوْفُ بْنُ أَبِي جَمِيلَةَ ، حَدَّثَنِي يَزِيدُ الْفَارِسِيُّ ، حَدَّثَنَا ابْنُ عَبَّاسٍ ، قَالَ: قُلْتُ لِعُثْمَانَ : مَا حَمَلَكُمْ عَلَى أَنْ عَمَدْتُمْ إِلَى سُورَةِ الْأَنْفَالِ وَهِيَ مِنَ الْمَثَانِي، وَإِلَى سُورَةِ بَرَاءَةٌ وَهِيَ مِنَ الْمِئِينَ، فَقَرَنْتُمْ بَيْنَهُمَا، وَلَمْ تَكْتُبُوا بَيْنَهُمَا سَطْرَ: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ، فَوَضَعْتُمُوهَا فِي السَّبْعِ الطِّوَالِ، فَمَا حَمَلَكُمْ عَلَى ذَلِكَ؟ قَالَ: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِمَّا يَأْتِي عَلَيْهِ الزَّمَانُ وَهُوَ يُنْزَلُ عَلَيْهِ مِنَ السُّوَرِ ذَوَاتِ الْعَدَدِ، فَكَانَ إِذَا أُنْزِلَ عَلَيْهِ الشَّيْءُ دَعَا بَعْضَ مَنْ يَكْتُبُ لَهُ، فَيَقُولُ:" ضَعُوا هَذِهِ فِي السُّورَةِ الَّتِي يُذْكَرُ فِيهَا كَذَا وَكَذَا"، وَإِذَا أُنْزِلَتْ عَلَيْهِ الْآيَاتُ، قَالَ:" ضَعُوا هَذِهِ الْآيَاتِ فِي السُّورَةِ الَّتِي يُذْكَرُ فِيهَا كَذَا وَكَذَا"، وَإِذَا أُنْزِلَتْ عَلَيْهِ الْآيَةُ، قَالَ:" ضَعُوا هَذِهِ الْآيَةَ فِي السُّورَةِ الَّتِي يُذْكَرُ فِيهَا كَذَا وَكَذَا"، قَالَ: وَكَانَتْ سُورَةُ الْأَنْفَالِ مِنْ أَوَائِلِ مَا نَزَلَ بِالْمَدِينَةِ، وَكَانَتْ سُورَةُ بَرَاءَةٌ مِنْ أَوَاخِرِ مَا أُنْزِلَ مِنَ الْقُرْآنِ، قَالَ: فَكَانَتْ قِصَّتُهَا شَبِيهًا بِقِصَّتِهَا، فَظَنَنَّا أَنَّهَا مِنْهَا، وَقُبِضَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ يُبَيِّنْ لَنَا أَنَّهَا مِنْهَا، فَمِنْ أَجْلِ ذَلِكَ قَرَنْتُ بَيْنَهُمَا، وَلَمْ أَكْتُبْ بَيْنَهُمَا سَطْرَ: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ، وَوَضَعْتُهَا فِي السَّبْعِ الطِّوَالِ.