1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين


The Musnad of Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him)

مسنَدِ عَلِیِّ بنِ اَبِی طَالِب رَضِیَ اللَّه عَنه

Musnad Ahmad ibn Hanbal 594

Various narrators say that once we asked Ali (may Allah be pleased with him) what message the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) gave him when he sent Abu Bakr (may Allah be pleased with him) as the Amir-ul-Hajj? He said that he gave me four messages. One was that no one except Muslims will be able to enter Paradise, the second was that in future no one would be able to circumambulate the Kaaba naked, the third was that whoever has an agreement with the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) will remain valid until its expiry date and after this year, polytheists will not be able to perform Hajj with the Muslims.


Grade: Sahih

مختلف راوی بیان کرتے ہیں کہ ایک مرتبہ ہم نے سیدنا علی رضی اللہ عنہ سے پوچھا کہ نبی ﷺ نے جب سیدنا ابوبکر رضی اللہ عنہ کو امیر الحجاج بنا کر بھیجا تھا تو آپ کو کیا پیغام دے کر بھیجا گیا تھا؟ فرمایا کہ مجھے چار پیغامات دے کر بھیجا گیا تھا، ایک تو یہ کہ جنت میں مسلمانوں کے علاوہ کوئی شخص داخل نہ ہو سکے گا، دوسرا یہ کہ آئندہ بیت اللہ کا طواف برہنہ ہو کر کوئی نہ کر سکے گا، تیسرا یہ کہ جس شخص کا نبی ﷺ سے کوئی معاہدہ ہو، وہ مدت ختم ہونے تک برقرار رہے گا اور اس سال کے بعد مسلمانوں کے ساتھ مشرک حج نہ کرسکیں گے۔

Mukhtalif ravi bayan karte hain keh aik martaba hum ne Sayyiduna Ali (رضي الله تعالى عنه) se pucha keh Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne jab Sayyiduna Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) ko Ameer ul Hajjaj bana kar bheja tha to aap ko kya paigham de kar bheja gaya tha? Farmaya keh mujhe chaar paigham de kar bheja gaya tha, aik to yeh keh Jannat mein Musalmanon ke ilawa koi shakhs dakhil na ho sakega, dusra yeh keh aayinda Baitullah ka tawaf barhana ho kar koi na kar sakega, teesra yeh keh jis shakhs ka Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) se koi muahida ho, wo muddat khatam hone tak barqaraar rahega aur iss saal ke baad Musalmanon ke sath mushrik Hajj na kar sakenge.

حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أُثَيْعٍ رَجُلٍ مِنْ هَمْدَانَ، سَأَلْنَا عَلِيًّا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ: بِأَيِّ شَيْءٍ بُعِثْتَ؟ يَعْنِي: يَوْمَ بَعَثَهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَعَ أَبِي بَكْرٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فِي الْحَجَّةِ، قَالَ: بُعِثْتُ بِأَرْبَعٍ:" لَا يَدْخُلُ الْجَنَّةَ إِلَّا نَفْسٌ مُؤْمِنَةٌ، وَلَا يَطُوفُ بِالْبَيْتِ عُرْيَانٌ، وَمَنْ كَانَ بَيْنَهُ وَبَيْنَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَهْدٌ، فَعَهْدُهُ إِلَى مُدَّتِهِ، وَلَا يَحُجُّ الْمُشْرِكُونَ وَالْمُسْلِمُونَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَذَا".