1.
The Musnad of the Rightly Guided Caliphs
١-
مسند الخلفاء الراشدين


The Musnad of Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him)

مسنَدِ عَلِیِّ بنِ اَبِی طَالِب رَضِیَ اللَّه عَنه

Musnad Ahmad ibn Hanbal 851

It is narrated on the authority of Sayyidina Ali, may Allah be pleased with him, that the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, commanded us, “Examine the ears and eyes of the sacrificial animal carefully. Do not sacrifice an animal that is blind in one eye. Do not sacrifice an animal that is ‘Muqabalah’, ‘Mudabbarah’, ‘Shariqah’ or ‘ Kharqaa’." The narrator says that I asked Abu Ishaq, "Did Sayyidina Ali, may Allah be pleased with him, also mention ‘Uzba’? He said, "No!" Then I asked, “What is meant by ‘Muqabalah’?" He said, "An animal whose one ear is cut from the side." I asked, "What is meant by ‘Mudabbarah’?" He said, "An animal whose ear is cut from the back." I asked the meaning of ‘Shariqah’, he said, "An animal whose ear is split." I asked the meaning of ‘Kharqaa’, he replied, "An animal whose ear is torn."


Grade: Hasan

سیدنا علی رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے ہمیں حکم دیا تھا کہ ”قربانی کے جانور کے کان اور آنکھ اچھی طرح دیکھ لیں، کانے جانور کی قربانی نہ کریں، مقابلہ، مدابرہ، شرقاء یا خرقاء کی قربانی نہ کریں۔“ راوی کہتے ہیں کہ میں نے ابواسحاق سے پوچھا: سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے عضباء کا ذکر بھی کیا تھا یا نہیں؟ انہوں نے کہا: نہیں! پھر میں نے پوچھا کہ مقابلہ سے کیا مراد ہے؟ فرمایا: وہ جانور جس کے کان کا ایک کنارہ کٹا ہوا ہو، میں نے پوچھا کہ مدابرہ سے کیا مراد ہے؟ فرمایا: وہ جانور جس کا کان پیچھے سے کٹا ہوا ہو، میں نے شرقاء کا معنی پوچھا، تو فرمایا: جس کا کان چیرا ہوا ہو، میں نے خرقاء کا معنی پوچھا، تو انہوں بتایا: وہ جانور جس کا کان پھٹ گیا ہو۔

Sayyidina Ali (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne hamen hukm diya tha ki "Qurbani ke janwar ke kaan aur aankh achchi tarah dekh len, kane janwar ki qurbani na karen, muqabala, mudabbarah, sharqa ya kharqa ki qurbani na karen." Rawi kehte hain ki maine Abu Ishaq se pucha: Sayyidina Ali (رضي الله تعالى عنه) ne uzba ka zikar bhi kiya tha ya nahin? Unhon ne kaha: nahin! Phir maine pucha ki muqabala se kya murad hai? Farmaya: woh janwar jis ke kaan ka ek kinara kata hua ho, maine pucha ki mudabbarah se kya murad hai? Farmaya: woh janwar jis ka kaan peeche se kata hua ho, maine sharqa ka mani pucha, to farmaya: jis ka kaan cheera hua ho, maine kharqa ka mani pucha, to unhon bataya: woh janwar jis ka kaan phat gaya ho.

حَدَّثَنَا حَسَنُ بْنُ مُوسَى ، حَدَّثَنَا زُهَيْرٌ ، حَدَّثَنَا أَبُو إِسْحَاقَ ، عَنْ شُرَيْحِ بْنِ النُّعْمَانِ ، قَالَ أَبُو إِسْحَاقَ: وَكَانَ رَجُلَ صِدْقٍ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ: أَمَرَنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" أَنْ نَسْتَشْرِفَ الْعَيْنَ وَالْأُذُنَ، وَأَنْ لَا نُضَحِّيَ بِعَوْرَاءَ، وَلَا مُقَابَلَةٍ، وَلَا مُدَابَرَةٍ، وَلَا شَرْقَاءَ، وَلَا خَرْقَاءَ"، قَالَ زُهَيْرٌ: قُلْتُ لِأَبِي إِسْحَاقَ: أَذَكَرَ عَضْبَاءَ؟ قَالَ: لَا، قُلْتُ: مَا الْمُقَابَلَةُ؟ قَالَ: يُقْطَعُ طَرَفُ الْأُذُنِ، قُلْتُ: مَا الْمُدَابَرَةُ؟ قَالَ: يُقْطَعُ مُؤَخَّرُ الْأُذُنِ، قُلْتُ: مَا الشَّرْقَاءُ؟ قَالَ: تُشَقُّ الْأُذُنُ، قُلْتُ: مَا الْخَرْقَاءُ؟ قَالَ: تَخْرِقُ أُذُنَهَا السِّمَةُ.