Chapter on no waiting period for one who has not had sexual intercourse with her husband
باب لا عدة على التي لم يدخل بها زوجها
Sunan al-Kubra Bayhaqi 15442
It has been abrogated by the verse: { اِذَا نَکَحْتُمُ الْمُؤْمِنٰتِ ثُمَّ طَلَّقْتُمُوْھُنَّ مِنْ قَبْلِ اَنْ تَمَسُّوْھُنَّ فَمَا لَکُمْ عَلَیْھِنَّ مِنْ عِدَّۃٍ تَعْتَدُّوْنَھَا } (If you marry believing women and then divorce them before you have touched them, then there is no waiting period for them that you have to observe).
Grade: Da'if
(١٥٤٤٢) عبداللہ بن عباس (رض) سے روایت ہے کہ اللہ تعالیٰ کا ارشاد { وَ الْمُطَلَّقٰتُ یَتَرَبَّصْنَ بِاَنْفُسِھِنَّ ثَلٰثَۃَ قُرُوْٓئٍ } [بقرۃ ٢٢٨] { وَاللَّائِی یَئِسْنَ مِنَ الْمَحِیضِ مِنْ نِّسَائِکُمْ اِنْ ارْتَبْتُمْ فَعِدَّتُہُنَّ ثَلاَثَۃُ اَشْہُرٍ وَّاللَّائِی لَمْ یَحِضْنَ } [طلاق ٤] کی وجہ سے منسوخ ہوگیا اور فرمایا : { اِذَا نَکَحْتُمُ الْمُؤْمِنٰتِ ثُمَّ طَلَّقْتُمُوْھُنَّ مِنْ قَبْلِ اَنْ تَمَسُّوْھُنَّ فَمَا لَکُمْ عَلَیْھِنَّ مِنْ عِدَّۃٍ تَعْتَدُّوْنَھَا }
(15442) Abdullah bin Abbas (RA) se riwayat hai keh Allah ta'ala ka irshad {Waal mutallaqaatu yatrab basna bi anfusi hinna salasa quru'} [Baqarah 228] {Waal laai ya'isna minal mahizi min nisa'ikum in irtabtum fa iddatuhunna salasatu ashhurin wal laai lam yahzin} [Talaq 4] ki wajah se mansukh hogaya aur farmaya : {Iza nakahtumul mo'minaati summa tallaqtumoo hunna min qabli an tamassoo hunna fa ma lakum alai hinna min iddatin ta'taddoonaha}.
(15443) It is narrated from Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) that there is only half the dowry for her, and there is no waiting period for her.
Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: Shuraih said: This is the apparent ruling of the Book.
Grade: Da'if
(١٥٤٤٣) ابن عباس (رض) سے روایت ہے کہ اس کے لیے صرف آدھا مہر ہے اور اس پر عدت نہیں ہے۔
امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : شریح نے کہا : یہ ظاہر کتاب کا حکم ہے۔
(15443) ibne abbas (rz) se riwayat hai ke uske liye sirf aadha mehr hai aur us par iddat nahi hai.
imam shafai (rh) farmate hain : shrih ne kaha : yeh zahir kitab ka hukm hai.
(15444) It is narrated from Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) that touching here means intercourse and intimacy, but Allah Almighty has used it metaphorically.
Grade: Sahih
(١٥٤٤٤) ابن عباس (رض) سے روایت ہے کہ لمس سے مراد جماع و مباشرت ہے لیکن اللہ تعالیٰ نے اس سے کنایۃ کیا ہے۔
(15444) Ibn Abbas (RA) se riwayat hai ki lams se murad jima o mubashrat hai lakin Allah taala ne is se kinayah kiya hai.
١٥٤٤٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ، أنا أَبُو مَنْصُورٍ النَّضْرَوِيُّ، نا أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، نا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، نا هُشَيْمٌ، نا أَبُو بِشْرٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ،عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا قَالَ:" اللَّمْسُ وَالْمَسُّ وَالْمُبَاشَرَةُ إِلَى الْجِمَاعِ مَا هُوَ وَلَكِنَّ اللهَ عَزَّ وَجَلَّ كَنَّى عَنْهُ "