Chapter: The thief receives a prescribed punishment (Hadd) for theft
باب السارق توهب له السرقة
Sunan al-Kubra Bayhaqi 17225
Narrated Mujahid: That Safwan bin Umayyah was among those who had shown a lot of favors to the Muslims. He came to the Prophet (ﷺ) and had his ride sit (there). Then he placed his shawl in that place. Then he went for some need, so a man stole that shawl....
Grade: Sahih
(١٧٢٢٥) مجاہد سے روایت ہے کہ صفوان بن امیہ ایسے آدمی تھے جو اسلام لانے والوں میں بہت زیادہ احسان کرنے والے تھے۔ وہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس آیا، اس نے اپنی سواری کو بٹھایا۔ پھر اس نے اپنی چادر اس جگہ پر رکھی۔ پھر کسی حاجت کے لیے گئے تو کسی آدمی نے وہ چادر چوری کرلی ۔۔۔
(17225) Mujahid se riwayat hai ki Safwan bin Umayya aise aadmi thay jo Islam laane walon mein bohat zyada ehsaan karne wale thay. Woh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke paas aaya, usne apni sawari ko bithaya. Phir usne apni chadar us jagah par rakhi. Phir kisi hajat ke liye gaye to kisi aadmi ne woh chadar chori karli ... .
Aisha (may Allah be pleased with her) narrated that Quraysh were troubled by a woman who had committed theft at the time of the conquest of Makkah during the lifetime of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). In the narration of Laith, these words are added: "Then the woman who had committed theft was brought and her hand was cut off." Yunus said: Aisha (may Allah be pleased with her) said: "It is good for her that she repented after that and got married." Then she came to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and mentioned her need to him. This has been narrated by Sahih Muslim on the authority of Abu Tahir. Bukhari narrated it on the authority of Ibn Abi Awis and Ibn Wahb. Our masters say: If the amputation of the thief's hand can be waived by the owner's forgiveness, then intercession is even more so permissible.
Grade: Sahih
(١٧٢٢٨) حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ قریش کو ایک عورت نے پریشان کیا جس نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے زمانے میں غزوہ فتح کے موقعہ پر چوری کی تھی۔ لیث کی حدیث میں یہ الفاظ زائد ہیں کہ پھر اس عورت کو لایا گیا جس نے چوری کی تھی اور اس کے ہاتھ کو کاٹ دیا۔
حضرت یونس فرماتے ہیں : حضرت عائشہ (رض) نے فرمایا : اس کے لیے اچھا ہے کہ وہ اس کے بعد توبہ کرلے اور شادی کرلے۔ پھر وہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس آئی، اس کے بعد اپنی حاجت کو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے بیان کیا۔ کو اس کو صحیح مسلم نے ابو طاہر سے روایت کیا ہے اور بخاری نے ابن ابی اویس سے اور ابن وہب سے روایت کیا ہے۔
ہمارے حضرات فرماتے ہیں : اگر مسروق کے ہبہ کے ساتھ سارق سے ہاتھ کٹنا ساقط ہوسکتا تو سفارش بالاولیٰ ہوسکتی تھی۔
(17228) Hazrat Ayesha (Raz) farmati hain keh Quresh ko aik aurat ne preshan kya jis ne Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke zamane mein Ghazwa Fath ke mauqa par chori ki thi. Lais ki hadees mein yeh alfaz ziada hain keh phir us aurat ko laya gaya jis ne chori ki thi aur uske hath ko kaat diya.
Hazrat Younus farmate hain: Hazrat Ayesha (Raz) ne farmaya: Uske liye acha hai keh woh uske baad tauba karle aur shadi karle. Phir woh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke pass aai, uske baad apni hajat ko Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se bayan kya. Ko usko Sahih Muslim ne Abu Tahir se riwayat kya hai aur Bukhari ne Ibn e Abi Owais se aur Ibn e Wahab se riwayat kya hai.
Hamare Hazrat farmate hain: Agar masrooq ke hibah ke saath sariq se hath katna saqit hosakta tou sifarish bil awla hosakti thi.
Aisha (may Allah be pleased with her) reported that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said: "You can reduce their punishment, but maintain the limits set by Allah."
Grade: Sahih
(١٧٢٢٩) حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ان کی سزا کو تم کم کرسکتے ہو مگر اللہ کی حدوں کو قائم رکھو۔
(17229) Hazrat Aisha (Raz) farmati hain ke Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: In ki saza ko tum kam kar sakte ho magar Allah ki hudood ko qaim rakho.