28.
Book of Leasing
٢٨-
كتاب الإجارة
Chapter on No Renting Allowed until Defined, and the Rent Must Be Defined
باب لا تجوز الإجارة حتى تكون معلومة، وتكون الأجرة معلومة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abū ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الحَافِظِ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 11655
Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) reported that I was brought up as an orphan and I migrated in a state of poverty and I was a laborer for Abu Ufan and his son Ghazwan for food equivalent to my stomach and for food equivalent to that of my family. When they were at home, I would gather wood, and when they were traveling, I would prepare their luggage. Now all praise is for Allah, Who strengthened the religion and made Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) an Imam. This does not mean that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) let it continue after he came to know, and it is likely that there was an agreement between the two rather than a contract.
Grade: Da'if
(١١٦٥٥) حضرت ابو ہریرہ (رض) سے روایت ہے کہ میں نے یتیمی کی حالت میں پرورش پائی اور میں نے مسکینی کی حالت میں ہجرت کی اور میں ابو عفان کے ہاں مزدور تھا اور اس کے بیٹے غزو ان کے ہاں بھی اپنے پیٹ کے بقدر کھانے پر اور اپنے گھر والوں کے کھانے کے بقدر۔ جب وہ گھر پر ہوتے تو لکڑیاں اکٹھی کرتا اور جب وہ سفر پر ہوتے تو اس کا سامان تیار کرتا۔ اب ساری تعریفیں اللہ کے لیے ہیں جس نے دین کو مضبوطی بخشی اور ابو ہریرہ (رض) کو امام بنایا۔ اس میں یہ نہیں ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے جان لینے کے بعد بھی برقرار رہنے دیا اور احتمال ہے کہ یہاں دونوں کے درمیان رضامندی تھی نہ کہ عقد تھا۔
(11655) Hazrat Abu Hurairah (RA) se riwayat hai ki maine yatimi ki halat mein parwarish pai aur maine miskini ki halat mein hijrat ki aur main Abu Ufan ke han mazdoor tha aur uske bete gazu unke han bhi apne pet ke baqadr khane par aur apne ghar walon ke khane ke baqadr. Jab woh ghar par hote toh lakdiyan ikatthi karta aur jab woh safar par hote toh uska saman taiyar karta. Ab sari tareefain Allah ke liye hain jisne deen ko mazbooti bakhshi aur Abu Hurairah (RA) ko imam banaya. Is mein yeh nahi hai ki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne jaan lene ke baad bhi barqarar rahne diya aur ehtemaal hai ki yahan donon ke darmiyan raza mandi thi na ki aqd tha.
١١٦٥٥ - وَأَمَّا الْحَدِيثُ الَّذِي أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا عَمْرُو بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ مَنْصُورٍ الْعَدْلُ، ثنا يُوسُفُ بْنُ يَعْقُوبَ الْقَاضِي، ثنا عَمْرُو بْنُ مَرْزُوقٍ، ثنا سُلَيْمُ بْنُ حَيَّانَ، عَنْ أَبِيهِ،عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ:" نَشَأْتُ يَتِيمًا، وَهَاجَرْتُ مِسْكِينًا، وَكُنْتُ أَجِيرًا لِابْنِ عَفَّانَ وَابْنَةِ غَزْوَانَ عَلَى طَعَامِ بَطْنِي وَعُقْبَةِ رِجْلِي، أَحْتَطِبُ لَهُمْ إِذَا نَزَلُوا، وَأَحْدُو بِهِمْ إِذَا سَارُوا، فَالْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي جَعَلَ الدِّينَ قِوَامًا، وَأَبَا هُرَيْرَةَ إِمَامًا "⦗٢٠٠⦘ فَلَيْسَ فِي هَذَا أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلِمَ بِهِ فَأَقَرَّهُمْ عَلَى ذَلِكَ، وَيُحْتَمَلُ أَنْ يَكُونَ هَذَا مُوَاضَعَةً بَيْنَهُمْ عَلَى سَبِيلِ التَّرَاضِي لَا عَلَى سَبِيلِ التَّعَاقُدِ