42.
Book of Divorce
٤٢-
كتاب الخلع والطلاق


Chapter on whether khul' is annulment or divorce

باب الخلع هل هو فسخ أو طلاق

Sunan al-Kubra Bayhaqi 14863

(14863) Ibrahim bin Sa'd asked Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) about a woman who was given two divorces by her husband. Then the woman took Khula (divorce initiated by wife in exchange for financial compensation) from her husband. Can the husband marry this woman? Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) said that Allah has mentioned divorce in the first verse and Khula is mentioned at the end and in the middle of it, so Khula is not a divorce, he can marry her. (b) It is narrated from Amr bin 'Aqeel: Everything that is made permissible by means of wealth is not divorce.


Grade: Sahih

(١٤٨٦٣) ابراہیم بن سعد نے حضرت عبداللہ بن عباس (رض) سے ایسی عورت کے بارے میں سوال کیا جس کو خاوند نے دو طلاقیں دے دیں۔ پھر عورت نے خاوند سے خلع کرلیا تو خاوند اس عورت سے نکاح کرسکتا ہے ؟ ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ پہلی آیت میں اللہ نے طلاق کا ذکر کیا اور اس کے آخر میں اور درمیان میں خلع کا تذکرہ ہے تو خلع طلاق نہیں ہے، وہ نکاح کرسکتا ہے۔ (ب) حضرت عمرو عکرمہ سے نقل فرماتے ہیں : ہر وہ چیز جو مال کے ذریعہ حلال ہو وہ طلاق نہیں ہے۔

(14863) Ibrahim bin Saad ne Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) se aisi aurat ke bare mein sawal kya jisko khawind ne do talaaqain de dein. Phir aurat ne khawind se khula karliya to khawind us aurat se nikah karsakta hai? Ibn Abbas (RA) farmate hain ke pehli ayat mein Allah ne talaaq ka zikar kya aur uske aakhir mein aur darmiyaan mein khula ka tazkara hai to khula talaaq nahi hai, woh nikah karsakta hai. (b) Hazrat Umar e Farooq se naql farmate hain: Har woh cheez jo maal ke zariye halal ho woh talaaq nahi hai.

١٤٨٦٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ اللهِ بْنِ بِشْرَانَ بِبَغْدَادَ أنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّفَّارُ، نا سَعْدَانُ بْنُ نَصْرٍ، نا سُفْيَانُ، عَنْ عَمْرٍو، عَنْ طَاوُسٍ،عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا قَالَ:سَأَلَ إِبْرَاهِيمُ بْنُ سَعْدٍ ابْنَ عَبَّاسٍ عَنِ امْرَأَةٍ طَلَّقَهَا زَوْجُهَا تَطْلِيقَتَيْنِ ثُمَّ اخْتَلَعَتْ مِنْهُ أَيَتَزَوَّجُهَا؟قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ:" ذَكَرَ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ الطَّلَاقَ فِي أَوَّلِ الْآيَةِ وَآخِرِهَا وَالْخُلْعَ بَيْنَ ذَلِكَ فَلَيْسَ الْخُلْعُ بِطَلَاقٍ، يَنْكِحُهَا "وَرَوَاهُ أَيْضًا حَبِيبُ بْنُ أَبِي ثَابِتٍ، وَلَيْثُ بْنُ أَبِي سُلَيْمٍ عَنْ طَاوُسٍ عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ بِمَعْنَاهُ مُخْتَصَرًا،وَرَوَى الشَّافِعِيُّ عَنْ سُفْيَانَ عَنْ عَمْرٍو عَنْ عِكْرِمَةَ قَالَ:كُلُّ شَيْءٍ أَجَازَهُ الْمَالُ فَلَيْسَ بِطَلَاقٍ