45.
Book of Clothing
٤٥-
كتاب الظهار


Chapter on demonstrations obligating atonement

باب المظاهر الذي تلزمه الكفارة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 15255

Imam Shafi'i (may God have mercy on him) said: What I have memorized is: {They will return to what they said} [Al-Mujadila 3] that the one who makes a zihar (oath of likening one's wife to one's mother) prohibits his wife to himself due to the zihar. When a period of time has passed after uttering the zihar, she (the wife) will not be unlawful to him due to the divorce as she was unlawful due to that zihar, and there is no such thing that would cause her to be released from that prohibition, then the expiation of zihar is obligatory on him. It is as if their position is that when he refrained from that thing which he had made unlawful for himself, even though it is lawful, then if he repeated the same statement while opposing it, he would have made lawful what he had prohibited. And I do not know which meaning is more appropriate. Imam Shafi'i (may God have mercy on him) said: I do not know of anyone who opposes the expiation of zihar in this case. If he performs zihar again, it is not permissible to say that I do not know of anyone who opposes this regarding the meaning of the verse.


Grade: Da'if

(١٥٢٥٥) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : جو میں نے یاد رکھا : { یَعُوْدُوْنَ لِمَا قَالُوْا } [المجادلہ ٣] کہ ظہار کرنے والا اپنی بیوی کو ظہار کی بنا پر حرام کرلیتا ہے۔ ظہار کہنے کے بعد جب ایک عرصہ ہوگیا تو طلاق کی بدولت وہ (عورت) حرام نہیں ہوگی جیسے اس ظہار کے ساتھ ہوتی ہے اور نہ کوئی ایسی چیز جو اس کے لیے اس حرام سے نکلنے کا سبب ہو تو اس پر ظہار کا کفارہ واجب ہے گویا کہ ان کا موقف ہے کہ جب اس چیز سے وہ رک گیا جو اس نے اپنے اوپر حرام کرلی حالانکہ وہ حلال ہے تو اگر اس نے وہی بات دوبارہ مخالفت کرتے ہوئے کی تو اس نے جو حرام ٹھہرایا تھا اس کو حلال کرلیا اور مجھے علم نہیں کون سا معنی اولیٰ ہے۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : میرے علم میں نہیں کہ اس پر کفارہ ظہار کا کوئی مخالف ہو۔ اگر اس نے دوبارہ ظہار کیا تو یہ کہنا جائز نہیں کہ مجھے علم نہیں کہ اس کا کوئی مخالف ہے اس بات کے متعلق کہ یہی آیت کا معنی ہے۔

(15255) Imam Shafai (rh) farmate hain : jo maine yaad rakha : { ya'oodoona lima qaloo } [al-mujadala 3] keh zahaar karne wala apni biwi ko zahaar ki bina par haram karleta hai. zahaar kehne ke baad jab ek arsa hogaya to talaq ki badolat woh (aurat) haram nahi hogi jaise iss zahaar ke sath hoti hai aur na koi aisi cheez jo iss ke liye iss haram se nikalne ka sabab ho to iss par zahaar ka kaffara wajib hai goya keh unn ka mauqif hai keh jab iss cheez se woh rukk gaya jo iss ne apne upar haram karli halanke woh halal hai to agar iss ne wohi baat dobara mukhalifat karte hue ki to iss ne jo haram thehraya tha uss ko halal karliya aur mujhe ilm nahi kaun sa ma'ani aula hai. Imam Shafai (rh) farmate hain : mere ilm mein nahi keh iss par kaffara zahaar ka koi mukhalif ho. agar iss ne dobara zahaar kiya to yeh kehna jaiz nahi keh mujhe ilm nahi keh iss ka koi mukhalif hai iss baat ke mutalliq keh yahi aayat ka ma'ani hai.

١٥٢٥٥ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، نا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ أنا الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ،أنا الشَّافِعِيُّ قَالَ:الَّذِي حَفِظْتُ مِمَّا سَمِعْتُ فِي{يَعُودُونَ لِمَا قَالُوا}[المجادلة: ٣]أَنَّ" الْمُظَاهِرَ حَرَّمَ امْرَأَتَهُ بِالظِّهَارِ فَإِذَا أَتَتْ عَلَيْهِ مُدَّةٌ بَعْدَ الْقَوْلِ بِالظِّهَارِ لَمْ يُحَرِّمْهَا بِالطَّلَاقِ الَّذِي تُحَرَّمُ بِهِ وَلَا بِشَيْءٍ يَكُونُ لَهُ مَخْرَجٌ مِنْ أَنْ تُحَرَّمَ بِهِ فَقَدْ وَجَبَتْ عَلَيْهِ كَفَّارَةُ الظِّهَارِ، كَأَنَّهُمْ يَذْهَبُونَ إِلَى أَنَّهُ إِذَا أَمْسَكَ مَا حَرَّمَ عَلَى نَفْسِهِ أَنَّهُ حَلَالٌ فَقَدْ عَادَ لِمَا قَالَ مُخَالَفَةٌ، فَأَحَلَّ مَا حَرَّمَ "قَالَ: وَلَا أَعْلَمُ لَهُ مَعْنًى أَوْلَى بِهِ مِنْ هَذَا قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ: لَا أَعْلَمُ مُخَالِفًا فِي أَنَّ عَلَيْهِ كَفَّارَةَ الظِّهَارِ وَإِنْ لَمْ يَعُدْ بِتَظَاهُرٍ آخَرَ فَلَمْ يَجُزْ أَنْ يُقَالَ مَا لَمْ أَعْلَمْ مُخَالِفًا فِي أَنَّهُ لَيْسَ بِمَعْنَى الْآيَةِ