2.
Book of Menstruation
٢-
كتاب الحيض


Chapter on Expiation for One Who Has Intercourse with His Menstruating Wife

باب ما روي في كفارة من أتى امرأته حائضا

Sunan al-Kubra Bayhaqi 1530

Shafi'i (may God have mercy on him) writes in the book "Ahkam al-Quran" that if a man approaches his wife during her menstrual period or after the bleeding has stopped but she has not yet performed the ritual bath (ghusl), then he should seek forgiveness from Allah and not repeat it until the woman becomes pure and prayer becomes permissible for her. Although some other narrations have been mentioned in this chapter, if they are proven authentic, we will accept them (i.e., act upon them), but their authenticity is not like the authenticity of these narrations.


Grade: Sahih

(١٥٣٠) شافعی (رح) احکام القرآن کتاب میں لکھتی ہیں کہ جو شخص حیض کی حالت میں اپنی بیوی کے پاس آئے یا خون ختم ہونے کے بعد آئے اور اس عورت نے ابھی غسل نہ کیا ہو تو وہ اللہ سے استغفار کرے اور دوبارہ نہ کر یجب تک عورت پاک نہ ہوجائے اور نماز اس کے لیے حلال ہوجائے۔ اگرچہ اس باب میں کچھ اور روایات نقل کی گئی ہیں، اگر یہ ثابت ہوجائیں تو ہم ان کو لے لیں گے (یعنی ان پر عمل کریں گے) لیکن اس کی مثل (جتنی احادیث ہیں وہ ) ثابت نہیں۔

1530 Shafi rh Ahkam ul Quran kitab mein likhti hain keh jo shakhs haiz ki halat mein apni biwi ke pass aaye ya khoon khatam hone ke bad aaye aur is aurat ne abhi ghusl na kiya ho to woh Allah se istegfar kare aur dobara na kare jab tak aurat pak na ho jaaye aur namaz is ke liye halal ho jaaye Agarcheh is bab mein kuch aur riwayat نقل ki gayi hain agar ye sabit ho jayen to hum in ko le lenge yani in par amal karenge lekin is ki misl jitni ahadees hain woh sabit nahin

١٥٣٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ أنا الرَّبِيعُ،قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ تَعَالَى يَعْنِي فِي كِتَابِ أَحْكَامِ الْقُرْآنِ فِيمَنْ أَتَى امْرَأَتَهُ حَائِضًا أَوْ بَعْدَ تَوْلِيَةِ الدَّمِ وَلَمْ تَغْتَسِلْ: يَسْتَغْفِرُ اللهَ تَعَالَى وَلَا يَعُودُ حَتَّى تَطْهُرَ وَتَحِلَّ لَهَا الصَّلَاةُ وَقَدْ رُوِيَ فِيهِ شَيْءٌ لَوْ كَانَ ثَابِتًا أَخَذْنَا بِهِ وَلَكِنَّهُ لَا يَثْبُتُ مِثْلُهُ "