51.
Book of Blood Money
٥١-
كتاب الديات


Chapter on the healthy eye harming the blind eye, and the blind eye harming the healthy eye

باب الصحيح يصيب عين الأعور، والأعور يصيب عين الصحيح

Sunan al-Kubra Bayhaqi 16291

Abu Bakr bin Muhammad bin Amr bin Hazm narrated that when the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) sent Amr bin Hazm towards Najran, he wrote a letter stating, "For every tooth, the compensation is 5 camels, and for every finger, 10 camels. For the ear, eye, and foot, it is 50 camels each. If the nose is cut off from its root, then the full Diyat (blood money) is to be paid. For a deep wound on the head and a wound on the stomach, one-third of the Diyat is to be paid." Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said that Diyat is not valid for the eye of a one-eyed person because the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) stated half the Diyat for the eye, and the eye of a one-eyed person is not considered an eye.


Grade: Sahih

(١٦٢٩١) ابوبکر بن محمد بن عمرو بن حزم فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے جب عمرو بن حزم کو نجران کی طرف بھیجا تھا تو ایک خط لکھ کردیا تھا جس میں تھا کہ ” ہر دانت کے بدلے ٥ اونٹ ہیں اور ہر انگلی میں ١٠ اونٹ اور کان، آنکھ اور پاؤں میں ٥٠، ٥٠ اونٹ اور ناک جب جڑ سے کاٹ دی جائے تو مکمل دیت ہے اور سر کے گہرے زخم اور پیٹ کے زخم میں ثلث دیت ہے۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ کانے کی آنکھ میں دیت صحیح نہیں؛ کیونکہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے آنکھ کے بارے میں نصف دیت کا فرمایا ہے اور کانے کی تو آنکھ آنکھ شمار ہوتی ہی نہیں۔

(16291) Abubakar bin Muhammad bin Amro bin Hazm farmate hain ki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne jab Amro bin Hazm ko Najran ki taraf bheja tha to ek khat likh kar diya tha jis mein tha ki "Har daant ke badle 5 unt hain aur har ungli mein 10 unt aur kaan, aankh aur paon mein 50, 50 unt aur naak jab jad se kaat di jaye to mukammal deet hai aur sar ke gehre zakhm aur pet ke zakhm mein suls deet hai. Imam Shafi (rah) farmate hain ki kaane ki aankh mein deet sahih nahin; kyunki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne aankh ke bare mein nisf deet ka farmaya hai aur kaane ki to aankh aankh shumar hoti hi nahin.

١٦٢٩١ - أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ أَحْمَدَ بْنِ الْحَارِثِ الْفَقِيهُ، أنبأ عَلِيُّ بْنُ عُمَرَ الْحَافِظُ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْقَاسِمِ بْنِ زَكَرِيَّا، ثنا أَبُو كُرَيْبٍ، ثنا حَاتِمُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عُمَارَةَ، عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرِو بْنِ حَزْمٍ،قَالَ:كَانَ فِي كِتَابِ عَمْرِو بْنِ حَزْمٍ،حِينَ بَعَثَهُ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى نَجْرَانَ:" فِي كُلِّ سِنٍّ خَمْسٌ مِنَ الْإِبِلِ، وَفِي الْأَصَابِعِ فِي كُلِّ مَا هُنَالِكَ عَشْرٌ عَشْرٌ مِنَ الْإِبِلِ، وَفِي الْأُذُنِ خَمْسُونَ، وَفِي الْعَيْنِ خَمْسُونَ، وَفِي الرِّجْلِ خَمْسُونَ، وَفِي الْأَنْفِ إِذَا اسْتُؤْصِلَ الْمَارِنُ الدِّيَةُ كَامِلَةً، وَفِي الْمَأْمُومَةِ ثُلُثُ النَّفْسِ، وَفِي الْجَائِفَةِ ثُلُثُ النَّفْسِ "قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ: لَا يَجُوزُ أَنْ يُقَالَ: فِي عَيْنِ الْأَعْوَرِ الدِّيَةُ، وَإِنَّمَا قَضَى رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْعَيْنِ بِخَمْسِينَ، وَهِيَ نِصْفُ دِيَةٍ، وَعَيْنُ الْأَعْوَرِ لَا تَعْدُو أَنْ تَكُونَ عَيْنًا