51.
Book of Blood Money
٥١-
كتاب الديات


Chapter on those in the council and those not in it, concerning mental competence, are equal

باب من في الديوان ومن ليس فيه من العاقلة سواء

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Sunan al-Kubra Bayhaqi 16380

(16380) Previous Tradition Then he said that it is not permissible that the slave of a Muslim man be made his guarantor. Then I was informed that he cursed the one who did so. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) imposed Zakat on intellect and nothing in the public treasury. This began during the time of Umar when wealth increased.


Grade: Sahih

(١٦٣٨٠) سابقہ روایت پھر فرمایا کہ یہ جائز نہیں کہ کسی مسلمان آدمی کا غلام اس کا ضامن بنایا جائے۔ پھر مجھے خبر دی گئی کہ انھوں نے ایسا کرنے والے پر لعنت کی ہے۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے عاقلہ پر دیت رکھی اور دیوان میں کچھ نہیں ۔ یہ تو حضرت عمر کے دور میں شروع ہوا جب مال زیادہ ہوگیا۔

(16380) sabaqah riwayat phir farmaya keh yeh jaiz nahin keh kisi musalman aadmi ka ghulam uska zamin banaya jaye phir mujhe khabar di gayi keh unhon ne aisa karne wale par laanat ki hai imam shafai (rh) farmate hain keh rasool allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne aqila par dait rakhi aur diwan mein kuch nahin yeh to hazrat umar ke daur mein shuru hua jab maal zyada hogaya

١٦٣٨٠ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو عَبْدِ اللهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ مُحَمَّدٍ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ رَافِعٍ، ثنا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أنبأ ابْنُ جُرَيْجٍ، أَخْبَرَنِي أَبُو ⦗١٨٨⦘ الزُّبَيْرِ، أَنَّهُ سَمِعَ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللهِ،يَقُولُ:كَتَبَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: عَلَى كُلِّ بَطْنٍ عُقُولُهُ،ثُمَّ كَتَبَ:أَنَّهُ لَا يَحِلُّ أَنْ يَتَوَالَى مَوْلَى رَجُلٍ مُسْلِمٍ بِغَيْرِ إِذْنِهِ،ثُمَّ أُخْبِرْتُ أَنَّهُ لَعَنَ فِي صَحِيفَةٍ مَنْ فَعَلَ ذَلِكَ رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ رَافِعٍ قَالَ الشَّافِعِيُّ:قَضَى رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلَى الْعَاقِلَةِ وَلَا دِيوَانَ، حَتَّى كَانَ الدِّيوَانُ حِينَ كَثُرَ الْمَالُ فِي زَمَانِ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ