51.
Book of Blood Money
٥١-
كتاب الديات
Chapter on what a mentally competent person bears
باب ما تحمل العاقلة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
sa‘īd bn al-musayyib | Sa'id ibn al-Musayyib al-Qurashi | One of the most knowledgeable and greatest jurists |
‘abd al-lah bn wahbin | Abdullah ibn Wahab al-Qurashi | Trustworthy Hafez |
baḥr bn naṣrin | Bahr ibn Nasr al-Khaulani | Trustworthy |
abū al-‘abbās al-aṣamm | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
abū sa‘īd bn abī ‘amrw | Muhammad ibn Musa ibn Shadhan | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَعِيدُ بْنُ الْمُسَيِّبِ | سعيد بن المسيب القرشي | أحد العلماء الأثبات الفقهاء الكبار |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ | عبد الله بن وهب القرشي | ثقة حافظ |
بَحْرُ بْنُ نَصْرٍ | بحر بن نصر الخولاني | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ الأَصَمُّ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو | محمد بن موسى بن شاذان | ثقة |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 16385
Ibn Musayyab and Sulaiman bin Yasar state that the guardians are responsible for up to one-third of the blood money. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) states that they are responsible for the entire blood money, whether it is less or more; because the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not make any distinction between less or more in this regard. And in the case of the miscarried child of that woman, you (peace and blessings of Allah be upon him) ruled that one-tenth of the blood money should be paid by the guardians.
Grade: Da'if
(١٦٣٨٥) ابن مسیب اور سلیمان بن یسار فرماتے ہیں کہ عاقلہ ثلث دیت تک کے ضامن ہیں۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ پوری دیت کم ہو یا زیادہ اس کے وہ ضامن ہیں؛ کیونکہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کم یا زیادہ کی اس میں کوئی تفریق نہیں فرمائی اور اس عورت کے ساقط شدہ بچے میں آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دیت کے نصف عشر کا فیصلہ بھی عاقلہ پر سنایا۔
16385 Ibn Maseeb aur Sulaiman bin Yasar farmate hain keh Aqila suls dait tak ke zaman hain Imam Shafi reh farmate hain keh poori dait kam ho ya ziada is ke wo zaman hain kyunki Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ne kam ya ziada ki is mein koi tafreeq nahi farmai aur is aurat ke saqit shuda bache mein aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne dait ke nisf ashr ka faisla bhi Aqila par sunaya
١٦٣٨٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ، ثنا بَحْرُ بْنُ نَصْرٍ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ وَهْبٍ،قَالَ:وَأَخْبَرَنِي ابْنُ أَبِي ذِئْبٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ، وَسُلَيْمَانَ بْنِ يَسَارٍ،أَنَّهُمَا قَالَا:لَا تَحْمِلُ الْعَاقِلَةُ إِلَّا ثُلُثَ الدِّيَةِ فَصَاعِدًا، كَذَا قَالَا وَذَهَبَ الشَّافِعِيُّ إِلَى أَنَّهَا تَحْمِلُ كُلَّ مَا كَثُرَ وَقَلَّ؛ لِأَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمَّا حَمَّلَهَا الْأَكْثَرَ دَلَّ عَلَى تَحْمِيلِهَا الْأَيْسَرَ،قَالَ:وَقَضَى رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْجَنِينِ بِغُرَّةٍ، وَقَضَى بِهِ عَلَى الْعَاقِلَةِ، وَذَلِكَ نِصْفُ عُشْرِ الدِّيَةِ