56.
Book of Theft
٥٦-
كتاب السرقة
Chapter: Differences among narrators regarding the value of stolen items, what is valid and what is not
باب اختلاف الناقلين في ثمن المجن، وما يصح منه وما لا يصح
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘alīyin | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
al-shāfi‘ī | Muhammad ibn Idris al-Shafi'i | The Reviver of Religion at the Turn of the Second Century |
al-rabī‘ | Al-Rabie bin Sulaiman Al-Azdi | Thiqah |
abū al-‘abbās | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَلِيٍّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
الشَّافِعِيُّ | محمد بن إدريس الشافعي | المجدد لأمر الدين على رأس المائتين |
الرَّبِيعُ | الربيع بن سليمان الأزدي | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 17178
Imam Shafi'i says that this is also the opinion of Abdullah bin Amr (may Allah be pleased with him). In the hadith narrated by Amr bin Shu'aib, the value of the stolen goods (hijan) is 112 dirhams. When the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) ordered the hand to be cut for a quarter of a dinar, then it will also be cut for more than that. Your suspicion that the narrations of Amr bin Shu'aib are not acceptable, and you abandon such narrations that agree with our statements, is wrong. So how will you reject his narration again? You will remember from the truthful and those who preserve (hadiths), that he does not narrate anything contrary to our statements.
Grade: Sahih
(١٧١٧٨) امام شافعی فرماتے ہیں کہ یہی رائے عبداللہ بن عمرو (رض) کی ہے، عمرو بن شعیب والی حدیث میں اور حجان ایک سامان ہے جس کی قیمت ١١٢ درہم بنتی ہے۔ جب نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ربع دینار میں ہاتھ کاٹا ہے تو پھر اس سے زیادہ میں بھی کاٹا جائے گا اور آپ کا یہ گمان کہ عمرو بن شعیب کی روایات قبول نہیں اور تم ایسی روایات چھوڑ دیتے ہو جو ہمارے اقوال کے موافق ہو۔ آپ غلط بات کرتے ہیں تو پھر کیسے دوبارہ ان کی روایت کو رد کرو گے۔ پھر تم اہل صدق وحفظ سے یاد کرو گے ساتھ اس کے کہ وہ ہمارے قول کے خلاف کوئی روایت نہیں کرتا۔
(17178) Imam Shafi farmate hain keh yahi raaye Abdullah bin Amr (rz) ki hai, Amr bin Shoaib wali hadees mein aur hajan aik saman hai jis ki qeemat 112 dirham banti hai. Jab Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne ruba dinar mein hath kata hai to phir is se ziada mein bhi kata jaye ga aur aap ka yeh gumaan keh Amr bin Shoaib ki riwayat qubool nahi aur tum aisi riwayat chhor dete ho jo humare aqwal ke muwafiq hon. Aap ghalat baat karte hain to phir kaise dobara in ki riwayat ko rad karo ge. Phir tum ahle sidq wa hifz se yaad karo ge sath is ke keh woh humare qol ke khilaf koi riwayat nahi karta.
١٧١٧٧ - وَأَمَّا الْحَدِيثُ الَّذِي أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ الْحَارِثِ الْفَقِيهُ، أنبأ أَبُو مُحَمَّدِ بْنُ حَيَّانَ، أنبأ أَبُو يَعْلَى، ثنا ابْنُ نُمَيْرٍ، ثنا أَبِي، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ،قَالَ:" كَانَ ثَمَنُ الْمِجَنِّ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَشَرَةَ دَرَاهِمَ "١٧١٧٨ - فَقَدْ أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ، أَنْبَأَ الرَّبِيعُ،قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ: هَذَا رَأْيٌ مِنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ عَمْرٍو فِي رِوَايَةِ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ، وَالْمِجَانُّ قَدِيمًا وَحَدِيثًا سَلْعٌ يَكُونُ ثَمَنَ عَشَرَةٍ وَمِائَةٍ وَدِرْهَمَيْنِ، فَإِذَا قَطَعَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي رُبْعِ دِينَارٍ قَطَعَ فِي أَكْثَرَ مِنْهُ، وَأَنْتَ تَزْعُمُ أَنَّ عَمْرَو بْنَ شُعَيْبٍ لَيْسَ مِمَّنْ تُقْبَلُ رِوَايَتُهُ، وَتَتْرُكُ عَلَيْنَا سُنَنًا رَوَاهَا تُوَافِقُ أَقَاوِيلَنَا،وَتَقُولُ:غَلِطَ، فَكَيْفَ تَرُدُّ رِوَايَتَهُ مَرَّةً، ثُمَّ تَحْتَجُّ بِهِ عَلَى أَهْلِ الْحِفْظِ وَالصِّدْقِ، مَعَ أَنَّهُ لَمْ يَرْوِ شَيْئًا يُخَالِفُ قَوْلَنَا؟