57.
Book of Beverages and Their Limits
٥٧-
كتاب الأشربة والحد فيها
Chapter: Evidence that cooking does not remove these beverages from their classification, and their prohibition if intoxicating
باب الدليل على أن الطبخ لا يخرج هذه الأشربة من دخولها في الاسم، والتحريم إذا كانت مسكرة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
wa’abū sa‘īd bn abī ‘amrw | Muhammad ibn Musa ibn Shadhan | Trustworthy |
wa’abū bakrin aḥmad bn al-ḥasan al-qāḍī | Ahmad ibn al-Hasan al-Harshi | Trustworthy |
abū ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 17380
(17380) Some people came to Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) and asked him about the buying and selling of wine. Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) asked, "Are you Muslims?" They replied, "Yes." He (may Allah be pleased with him) said, "Its trade is not permissible." He (may Allah be pleased with him) further said, "The fat of (dead) animals was forbidden to the Children of Israel, but they extracted it, sold it and ate its price." They then asked, "What is your opinion about 'Talaa'?" He (may Allah be pleased with him) asked, "What is this 'Talaa'?" They replied, "It is made by extracting and cooking grape juice, and then it is kept in 'Dunan'." He (may Allah be pleased with him) asked, "What is 'Dunan'?" They replied, "It is an earthen pot coated with tar." He (may Allah be pleased with him) asked, "Does it cause intoxication?" They said, "Yes, it intoxicates when consumed in excess." He (may Allah be pleased with him) said, "Every intoxicant is forbidden."
Grade: Sahih
(١٧٣٨٠) حضرت ابن عباس (رض) کے پاس کچھ لوگ آئے اور انھوں نے شراب کی خریدو فروخت کے بارے میں سوال کیا تو ابن عباس (رض) نے پوچھا : مسلمان ہو ؟ کہا : ہاں تو آپ (رض) نے فرمایا : اس کی تجارت صحیح نہیں ہے اور فرمایا : بنی اسرائیل پر چربی حرام کی گئی تھی تو انھوں نے اس کو بیچ کر اس کی قیمت کو کھایا۔ انھوں نے پھر کہا : طلاء کے متعلق آپ کا کیا خیال ہے ؟ آپ نے پوچھا : یہ طلاء کیا ہے ؟ انھوں نے کہا : یہ انگور کو نچوڑ کر اسے پکایا جاتا ہے، پھر اسے دنان میں رکھ دیا جاتا ہے۔ پوچھا : دنان کیا ہے ؟ کہا : یہ ایک تار کول لگا ہوا مٹکا ہے۔ پوچھا : کیا اس میں نشہ ہوتا ہے ؟ کہا : جب زیادہ ہو تو نشہ ہوجاتا ہے تو فرمایا : ہر نشہ آور چیز حرام ہے۔
(17380) Hazrat Ibn Abbas (RA) ke pass kuch log aye aur unhon ne sharaab ki khareedo farokht ke bare mein sawal kiya to Ibn Abbas (RA) ne poocha: Musalman ho? Kaha: Haan. To aap (RA) ne farmaya: Iss ki tijarat sahih nahin hai aur farmaya: Bani Israeel par charbi haram ki gayi thi to unhon ne uss ko bech kar iss ki qeemat ko khaya. Unhon ne phir kaha: Talaa ke mutalliq aap ka kya khayal hai? Aap ne poocha: Yeh talaa kya hai? Unhon ne kaha: Yeh angoor ko nichod kar usse pakaya jata hai, phir usse daanan mein rakh diya jata hai. Poocha: Daanan kya hai? Kaha: Yeh ek tar kol laga hua mitka hai. Poocha: Kya iss mein nasha hota hai? Kaha: Jab zyada ho to nasha ho jata hai to farmaya: Har nasha aawar cheez haram hai.
١٧٣٨٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، وَأَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ الْحَسَنِ الْقَاضِي، وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو،قَالُوا:أنبأ أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا الْعَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الدُّورِيُّ، ثنا يُوسُفُ بْنُ مَرْوَانَ النَّسَائِيُّ، ثنا عُبَيْدُ اللهِ بْنُ عَمْرٍو الرَّقِّيُّ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَبِي أُنَيْسَةَ، عَنْ يَحْيَى بْنِ عُبَيْدٍ النَّخَعِيِّ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ،قَالَ:" أَتَاهُ قَوْمٌ فَسَأَلُوهُ عَنْ بَيْعِ الْخَمْرِ، وَاشْتِرَائِهِ،وَالتِّجَارَةِ فِيهِ فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ:أَمُسْلِمُونَ أَنْتُمْ؟فَقَالُوا:نَعَمْ،قَالَ:فَإِنَّهُ لَا يَصْلُحُ بَيْعُهُ، وَلَا شِرَاؤُهُ، وَلَا التِّجَارَةُ فِيهِ لِمُسْلِمٍ، إِنَّمَا مَثَلُ مَنْ فَعَلَ ذَلِكَ مِنْكُمْ مَثَلُ بَنِي إِسْرَائِيلَ حُرِّمَتْ عَلَيْهِمُ الشُّحُومُ فَلَمْ يَأْكُلُوهَا فَبَاعُوهَا وَأَكَلُوا أَثْمَانَهَا، ثُمَّ سَأَلُوا عَنِ الطِّلَاءِ،فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ:وَمَا طِلَاؤُكُمْ هَذَا؟ إِذَا سَأَلْتُمُونِي فَبَيِّنُوا لِيَ الَّذِي تَسْأَلُونِي عَنْهُ،قَالُوا:هُوَ الْعِنَبُ يُعْصَرُ ثُمَّ يُطْبَخُ ثُمَّ يُجْعَلُ فِي الدِّنَانِ،قَالَ:وَمَا الدِّنَانُ؟قَالُوا:دِنَانٌ مُقَيَّرَةٌ،قَالَ:مُزَفَّتَةٌ؟فَقَالُوا:نَعَمْ،قَالَ:أَيُسْكِرُ؟قَالُوا:إِذَا أُكْثِرَ مِنْهُ أَسْكَرَ،قَالَ:فَكُلُّ مُسْكِرٍ حَرَامٌ "