63.
Book of Oaths
٦٣-
كتاب الأيمان
Chapter on one who swears 'to fulfill his right until a specific time,' or 'until a period,' and what is inferred from that is that it does not have a specific time
باب ما جاء فيمن حلف: ليقضين حقه إلى حين، أو إلى زمان، وما يستدل به على أنه ليس له وقت معلوم
Sunan al-Kubra Bayhaqi 20018
Ibrahim bin Maisarah said: A man asked Ibn Musayyab, "I swore an oath that I would not speak to anyone until 'one or a time (حين)'." He replied, "Allah says, '{It yields its fruits every time (حين) by the permission of its Lord}' [Ibrahim:25]. Meaning, 'Every year it brings its fruits.'" He said, "This is referring to the date palm, which bears its fruit once or twice a month. We believe that 'time (حين)' means two months."
Grade: Sahih
(٢٠٠١٨) ابراہیم بن میسرہ فرماتے ہیں کہ ایک آدمی نے ابن مسیب سے سوال کیا کہ میں نے قسم کھائی ہے کہ ” ایک یا حین “ تک میں آدمی سے کلام نہ کروں گا ؟ فرمایا : اللہ کا فرمان ہے : { تُؤْتِیْٓ اُکُلَھَا کُلَّ حِیْنٍ بِاِذْنِ رَبِّھَا } [إبراہیم ٢٥] ” ہر سال وہ اپنے رب کے حکم سے پھل لاتا ہے۔ “ فرماتے ہیں : یہ کھجور ہے کہ اس کا پھل لاتا ہے۔ فرماتے ہیں : یہ کھجور ہے کہ اس کا پھل ایک یا دو مہینے تک اٹھاتے تھے۔ ہمارے خیال میں حین سے مراد دو مہینے ہیں۔
20018 ibrahim bin misrah farmate hain keh aik aadmi ne ibn musib se sawal kiya keh maine qasam khai hai keh aik ya hain tak main aadmi se kalam na karoon ga farmaya allah ka farman hai tuti ukulaha kulla hain bi izni rabbiha ibrahim 25 har saal woh apne rab ke hukum se phal lata hai farmate hain yeh khajoor hai keh is ka phal lata hai farmate hain yeh khajoor hai keh is ka phal aik ya do mahine tak uthate the hamare khayal main hain se murad do mahine hain
٢٠٠١٨ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبُ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، ثنا أَبُو نُعَيْمٍ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ مُسْلِمٍ،عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ مَيْسَرَةَ:أَنَّ رَجُلًا سَأَلَ ابْنَ الْمُسَيِّبِ قَالَ:" إِنِّي حَلَفْتُ أَنْ لَا أُكَلِّمَ رَجُلًا حِينًا "،قَالَ:"{تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا}[إبراهيم: ٢٥]قَالَ: "هِيَ النَّخْلَةُ يَكُونُ فِيهَا حِمْلُهَا شَهْرًا، وَشَهْرَينِ،فَنَرَى الْحِينَ:شَهْرَيْنِ "