9.
Book of Funerals
٩-
كتاب الجنائز
Chapter: Funerals of Men and Women When They Are Combined
باب جنائز الرجال والنساء إذا اجتمعت
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Sunan al-Kubra Bayhaqi 6920
Ammar, the freed slave of Harith bin Nawfal, reported that he attended the funeral of Umm Kulthum and her son. The child was placed near the Imam, which I disliked. Ibn Abbas, Abu Hurairah, Sa'eed, and Abu Qatadah (may Allah be pleased with them) were also among the people, and they said: "This is the Sunnah." Hammad bin Salamah narrated from Ammar bin Abu Ammar, opposing the way it was placed, and he said: "At that time, Hasan (may Allah be pleased with him), Husayn (may Allah be pleased with him), Abu Hurairah (may Allah be pleased with him), Ibn Umar (may Allah be pleased with him), and about eighty (80) Companions of Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) were present. However, Shu'bi narrated the same way they were placed, and that Ibn Umar (may Allah be pleased with him) led the funeral prayer."
Grade: Sahih
(٦٩٢٠) حارث بن نوفل کے غلام عمار نے بیان کیا کہ وہ ام کلثوم اور اس کے بیٹے کے جنازے میں گیا تو بچے کو امام کے قریب رکھا گیا، میں نے اسے ناپسند کیا اور قوم میں ابن عباس ‘ ابوہریرہ ‘ سعید اور ابو قتادہ (رض) بھی تھے تو انھوں نے کہا : یہ سنت ہے۔ حماد بن سلمۃ نے عمار بن ابو عمار سے رکھنے کی کیفیت اس کے مخالف بیان کی ہے اور وہ فرماتے ہیں : تب قوم میں حسن (رض) ‘ حسین (رض) ‘ ابوہریرہ (رض) ‘ ابن عمر (رض) اور ایسے ہی اسی (٨٠) کے قریب اصحاب محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) تھے ، مگر شعبی نے ان کے رکھے جانے کی وہی کیفیت بیان کی ہے اور یہ بھی کہ امامت ابن عمر (رض) نے کی۔
6920 Haris bin Naufal ke ghulam Ammar ne bayan kya keh woh Umme Kulsoom aur uske bete ke janaze mein gaya to bache ko Imam ke qareeb rakha gaya, mein ne ise napasand kya aur qaum mein Ibn Abbas, Abu Hurairah, Saeed aur Abu Qatadah (Raz) bhi thay to unhon ne kaha: Yeh Sunnat hai. Hammad bin Salamah ne Ammar bin Abu Ammar se rakhne ki kefiyat uske mukhalif bayan ki hai aur woh farmate hain: Tab qaum mein Hassan (Raz), Hussain (Raz), Abu Hurairah (Raz), Ibn Umar (Raz) aur aise hi assi (80) ke qareeb ashab Muhammad ((صلى الله عليه وآله وسلم)) thay, magar Shabi ne unke rakhe jane ki wohi kefiyat bayan ki hai aur yeh bhi keh Imamat Ibn Umar (Raz) ne ki.
٦٩٢٠ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا يَزِيدُ بْنُ خَالِدِ بْنِ مَوْهَبٍ الرَّمْلِيُّ، ثنا ابْنُ وَهْبٍ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ، عَنْ يَحْيَى بْنِ صُبَيْحٍ،قَالَ:حَدَّثَنِي عَمَّارٌ،مَوْلَى الْحَارِثِ بْنِ نَوْفَلٍ:" أَنَّهُ شَهِدَ جِنَازَةَ أُمِّ كُلْثُومٍ وَابْنِهَا، فَجَعَلَ الْغُلَامَ مِمَّا يَلِي الْإِمَامَ، فَأَنْكَرْتُ ذَلِكَ وَفِي الْقَوْمِ ابْنُ عَبَّاسٍ، وَأَبُو سَعِيدٍ، وَأَبُو قَتَادَةَ، وَأَبُو هُرَيْرَةَ،فَقَالُوا:هَذِهِ السُّنَّةُ "، وَرَوَاهُ حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ، عَنْ عَمَّارِ بْنِ أَبِي عَمَّارٍ دُونَ كَيْفِيَّةِ الْوَضْعِ بِنَحْوِهِ وَذَكَرَ أَنَّ الْإِمَامَ كَانَ ابْنَ عُمَرَ،قَالَ:وَكَانَ فِي الْقَوْمِ الْحَسَنُ، وَالْحُسَيْنُ، وَأَبُو هُرَيْرَةَ، وَابْنُ عُمَرَ وَنَحْوٌ مِنْ ثَمَانِينَ مِنْ أَصْحَابِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ. وَرَوَاهُ الشَّعْبِيُّ فَذَكَرَ كَيْفِيَّةَ الْوَضْعِ بِنَحْوِهِ وَذَكَرَ أَنَّ الْإِمَامَ كَانَ ابْنَ عُمَرَ وَلَمْ يَذْكُرِ السُّؤَالَ،قَالَ:وَخَلْفَهُ ابْنُ الْحَنَفِيَّةِ، وَالْحُسَيْنُ، وَابْنُ عَبَّاسٍ،وَفِي رِوَايَةٍ:وَعَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرٍ، وَرُوِّينَا فِي ذَلِكَ عَنْ عُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ، وَعَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ، وَوَاثِلَةَ بْنِ الْأَسْقَعِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمْ أَجْمَعِينَ