1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة
Chapter on Prohibition of That
باب ما جاء في النهي عن ذلك
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
rajulin min aṣḥāb al-nabī | Anonymous Name | |
abī ḥājibin | Sawada ibn 'Asim al-'Anzi | Trustworthy |
sulaymān | Sulayman ibn Tarkhan al-Taymi | Trustworthy |
yazīd bn zuray‘in | Yazid bin Zurai' Al-'Aishi | Trustworthy, Firm |
‘ubayd al-lah bn ‘umar | Ubaydullah ibn Umar al-Jashimi | Trustworthy, Firm |
ibrāhīm al-ḥarbī | Ibrahim ibn Ishaq al-Harbi | Imam, Hadith Scholar |
ismā‘īl bn muḥammadin al-ṣaffār | Ismail ibn Muhammad al-Saffar | Trustworthy |
abū al-ḥasan ‘alī bn muḥammad bn ‘abd al-lah bn bishrān al-‘adl | Ali ibn Muhammad al-Umawi | Trustworthy, Upright |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 918
(918) Abu Hajab, a companion of the Prophet (peace and blessings be upon him) from the Banu Ghaffar tribe, reported that the Prophet (peace and blessings be upon him) said: No man should perform ablution with the leftover water of a woman who has given birth. (b) Imam Muhammad bin Ismaeel Bukhari says that Abu Hajab Suwadah bin Asim Anzi was counted among the people of Basra and he was also called Ghaffari. In my opinion, it is not correct to narrate from him on the authority of Hakam bin Amr. Imam Bayhaqi (may Allah have mercy on him) says: It has been reported to me from Abu Isa Tirmidhi that I asked Muhammad bin Ismaeel Bukhari (may Allah have mercy on him) about this hadith, and he said: It is not correct to narrate from Abu Hajab on the authority of Hakam bin Amr. (c) Ali bin Umar al-Hafiz says that Abu Hajab's name is Suwad bin Asim, there is a difference of opinion regarding this. Imran bin Hudair and Ghazwan bin Hajir Sadoosi narrate from him in a suspended chain (muqati’). It is narrated as a non-marfu’ (not directly attributed to the Prophet) statement from Hakam.
Grade: Sahih
(٩١٨) ابو حاجب ایک صحابی رسول سے جن کا تعلق بنی غفار قبیلے سے ہے نقل فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : کوئی مرد کسی عورت کے بچے ہوئے پانی سے طہارت حاصل نہ کرے۔ (ب) امام محمد بن اسماعیل بخاری کہتے ہیں کہ ابو حاجب سوادہ بن عاصم عنزی کا شمار بصریوں میں ہوتا ہے اور اسے غفاری بھی کہا جاتا ہے۔ میرے خیال کے مطابق اس کا حکم بن عمرو سے روایت کرنا صحیح نہیں۔ امام بیہقی (رح) فرماتے ہیں کہ مجھے ابو عیسیٰ ترمذی سے روایت پہنچی ہے کہ میں نے محمد بن اسماعیل بخاری (رح) سے اس حدیث کے متعلق پوچھا تو انھوں نے کہا : ابو حاجب کا حکم بن عمرو سے روایت کرنا صحیح نہیں۔ (ج) علی بن عمر الحافظ کہتے ہیں کہ ابو حاجب کا نام سواد بن عاصم ہے، اس بارے میں اختلاف ہے۔ عمران بن حدیر اور غزوان بن حجیر سدوسی اس سے موقوفاً روایت کرتے ہیں۔ حکم کے قول سے جو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے غیر مرفوع منقول ہے۔
(918) Abu Hajib ek sahabi rasool se jin ka taluq Bani Ghaffar qabile se hai naql farmate hain ke nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : koi mard kisi aurat ke bache hue pani se taharat hasil na kare. (b) Imam Muhammad bin Ismail Bukhari kehte hain ke Abu Hajib Sawadah bin Asim Anzi ka shumar basriyon mein hota hai aur ise ghafari bhi kaha jata hai. Mere khayal ke mutabiq is ka hukm bin Amr se riwayat karna sahih nahi. Imam Baihaqi (rh) farmate hain ke mujhe Abu Aisa Tirmizi se riwayat pahuchi hai ke maine Muhammad bin Ismail Bukhari (rh) se is hadees ke mutalliq pucha to unhon ne kaha : Abu Hajib ka hukm bin Amr se riwayat karna sahih nahi. (j) Ali bin Umar Al-Hafiz kehte hain ke Abu Hajib ka naam Sawad bin Asim hai, is bare mein ikhtilaf hai. Imran bin Hadir aur Ghazwam bin Hajir Sadusi is se mauqoofan riwayat karte hain. Hukm ke qaul se jo nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se ghair marfu manqool hai.
٩١٨ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ اللهِ بْنِ بِشْرَانَ الْعَدْلُ بِبَغْدَادَ، أنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّفَّارُ، ثنا إِبْرَاهِيمُ الْحَرْبِيُّ، ثنا عُبَيْدُ اللهِ بْنُ عُمَرَ، ثنا يَزِيدُ بْنُ زُرَيْعٍ، عَنْ سُلَيْمَانَ، عَنْ أَبِي حَاجِبٍ، عَنْ رَجُلٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ بَنِي غِفَارٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" نَهَى أَنْ يَتَطَهَّرَ الرَّجُلُ بِفَضْلِ وُضُوءِ الْمَرْأَةِ ". وَهَكَذَا رَوَاهُ هُشَيْمٌ عَنْ سُلَيْمَانَ التَّيْمِيِّ. أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْفَارِسِيُّ، أَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْأَصْبَهَانِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ سُلَيْمَانَ بْنِ فَارِسٍ،قَالَ:قَالَ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ الْبُخَارِيُّ: سَوَادَةُ بْنُ عَاصِمٍ أَبُو حَاجِبٍ الْعَنَزِيُّ يُعَدُّ فِي الْبَصْرِيِّينَ،وَيُقَالُ:الْغِفَارِيُّ وَلَا أُرَاهُ يَصِحُّ عَنِ الْحَكَمِ بْنِ عَمْرٍو. وَبَلَغَنِي،عَنْ أَبِي عِيسَى التِّرْمِذِيِّ أَنَّهُ قَالَ:سَأَلْتُ مُحَمَّدًا يَعْنِي الْبُخَارِيَّ عَنْ هَذَا الْحَدِيثِ فَقَالَ: لَيْسَ بِصَحِيحٍ يَعْنِي حَدِيثَ أَبِي حَاجِبٍ، عَنِ الْحَكَمِ بْنِ عَمْرٍو. وَأَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَارِثِ الْفَقِيهُ، ثنا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ عُمَرَ الْحَافِظُ،قَالَ:أَبُو حَاجِبٍ اسْمُهُ سَوَادَةُ بْنُ عَاصِمٍ، وَاخْتُلِفَ فِيهِ، فَرَوَاهُ عِمْرَانُ بْنُ حُدَيْرٍ، وَغَزَوَانُ بْنُ جُرَيْجٍ السَّدُوسِيُّ، عَنْهُ مَوْقُوفًا مِنْ قَوْلِ الْحَكَمِ غَيْرَ مَرْفُوعٍ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ٩١٩ - أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْفَارِسِيُّ، ثنا إِبْرَاهِيمُ الْأَصْبَهَانِيُّ، ثنا ابْنُ فَارِسٍ، ثنا ⦗٢٩٧⦘ مُحَمَّدٌ، ثنا عَبْدَانُ، ثنا عَبْدُ اللهِ، أنا عِمْرَانُ بْنُ حُدَيْرٍ، عَنْ سَوَادَةَ الْعَنَزِيِّ،قَالَ:اجْتَمَعَ النَّاسُ عَلَى الْحَكَمِ بِالْمِرْبَدِ، فَنَهَاهُمْ عَنْهُ