Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) intended to do I`tikaf and when he reached the place where he intended to perform I`tikaf, he saw some tents, the tents of Aisha, Hafsa and Zainab (رضئ هللا تعالی َّعنہن). So, he said, ‘do you consider that they intended to do righteousness by doing this?’ And then he went away and did not do I`tikaf (in Ramadan) but did it in the month of Shawwal for ten days.
ہم سے عبداللہ بن یوسف نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ ہم کو امام مالک نے خبر دی، انہیں یحییٰ بن سعید نے، انہیں عمرہ بنت عبدالرحمٰن نے اور انہیں ام المؤمنین عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا نے کہ نبی کریم ﷺ نے اعتکاف کا ارادہ کیا۔ جب آپ ﷺ اس جگہ تشریف لائے ( یعنی مسجد میں ) جہاں آپ ﷺ نے اعتکاف کا ارادہ کیا تھا۔ تو وہاں کئی خیمے موجود تھے۔ عائشہ رضی اللہ عنہا کا بھی، حفصہ رضی اللہ عنہا کا بھی اور زینب رضی اللہ عنہا کا بھی، اس پر آپ ﷺ نے فرمایا کیا تم یہ سمجھتے ہو کہ انہوں نے ثواب کی نیت سے ایسا کیا ہے، پھر آپ ﷺ واپس تشریف لے گئے اور اعتکاف نہیں کیا بلکہ شوال کے عشرہ میں اعتکاف کیا۔
Ham se Abdullah bin Yusuf ne byan kiya, unhone kaha ke hum ko Imam Malik ne khabar di, unhe Yahya bin Saeed ne, unhe Umrah bint Abdul Rahman ne aur unhe Ummul Momineen Aisha Siddiqa raziallahu anha ne ke Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne i'tikaf ka irada kiya. Jab aap (صلى الله عليه وآله وسلم) is jagah tashreef laye (yahni masjid mein) jahan aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne i'tikaf ka irada kiya tha. To wahan kayi khaimay mojood the. Aisha raziallahu anha ka bhi, Hafsah raziallahu anha ka bhi aur Zainab raziallahu anha ka bhi, is par aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya kiya tum yeh samajhte ho ke unhone sawab ki niyat se aisa kiya hai, phir aap (صلى الله عليه وآله وسلم) wapas tashreef le gaye aur i'tikaf nahi kiya balkay Shawaal ke ashrah mein i'tikaf kiya.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يُوسُفَ ، أَخْبَرَنَا مَالِكٌ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ عَمْرَةَ بِنْتِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَرَادَ أَنْ يَعْتَكِفَ ، فَلَمَّا انْصَرَفَ إِلَى الْمَكَانِ الَّذِي أَرَادَ أَنْ يَعْتَكِفَ إِذَا أَخْبِيَةٌ خِبَاءُ عَائِشَةَ ، وَخِبَاءُ حَفْصَةَ ، وَخِبَاءُ زَيْنَبَ ، فَقَالَ : آلْبِرَّ تَقُولُونَ بِهِنَّ ، ثُمَّ انْصَرَفَ ، فَلَمْ يَعْتَكِفْ حَتَّى اعْتَكَفَ عَشْرًا مِنْ شَوَّالٍ .