33.
Retiring to a Mosque for Remembrance of Allah (I'tikaf)
٣٣-
كتاب الاعتكاف


14
Chapter: I'tikaf in the month of Shawwal

١٤
باب الاِعْتِكَافِ فِي شَوَّالٍ

Sahih al-Bukhari 2041

Narrated `Amra bint `Abdur-Rahman from `Aisha: Allah's Apostle used to practice I`tikaf every year in the month of Ramadan. And after offering the morning prayer, he used to enter the place of his I`tikaf. `Aisha asked his permission to let her practice I`tikaf and he allowed her, and so she pitched a tent in the mosque. When Hafsa heard of that, she also pitched a tent (for herself), and when Zainab heard of that, she too pitched another tent. When, in the morning, Allah's Apostle had finished the morning prayer, he saw four tents and asked, What is this? He was informed about it. He then said, What made them do this? Is it righteousness? Remove the tents, for I do not want to see them. So, the tents were removed. The Prophet did not perform I`tikaf that year in the month of Ramadan, but did it in the last ten days of Shawwal.

ہم سے محمد بن سلام نے بیان کیا، کہا کہ ہم کو محمد بن فضیل بن غزوان نے خبر دی، انہیں یحییٰ بن سعید نے، انہیں عمرو بنت عبدالرحمٰن نے اور ان سے عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہ رسول اللہ ﷺ ہر رمضان میں اعتکاف کیا کرتے۔ آپ صبح کی نماز پڑھنے کے بعد اس جگہ جاتے جہاں آپ کو اعتکاف کے لیے بیٹھنا ہوتا۔ راوی نے کہا کہ عائشہ رضی اللہ عنہا نے بھی آپ سے اعتکاف کرنے کی اجازت چاہی۔ آپ نے انہیں اجازت دے دی، اس لیے انہوں نے ( اپنے لیے بھی مسجد میں ) ایک خیمہ لگا لیا۔ حفصہ رضی اللہ عنہا ( زوجہ مطہرہ نبی کریم ﷺ ) نے سنا تو انہوں نے بھی ایک خیمہ لگا لیا۔ زینب رضی اللہ عنہا ( زوجہ مطہرہ نبی کریم ﷺ ) نے سنا تو انہوں نے بھی ایک خیمہ لگا لیا۔ صبح کو جب نبی کریم ﷺ نماز پڑھ کر لوٹے تو چار خیمے دیکھے۔ آپ ﷺ نے دریافت فرمایا، یہ کیا ہے؟ آپ ﷺ کو حقیقت حال کی اطلاع دی گئی۔ آپ ﷺ نے فرمایا انہوں نے ثواب کی نیت سے یہ نہیں کیا، ( بلکہ صرف ایک دوسری کی ریس سے یہ کیا ہے ) انہیں اکھاڑ دو۔ میں انہیں اچھا نہیں سمجھتا، چنانچہ وہ اکھاڑ دیئے گئے اور آپ نے بھی ( اس سال ) رمضان میں اعتکاف نہیں کیا۔ بلکہ شوال کے آخری عشرہ میں اعتکاف کیا۔

Hm sy Muhammad Ben Salam ne byan kya, kaha k hm ko Muhammad Ben Fazeel Ben Ghuzwan ne khabar di, unhen Yahya Ben Saeed ne, unhen Amro Ben Abdulrehman ne aur un sy Ayesha razi Allah anha ne k Rasool Allah Sal Allah Aleh wasallam har Ramazan mein Aitkaf kya karte. Aap subah ki namaz parhne k bad iss jagah jate jahan aap ko Aitkaf k liye bethna hota. Rawi ne kaha k Ayesha razi Allah anha ne bhi aap sy Aitkaf karne ki ijazat chahi. Aap ne unhen ijazat de di, iss liye unhone ( apne liye bhi masjid mein ) ek khema laga lia. Hafsah razi Allah anha (zawja mutahhara nabi kareem Sal Allah Aleh wasallam) ne suna to unhone bhi ek khema laga lia. Zainab razi Allah anha (zawja mutahhara nabi kareem Sal Allah Aleh wasallam) ne suna to unhone bhi ek khema laga lia. Subah ko jab Nabi kareem Sal Allah Aleh wasallam namaz parh kar lotay to char khemay dekhe. Aap Sal Allah Aleh wasallam ne daryaft farmaya, yeh kya hai? Aap Sal Allah Aleh wasallam ko haqeeqat hal ki itlaa di gai. Aap Sal Allah Aleh wasallam ne farmaya unho ne sawab ki niyyat sy yeh nahi kiya, ( balkay sirf ek dosri ki rees sy yeh kya hai ) unhen akhad do. Main unhen acha nahi samajhta, chanancha woh akhad diye gaye aur aap ne bhi (is saal) Ramazan mein Aitkaf nahi kiya. Balkay Shawaal k akhri ashra mein Aitkaf kiya.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدٌ هُوَ ابْنُ سَلَامٍ ، أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلِ بْنِ غَزْوَانَ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ عَمْرَةَ بِنْتِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا ، قَالَتْ : كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَعْتَكِفُ فِي كُلِّ رَمَضَانٍ ، وَإِذَا صَلَّى الْغَدَاةَ دَخَلَ مَكَانَهُ الَّذِي اعْتَكَفَ فِيهِ ، قَالَ : فَاسْتَأْذَنَتْهُ عَائِشَةُ أَنْ تَعْتَكِفَ ، فَأَذِنَ لَهَا ، فَضَرَبَتْ فِيهِ قُبَّةً ، فَسَمِعَتْ بِهَا حَفْصَةُ ، فَضَرَبَتْ قُبَّةً ، وَسَمِعَتْ زَيْنَبُ بِهَا ، فَضَرَبَتْ قُبَّةً أُخْرَى ، فَلَمَّا انْصَرَفَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنَ الْغَدَاةِ ، أَبْصَرَ أَرْبَعَ قِبَابٍ ، فَقَالَ : مَا هَذَا ؟ فَأُخْبِرَ خَبَرَهُنَّ ، فَقَالَ : مَا حَمَلَهُنَّ عَلَى هَذَا آلْبِرُّ ، انْزِعُوهَا فَلَا أَرَاهَا ، فَنُزِعَتْ فَلَمْ يَعْتَكِفْ فِي رَمَضَانَ ، حَتَّى اعْتَكَفَ فِي آخِرِ الْعَشْرِ مِنْ شَوَّالٍ .