Narrated Ikrama: Ibn `Abbas said ( regarding the verse), And when the relatives and the orphans and the poor are present at the time of division, this verse and its order is valid and not abrogated.
ہم سے احمد بن حمید نے بیان کیا، ہم کو عبیداللہ اشجعی نے خبر دی، انہیں سفیان ثوری نے، انہیں ابواسحاق شیبانی نے، انہیں عکرمہ نے اور ان سے عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما نے آیت «وإذا حضر القسمة أولو القربى واليتامى والمساكين» ”اور جب تقسیم کے وقت عزیز و اقارب اور یتیم اور مسکین موجود ہوں۔“ کے متعلق فرمایا کہ یہ محکم ہے، منسوخ نہیں ہے۔ عکرمہ کے ساتھ اس حدیث کو سعید بن جبیر نے بھی عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما سے روایت کیا ہے۔
hum se ahmad bin hamid ne bayan kiya, hum ko ubaidullah ashja'i ne khabar di, unhen sufyan thauri ne, unhen abu ishaq shibani ne, unhen uqrmh ne aur un se abdullah bin abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne ayat «wa idha hazr al qisma aoolo al qurba wal yataami wal masaakin» ”aur jab taqseem ke waqt aziz o aqarib aur yatim aur miskin maujood hon.“ ke mutalliq farmaaya ke yeh muhkam hai, mansukh nahi hai. uqrmh ke sath is hadees ko saeed bin jubair ne bhi abdullah bin abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat kiya hai.
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حُمَيْدٍ ، أَخْبَرَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ الْأَشْجَعِيُّ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا ، وَإِذَا حَضَرَ الْقِسْمَةَ أُولُو الْقُرْبَى وَالْيَتَامَى وَالْمَسَاكِينُ سورة النساء آية 8 ، قَالَ : هِيَ مُحْكَمَةٌ وَلَيْسَتْ بِمَنْسُوخَةٍ . تَابَعَهُ سَعِيدٌ ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ .