73.
Al-Adha Festival Sacrifice (Adaahi)
٧٣-
كتاب الأضاحي


15
Chapter: If someone sends his Hadi to be slaughtered

١٥
باب إِذَا بَعَثَ بِهَدْيِهِ لِيُذْبَحَ لَمْ يَحْرُمْ عَلَيْهِ شَىْءٌ

Sahih al-Bukhari 5566

Masruq (رضي الله تعالى عنه) narrated that he came to Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) and said to her, ‘O Mother of the Believers, there is a man who sends a Hadi to Ka`ba and stays in his city and requests that his Hadi camel be garlanded while he remains in a state of Ihram from that day till the people finish their Ihram (after completing all the ceremonies of Hajj)’ (What do you say about it?) Masruq ( رضي الله تعالى عنه) added, I heard the clapping of her hands behind the curtain. She said, ‘I used to twist the garlands for the Hadi of Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) and he used to send his Hadi to Ka`ba but he never used to regard as unlawful what was lawful for men to do with their wives till the people returned (from the Hajj).

ہم سے احمد بن محمد نے بیان کیا، کہا ہم کو عبداللہ نے خبر دی، انہیں اسماعیل نے خبر دی، انہیں شعبی نے، انہیں مسروق نے کہ وہ عائشہ رضی اللہ عنہا کی خدمت میں آئے اور عرض کیا کہ ام المؤمنین! اگر کوئی شخص قربانی کا جانور کعبہ میں بھیج دے اور خود اپنے شہر میں مقیم ہو اور جس کے ذریعے بھیجے اسے اس کی وصیت کر دے کہ اس کے جانور کے گلے میں ( نشانی کے طور پر ) ایک قلادہ پہنا دیا جائے تو کیا اس دن سے وہ اس وقت تک کے لیے محرم ہو جائے گا جب تک حاجی اپنا احرام نہ کھول لیں۔ بیان کیا کہ اس پر میں نے پردے کے پیچھے ام المؤمنین کے اپنے ایک ہاتھ سے دوسرے ہاتھ پر مارنے کی آواز سنی اور انہوں نے کہا میں خود نبی کریم ﷺ کے قربانی کے جانوروں کے قلادے باندھتی تھی، نبی کریم ﷺ اسے کعبہ بھیجتے تھے لیکن لوگوں کے واپس ہونے تک نبی کریم ﷺ پر کوئی چیز حرام نہیں ہوتی تھی جو ان کے گھر کے دوسرے لوگوں کے لیے حلال ہو۔

hum se ahmad bin muhammad ne bayan kiya, kaha hum ko abdullah ne khabar di, unhen ismail ne khabar di, unhen shuaibi ne, unhen masroq ne ke woh aisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki khidmat mein aaye aur arz kiya ke ummul momineen! agar koi shakhs qurbani ka janwar kaaba mein bhejh de aur khud apne shahr mein muqeem ho aur jis ke zariye bheje usse is ki wasiyat kar de ke us ke janwar ke gale mein ( nishani ke tor par ) ek qalaada pehna diya jaaye to kya us din se woh is waqt tak ke liye muharram ho jaayega jab tak haaji apna ihram na khol lein. bayan kiya ke is par maine parday ke peeche ummul momineen ke apne ek hath se doosre hath par marne ki aawaz suni aur unhon ne kaha mein khud nabi kareem salallahu alaihi wasallam ke qurbani ke janwaron ke qalaade bandhti thi, nabi kareem salallahu alaihi wasallam isse kaaba bhejte the lekin logon ke wapas hone tak nabi kareem salallahu alaihi wasallam per koi cheez haram nahin hoti thi jo un ke ghar ke doosre logon ke liye halal ho.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدٍ ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ ، أَخْبَرَنَا إِسْمَاعِيلُ ، عَنْ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ مَسْرُوقٍ أَنَّهُ أَتَى عَائِشَةَ ، فَقَالَ لَهَا : يَا أُمَّ الْمُؤْمِنِينَ إِنَّ رَجُلًا يَبْعَثُ بِالْهَدْيِ إِلَى الْكَعْبَةِ ، وَيَجْلِسُ فِي الْمِصْرِ ، فَيُوصِي أَنْ تُقَلَّدَ بَدَنَتُهُ فَلَا يَزَالُ مِنْ ذَلِكِ الْيَوْمِ مُحْرِمًا حَتَّى يَحِلَّ النَّاسُ ، قَالَ : فَسَمِعْتُ تَصْفِيقَهَا مِنْ وَرَاءِ الْحِجَابِ ، فَقَالَتْ : لَقَدْ كُنْتُ أَفْتِلُ قَلَائِدَ هَدْيِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، فَيَبْعَثُ هَدْيَهُ إِلَى الْكَعْبَةِ ، فَمَا يَحْرُمُ عَلَيْهِ مِمَّا حَلَّ لِلرِّجَالِ مِنْ أَهْلِهِ حَتَّى يَرْجِعَ النَّاسُ .