Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that he did not see anything so resembling minor sins as what Abu Huraira (رضئ هللا تعالی عنہ) said from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), who said, ‘Allah has written for the son of Adam () his inevitable share of adultery whether he is aware of it or not; the adultery of the eye is the looking (at something which is sinful to look at), and the adultery of the tongue is to utter (what it is unlawful to utter), and the inner self wishes and longs for (adultery) and the private parts turn that into reality or refrain from submitting to the temptation.’
مجھ سے محمود بن غیلان نے بیان کیا، کہا ہم سے عبدالرزاق نے بیان کیا، کہا ہم کو معمر نے خبر دی، انہیں ابن طاؤس نے، انہیں ان کے والد نے اور ان سے ابن عباس رضی اللہ عنہما نے بیان کیا کہ یہ جو «لمم» کا لفظ قرآن میں آیا ہے تو میں «لمم» کے مشابہ اس بات سے زیادہ کوئی بات نہیں جانتا جو ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے نبی کریم ﷺ سے بیان کی ہے کہ اللہ تعالیٰ نے انسان کے لیے زنا کا کوئی نہ کوئی حصہ لکھ دیا ہے جس سے اسے لامحالہ گزرنا ہے، پس آنکھ کا زنا ( غیرمحرم کو ) دیکھنا ہے، زبان کا زنا غیرمحرم سے گفتگو کرنا ہے، دل کا زنا خواہش اور شہوت ہے اور شرمگاہ اس کی تصدیق کر دیتی ہے یا اسے جھٹلا دیتی ہے۔ اور شبابہ نے بیان کیا کہ ہم سے ورقاء نے بیان کیا، ان سے ابن طاؤس نے، ان سے ان کے والد نے، ان سے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے، انہوں نے نبی کریم ﷺ سے پھر اس حدیث کو نقل کیا۔
Mujh se Mahmood bin Ghailan ne bayan kiya, kaha hum se Abdul Razzaq ne bayan kiya, kaha hum ko Ma'mar ne khabar di, unhain ibn Taous ne, unhain un ke walid ne aur un se ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne bayan kiya ke yeh jo «Lumm» ka lafz Quran mein aaya hai to main «Lumm» ke mushabah is baat se ziada koi baat nahi jaanta jo Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) ne Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) se bayan ki hai ke Allah Ta'ala ne insaan ke liye zina ka koi na koi hissa likh diya hai jis se usse la mahall ghusarna hai, pas aankh ka zina ( ghair muhrim ko ) dekhna hai, zaban ka zina ghair muhrim se guftgu karna hai, dil ka zina khwahish aur shahwatt hai aur sharmgaah is ki tasdeeq kar deti hai ya usse jhutla deti hai. Aur Shabaah ne bayan kiya ke hum se Warqaa ne bayan kiya, un se ibn Taous ne, un se un ke walid ne, un se Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) ne, unhon ne Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) se phir is hadeeth ko naql kiya.
حَدَّثَنِي مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ ، أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ ، عَنْ ابْنِ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : مَا رَأَيْتُ شَيْئًا أَشْبَهَ بِاللَّمَمِ مِمَّا قَالَ أَبُو هُرَيْرَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : إِنَّ اللَّهَ كَتَبَ عَلَى ابْنِ آدَمَ حَظَّهُ مِنَ الزِّنَا أَدْرَكَ ذَلِكَ لَا مَحَالَةَ ، فَزِنَا الْعَيْنِ : النَّظَرُ ، وَزِنَا اللِّسَانِ : الْمَنْطِقُ ، وَالنَّفْسُ : تَمَنَّى وَتَشْتَهِي ، وَالْفَرْجُ : يُصَدِّقُ ذَلِكَ أَوْ يُكَذِّبُهُ ، وَقَالَ شَبَابَةُ : حَدَّثَنَا وَرْقَاءُ ، عَنْ ابْنِ طَاوُسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ .