6.
Menstrual Periods
٦-
كتاب الحيض
5
Chapter: Fondling a menstruating wife
٥
باب مُبَاشَرَةِ الْحَائِضِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
abīh | Al-Aswad ibn Yazid Al-Nukhayli | Mukhḍaram |
‘abd al-raḥman bn al-swad | Abd al-Rahman ibn al-Aswad al-Nukha'i | Thiqah (Trustworthy) |
abū isḥāq huw al-shaybānī | Sulayman ibn Fayruz al-Shaybani | Trustworthy |
al-shaybānī | Sulayman ibn Fayruz al-Shaybani | Trustworthy |
wajarīrun | Jarir ibn 'Abd al-Hamid al-Dabbi | Trustworthy |
‘alī bn mushirin | Ali ibn Mis'ar al-Qurashi | Trustworthy |
ismā‘īl bn khalīlin | Ismail ibn Khalil al-Khazzaz | Trustworthy |
khālidun | Khalid ibn Abdullah at-Tahan | Thiqah Thabit |
Sahih al-Bukhari 302
Narrated `Abdur-Rahman bin Al-Aswad: (on the authority of his father) `Aisha said: Whenever Allah's Apostle wanted to fondle anyone of us during her periods (menses), he used to order her to put on an Izar and start fondling her. `Aisha added, None of you could control his sexual desires as the Prophet could.
ہم سے اسماعیل بن خلیل نے بیان کیا، کہا ہم سے علی بن مسہر نے، ہم سے ابواسحاق سلیمان بن فیروز شیبانی نے عبدالرحمٰن بن اسود کے واسطہ سے، وہ اپنے والد اسود بن یزید سے، وہ عائشہ رضی اللہ عنہا سے کہ آپ نے فرمایا ہم ازواج میں سے کوئی جب حائضہ ہوتی، اس حالت میں رسول اللہ ﷺ اگر مباشرت کا ارادہ کرتے تو آپ ﷺ ازار باندھنے کا حکم دے دیتے باوجود حیض کی زیادتی کے۔ پھر بدن سے بدن ملاتے، آپ نے کہا تم میں ایسا کون ہے جو نبی کریم ﷺ کی طرح اپنی شہوت پر قابو رکھتا ہو۔ اس حدیث کی متابعت خالد اور جریر نے شیبانی کی روایت سے کی ہے۔ ( یہاں بھی مباشرت سے ساتھ لیٹنا بیٹھنا مراد ہے ) ۔
hum se Isma'il bin Khalil ne byan kiya, kaha hum se Ali bin Mas'har ne, hum se Abu Ishaq Sulaiman bin Firoz Shibani ne Abdul Rahman bin Aswad ke wasitah se, woh apne walid Aswad bin Yazid se, woh Aisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se ke farmaya hum azwaj mein se koi jab haiza hoti, us haalat mein Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) agar mubashrat ka irada karte to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) azaar bandhne ka hukm de dete bawajood haiz ki ziadati ke. phir badan se badan milate, aap ne kaha tum mein aisa kaun hai jo Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ki tarah apni shahwat par qabu rakhta hai. is hadith ki mutabaat Khalid aur Jarir ne Shibani ki riwayat se ki hai. ( yahan bhi mubashrat se saath leitna baithna murad hai ).
حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ خَلِيلٍ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا أَبُو إِسْحَاقَ هُوَ الشَّيْبَانِيُّ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَسْوَدِ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : كَانَتْ إِحْدَانَا إِذَا كَانَتْ حَائِضًا فَأَرَادَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يُبَاشِرَهَا أَمَرَهَا أَنْ تَتَّزِرَ فِي فَوْرِ حَيْضَتِهَا ، ثُمَّ يُبَاشِرُهَا ، قَالَتْ : وَأَيُّكُمْ يَمْلِكُ إِرْبَهُ كَمَا كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَمْلِكُ إِرْبَهُ ، تَابَعَهُ خَالِدٌ ، وَجَرِيرٌ ، عَنْ الشَّيْبَانِيِّ .