60.
Prophets
٦٠-
كتاب أحاديث الأنبياء
54
Chapter:
٥٤
باب
Sahih al-Bukhari 3488
Sa`id bin Al-Musaiyab narrated that when Muawiya bin Abu Sufyan (رضي الله تعالى عنه) came to Madina for the last time, he delivered a sermon before us. He took out a tuft of hair and said, ‘I never thought that someone other than the Jews would do such a thing (use false hair). The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) named such a practice, 'Az-Zur' (falsehood), the use of false hair.’
ہم سے آدم بن ابی ایاس نے بیان کیا، کہا ہم سے شعبہ نے بیان کیا ان سے عمرو بن مرہ نے کہا کہ میں نے سعید بن مسیب سے سنا آپ نے بیان کیا کہ معاویہ بن ابی سفیان رضی اللہ عنہ نے مدینہ کے اپنے آخری سفر میں ہمیں خطاب فرمایا اور ( خطبہ کے دوران ) آپ نے بالوں کا ایک گچھا نکالا اور فرمایا، میں سمجھتا ہوں کہ یہودیوں کے سوا اور کوئی اس طرح نہ کرتا ہو گا اور نبی کریم ﷺ نے اس طرح بال سنوارنے کا نام «الزور» ( فریب و جھوٹ ) رکھا ہے۔ آپ کی مراد «وصال في الشعر.» سے تھی۔ یعنی بالوں میں جوڑ لگانے سے تھی ( جیسے اکثر عورتیں مصنوعی بالوں میں جوڑ کیا کرتی ہیں ) آدم کے ساتھ اس حدیث کو غندر نے بھی شعبہ سے روایت کیا ہے۔
hum se Adam bin Abi Ayyas ne byan kiya, kaha hum se Shaibah ne byan kiya un se Amr bin Marah ne kaha ke main ne Saeed bin Musayyib se suna aap ne byan kiya ke Muawiyah bin Abi Sufyan razi Allah anhu ne Madinah ke apne aakhri safar mein humein khutba farmaya aur (khutba ke doran) aap ne balon ka ek guchha nikala aur farmaya, main samajhta hoon ke Yahudiyon ke siwa aur koi is tarah nah karta hoga aur Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne is tarah bal sanwarnay ka naam "al-Zoor" (fraib o jhoot) rakha hai. Aap ki muraad "wasal fi al-shar." se thi. Yani balon mein jor lagane se thi (jaise aksar auratein masnoi balon mein jor kiya karti hain) Adam ke sath is hadith ko Ghundar ne bhi Shaibah se riwayat kiya hai.
حَدَّثَنَا آدَمُ حَدَّثَنَا شُعْبَةُ حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ مُرَّةَ سَمِعْتُ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيَّبِ قَالَ قَدِمَ مُعَاوِيَةُ بْنُ أَبِي سُفْيَانَ الْمَدِينَةَ آخِرَ قَدْمَةٍ قَدِمَهَا، فَخَطَبَنَا فَأَخْرَجَ كُبَّةً مِنْ شَعَرٍ فَقَالَ مَا كُنْتُ أُرَى أَنَّ أَحَدًا يَفْعَلُ هَذَا غَيْرَ الْيَهُودِ، وَإِنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سَمَّاهُ الزُّورَ- يَعْنِي الْوِصَالَ فِي الشَّعَرِ. تَابَعَهُ غُنْدَرٌ عَنْ شُعْبَةَ.